A to počítají s rostoucí debilitou českých občanů nebo jen zvýší firemní prodeje z 80 na 90%?
při čekací době na auto z výroby půl roku ?
A proč ne, když se do toho započítají prodej z východu tak to číslo dají. Stejně oni prodají nemezná, že bude tolik registrací.
Škoda: žádné šrotovné nechystáme, neboť "česká ovce" koupí vše co vyrábíme a ještě chrochtá blahem. Sen každé automobilky.
A ty šrotovnému u konkurence opravdu věříš? Vždyť to dělá pár desítek tisíc korun, které Ti následně nedají v % slevě na nový vůz + ve výkupní ceně dosavadního vozu. Jinak Škoda na situaci v EU kašle. Investuje na doraz v Číně. Tudíž nemá finance na rozšíření výrobní kapacity v EU. Její podíl kolem 4% ji asi stačí. Tudíž zvýšený zájem vyplývající z celkové ekonomické situace v Evropě koriguje přes vyšší ceny. Čekám, že její % podíl v EU bude tudíž mírně klesat.
zreje redaktor narážal na "šrotovné" v nemecku, a tam ta suma dosahuje niekoľko tisíc €.
Při této větě mne úplně zatlo: .... "spíše se snažíme ve spolupráci se státními orgány a institucemi vytvořit dlouhodobý program na obnovu našeho velmi zastaralého vozového parku"... takže škodovka spolu s politiky bude tlačit na to, aby lidé kvůli zvýšení prodejů nových aut byli nuceni vyřadit své současné....
Budou se snažit vydrndat co největší dotace na elektomobily pro firemní zákazníky. Dále pak na jejich soukromé dobíjecí stanice a prosadit nějakou tu buzeračku na spalovací motory ve městech.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.