100 oktanů Shell V-Power Racing tankujte i v České Republice!

Nový benzín s magickým oktanovým číslem 100 vyvinuli specialisté společnosti Shell. Unikátní Shell V-Power Racing zvyšuje výkon motoru, zlepšuje reakční vlastnosti vozu a navíc motor ošetřuje i chrání.

K dispozici bude na vybraných čerpacích stanicích Shell v České i Slovenské republice od 5. května 2004. Benzín byl vytvořen na základě zkušeností s vývojem paliv pro tým Ferrari F1. Proto ho do České republiky přijede předvést jezdec týmu Ferrari – Rubens Barrichello. Na jeho improvizovaný závod v Praze se můžeme těšit 21. července.

Shell spolupracuje s Ferrari už od padesátých let minulého století. Vývojoví pracovníci a specialisté na paliva ze Shell Global Solutions, což je vývojové centrum společnosti Shell, neustále pracují na dalším zlepšování a zkvalitňování pohonných hmot pro F1. Právě paliva a maziva společnosti Shell totiž nemalou měrou přispívají k celkovému úspěchu týmu Ferrari v závodech F1. Veškeré výsledky a zlepšení jsou zároveň okamžitě aplikovány i na běžná paliva a v současné době je na konci tohoto cyklu unikátní novinka – Shell V-Power Racing o síle 100 oktanů! 

V-Power Racing byl při vývoji naladěn na 100 oktanů a jeho základem je koktejl vybraných aditiv. Takové palivo ovšem vyžaduje speciální a vysoce kvalitní rafinérii. Proto je tento jedinečný benzin vyráběn v rafineriích společnosti Shell v Německu a do České i Slovenské republiky se bude dovážet. Německým zákazníkům bylo toto výjimečné 100 oktanové palivo představeno v loňském roce a je velkým hitem. Česká republika a Slovensko jsou společně s Německem a Maďarskem jedinými trhy, kde lze 100 oktanový Shell V-Power Racing koupit.

Pečlivě vybrané složky a vysoké oktanové číslo zajišťují efektivnější spalování paliva ve válcích a tím i celkově vyšší výkon motoru. 99% paliva V-Power Racing je identických s opravdovým „závodním“ palivem. Proto nikoho nepřekvapilo prohlášení Michaela Schumachera, který otestoval nový V-Power Racing při jeho uvedení na trh v Berlíně. Řekl, že lepší palivo ještě v běžném „silničním“ autě nevyzkoušel.

Technologie V-Power Racing navíc čistí sací potrubí, protože obsahuje aditiva, která dokáží vyčistit všechny části motoru, se kterými přijdou do styku, zejména pak sací ventily. Čistící schopnost tohoto nového paliva tak motor chrání a zajišťuje jeho optimální výkon.

RNDr. Vladimír Vacek, Csc. ředitel provozu čerpacích stanic pro Českou republiku a Slovensko k uvedení Shell V-Power Racing na český trh řekl: „Naším cílem je nabídnout zákazníkům možnost volby těch nejkvalitnějších produktů. Jsme pyšní na to, že jsme jeden z prvních trhů, který může toto vynikající palivo nabídnout. Nový V-Power Racing opět dokazuje, že Shell v nových technologiích jednoduše vede.A jako příznivce autosportu mám radost, že když už u nás nejezdíme Formuli 1, můžeme alespoň jezdit na stejně vybroušené palivo.“

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků