12 nejtrapnějších aut posledního desetiletí podle magazínu Forbes

Magazín Forbes zveřejnil dvanáctku nejtrapnějších aut za poslední dekádu. Je pochopitelně hodně americká, ale na špičce překvapivě s japonským a německým autem.

Server CarInsurance.com vyzpovídal 1500 respondentů, z jejichž odpovědí sestavil žebříček. Výsledky zveřejnil magazín Forbes na svém webu. Do přehlídky se dostaly crossovery a SUV, MPV, auta v retro designu, pick-upy i jedno vyloženě městské přibližovadlo.

V některých případech jde o svébytné skvosty, exoty a ukázky odvahy designérů, které zákazníci nepochopili anebo pochopit nechtěli. Ale mnohde to taky neplatí. Komerční propadáky se v přehledu střídají s těmi úspěšnějšími.

12. Nissan Murano CrossCabriolet

Klepněte pro větší obrázek

Všemožnými kupé-kabriolety se to dneska jen hemží. Ale Nissan v roce 2010 udělal jinou věc. Vzal populární velký crossover Murano, ubral mu zadní pár dveří a uřízl střechu. Vznikl tak originální CrossCabriolet. Zajímavý a excentrický, to určitě. Vždyť kabriolety do terénu měly většinou plátěný jen zadní díl střechy. Jenže Nissanu se povedlo totálně eliminovat praktičnost původního Murana a celek vypadal jako vana na kolečkách. Japonci s touto verzí ovšem počítají i u nástupce. No, budiž.

Pokračujte na 11. místo:

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků