100 oktanů Shell V-Power Racing tankujte i v České Republice!

Nový benzín s magickým oktanovým číslem 100 vyvinuli specialisté společnosti Shell. Unikátní Shell V-Power Racing zvyšuje výkon motoru, zlepšuje reakční vlastnosti vozu a navíc motor ošetřuje i chrání.

K dispozici bude na vybraných čerpacích stanicích Shell v České i Slovenské republice od 5. května 2004. Benzín byl vytvořen na základě zkušeností s vývojem paliv pro tým Ferrari F1. Proto ho do České republiky přijede předvést jezdec týmu Ferrari – Rubens Barrichello. Na jeho improvizovaný závod v Praze se můžeme těšit 21. července.

Shell spolupracuje s Ferrari už od padesátých let minulého století. Vývojoví pracovníci a specialisté na paliva ze Shell Global Solutions, což je vývojové centrum společnosti Shell, neustále pracují na dalším zlepšování a zkvalitňování pohonných hmot pro F1. Právě paliva a maziva společnosti Shell totiž nemalou měrou přispívají k celkovému úspěchu týmu Ferrari v závodech F1. Veškeré výsledky a zlepšení jsou zároveň okamžitě aplikovány i na běžná paliva a v současné době je na konci tohoto cyklu unikátní novinka – Shell V-Power Racing o síle 100 oktanů! 

V-Power Racing byl při vývoji naladěn na 100 oktanů a jeho základem je koktejl vybraných aditiv. Takové palivo ovšem vyžaduje speciální a vysoce kvalitní rafinérii. Proto je tento jedinečný benzin vyráběn v rafineriích společnosti Shell v Německu a do České i Slovenské republiky se bude dovážet. Německým zákazníkům bylo toto výjimečné 100 oktanové palivo představeno v loňském roce a je velkým hitem. Česká republika a Slovensko jsou společně s Německem a Maďarskem jedinými trhy, kde lze 100 oktanový Shell V-Power Racing koupit.

Pečlivě vybrané složky a vysoké oktanové číslo zajišťují efektivnější spalování paliva ve válcích a tím i celkově vyšší výkon motoru. 99% paliva V-Power Racing je identických s opravdovým „závodním“ palivem. Proto nikoho nepřekvapilo prohlášení Michaela Schumachera, který otestoval nový V-Power Racing při jeho uvedení na trh v Berlíně. Řekl, že lepší palivo ještě v běžném „silničním“ autě nevyzkoušel.

Technologie V-Power Racing navíc čistí sací potrubí, protože obsahuje aditiva, která dokáží vyčistit všechny části motoru, se kterými přijdou do styku, zejména pak sací ventily. Čistící schopnost tohoto nového paliva tak motor chrání a zajišťuje jeho optimální výkon.

RNDr. Vladimír Vacek, Csc. ředitel provozu čerpacích stanic pro Českou republiku a Slovensko k uvedení Shell V-Power Racing na český trh řekl: „Naším cílem je nabídnout zákazníkům možnost volby těch nejkvalitnějších produktů. Jsme pyšní na to, že jsme jeden z prvních trhů, který může toto vynikající palivo nabídnout. Nový V-Power Racing opět dokazuje, že Shell v nových technologiích jednoduše vede.A jako příznivce autosportu mám radost, že když už u nás nejezdíme Formuli 1, můžeme alespoň jezdit na stejně vybroušené palivo.“

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků