100 000 aut prodáme v ČR nejpozději příští rok, věří si Škoda

šofér  |  12. 09. 2017 13:50  |  [109.224.92.xxx]

Při této větě mne úplně zatlo: .... "spíše se snažíme ve spolupráci se státními orgány a institucemi vytvořit dlouhodobý program na obnovu našeho velmi zastaralého vozového parku"... takže škodovka spolu s politiky bude tlačit na to, aby lidé kvůli zvýšení prodejů nových aut byli nuceni vyřadit své současné....

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 09. 2017 14:20  |  [94.230.144.xxx]

Budou se snažit vydrndat co největší dotace na elektomobily pro firemní zákazníky. Dále pak na jejich soukromé dobíjecí stanice a prosadit nějakou tu buzeračku na spalovací motory ve městech.

Odpovědět  |   | 
Marthys  |  12. 09. 2017 15:42  |  [89.24.198.xxx]

Škoda: žádné šrotovné nechystáme, neboť "česká ovce" koupí vše co vyrábíme a ještě chrochtá blahem. Sen každé automobilky.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 09. 2017 17:18  |  [94.230.144.xxx]

A ty šrotovnému u konkurence opravdu věříš? Vždyť to dělá pár desítek tisíc korun, které Ti následně nedají v % slevě na nový vůz + ve výkupní ceně dosavadního vozu. Jinak Škoda na situaci v EU kašle. Investuje na doraz v Číně. Tudíž nemá finance na rozšíření výrobní kapacity v EU. Její podíl kolem 4% ji asi stačí. Tudíž zvýšený zájem vyplývající z celkové ekonomické situace v Evropě koriguje přes vyšší ceny. Čekám, že její % podíl v EU bude tudíž mírně klesat.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  12. 09. 2017 21:19  |  [188.123.100.xxx]

zreje redaktor narážal na "šrotovné" v nemecku, a tam ta suma dosahuje niekoľko tisíc €.

Odpovědět  |   | 
Hloupej honza  |  12. 09. 2017 16:36  |  [89.24.96.xxx]

A proč ne, když se do toho započítají prodej z východu tak to číslo dají. Stejně oni prodají nemezná, že bude tolik registrací.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  12. 09. 2017 22:00  |  [185.21.220.xxx]

při čekací době na auto z výroby půl roku ?

Odpovědět  |   | 
Arnošt  |  13. 09. 2017 11:02  |  [62.201.31.xxx]

A to počítají s rostoucí debilitou českých občanů nebo jen zvýší firemní prodeje z 80 na 90%?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 13 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A