100 oktanů Shell V-Power Racing tankujte i v České Republice!

Nový benzín s magickým oktanovým číslem 100 vyvinuli specialisté společnosti Shell. Unikátní Shell V-Power Racing zvyšuje výkon motoru, zlepšuje reakční vlastnosti vozu a navíc motor ošetřuje i chrání.
100 oktanů Shell V-Power Racing tankujte i v České Republice!

K dispozici bude na vybraných čerpacích stanicích Shell v České i Slovenské republice od 5. května 2004. Benzín byl vytvořen na základě zkušeností s vývojem paliv pro tým Ferrari F1. Proto ho do České republiky přijede předvést jezdec týmu Ferrari – Rubens Barrichello. Na jeho improvizovaný závod v Praze se můžeme těšit 21. července.

Shell spolupracuje s Ferrari už od padesátých let minulého století. Vývojoví pracovníci a specialisté na paliva ze Shell Global Solutions, což je vývojové centrum společnosti Shell, neustále pracují na dalším zlepšování a zkvalitňování pohonných hmot pro F1. Právě paliva a maziva společnosti Shell totiž nemalou měrou přispívají k celkovému úspěchu týmu Ferrari v závodech F1. Veškeré výsledky a zlepšení jsou zároveň okamžitě aplikovány i na běžná paliva a v současné době je na konci tohoto cyklu unikátní novinka – Shell V-Power Racing o síle 100 oktanů! 

V-Power Racing byl při vývoji naladěn na 100 oktanů a jeho základem je koktejl vybraných aditiv. Takové palivo ovšem vyžaduje speciální a vysoce kvalitní rafinérii. Proto je tento jedinečný benzin vyráběn v rafineriích společnosti Shell v Německu a do České i Slovenské republiky se bude dovážet. Německým zákazníkům bylo toto výjimečné 100 oktanové palivo představeno v loňském roce a je velkým hitem. Česká republika a Slovensko jsou společně s Německem a Maďarskem jedinými trhy, kde lze 100 oktanový Shell V-Power Racing koupit.

Pečlivě vybrané složky a vysoké oktanové číslo zajišťují efektivnější spalování paliva ve válcích a tím i celkově vyšší výkon motoru. 99% paliva V-Power Racing je identických s opravdovým „závodním“ palivem. Proto nikoho nepřekvapilo prohlášení Michaela Schumachera, který otestoval nový V-Power Racing při jeho uvedení na trh v Berlíně. Řekl, že lepší palivo ještě v běžném „silničním“ autě nevyzkoušel.

Technologie V-Power Racing navíc čistí sací potrubí, protože obsahuje aditiva, která dokáží vyčistit všechny části motoru, se kterými přijdou do styku, zejména pak sací ventily. Čistící schopnost tohoto nového paliva tak motor chrání a zajišťuje jeho optimální výkon.

RNDr. Vladimír Vacek, Csc. ředitel provozu čerpacích stanic pro Českou republiku a Slovensko k uvedení Shell V-Power Racing na český trh řekl: „Naším cílem je nabídnout zákazníkům možnost volby těch nejkvalitnějších produktů. Jsme pyšní na to, že jsme jeden z prvních trhů, který může toto vynikající palivo nabídnout. Nový V-Power Racing opět dokazuje, že Shell v nových technologiích jednoduše vede.A jako příznivce autosportu mám radost, že když už u nás nejezdíme Formuli 1, můžeme alespoň jezdit na stejně vybroušené palivo.“

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 230 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků