10 unikátních českých aut, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

I v českých zemích se vyráběla podivná a unikátní auta. Některá se dostala do zahraničí, nebo tam dokonce na českém základu vznikla a vy jste o nich třeba vůbec neslyšeli.

Klepněte pro větší obrázek

10. Škoda Trekka

Škoda Trekka je vlastně takový český Land Rover... Český ale není úplně správné slovo, protože se jedná o speciální model vyráběný v letech 1966 až 1973 na Novém Zélandu na podvozku a motoru tehdejší Škody Octavia. Celkem bylo vyrobeno zhruba 2500 vozů Trekka.

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Zaměřením mělo jít o farmářský automobil s určitými terénními schopnostmi, ale nejednalo se o stejně schopný offroad, jakým byly tehdejší Jeepy nebo první Land Rover. I motor 1,2 l o výkonu 35 kW sotva stačil na tahání velkých nákladů. Přesto se ujal i pick-up.

Předchozí KAPITOLY Následující

bazar

Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 004 km
Cena: 153 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2007
Stav: 258 712 km
Cena: 220 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2
Rok výroby: 2012
Stav: 44 957 km
Cena: 780 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 215 968 km
Cena: 250 000 Kč
Land Rover Freelander 2
Rok výroby: 2002
Stav: 206 036 km
Cena: 80 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 70 913 km
Cena: 720 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků