12 nejtrapnějších aut posledního desetiletí podle magazínu Forbes

Magazín Forbes zveřejnil dvanáctku nejtrapnějších aut za poslední dekádu. Je pochopitelně hodně americká, ale na špičce překvapivě s japonským a německým autem.

Server CarInsurance.com vyzpovídal 1500 respondentů, z jejichž odpovědí sestavil žebříček. Výsledky zveřejnil magazín Forbes na svém webu. Do přehlídky se dostaly crossovery a SUV, MPV, auta v retro designu, pick-upy i jedno vyloženě městské přibližovadlo.

V některých případech jde o svébytné skvosty, exoty a ukázky odvahy designérů, které zákazníci nepochopili anebo pochopit nechtěli. Ale mnohde to taky neplatí. Komerční propadáky se v přehledu střídají s těmi úspěšnějšími.

12. Nissan Murano CrossCabriolet

Klepněte pro větší obrázek

Všemožnými kupé-kabriolety se to dneska jen hemží. Ale Nissan v roce 2010 udělal jinou věc. Vzal populární velký crossover Murano, ubral mu zadní pár dveří a uřízl střechu. Vznikl tak originální CrossCabriolet. Zajímavý a excentrický, to určitě. Vždyť kabriolety do terénu měly většinou plátěný jen zadní díl střechy. Jenže Nissanu se povedlo totálně eliminovat praktičnost původního Murana a celek vypadal jako vana na kolečkách. Japonci s touto verzí ovšem počítají i u nástupce. No, budiž.

Pokračujte na 11. místo:

Předchozí KAPITOLY Následující
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků