10 reklam na auta, které byly zakázány

26 komentářů

http://www.hdfilmx.com/
25. února • 23:40
losdodos
19. listopadu • 10:53

podle mě nejlepší reklamou jsou beach vlajky..zvláště pak je uvidíte například u prodejců automobilů a před různými supermarkety-
https://www.soletasignum.cz/5-beach-vlajky...

Jenda
17. února • 9:45

Osobně se mi nejvíc líbila reklama s tim BMW a tryskovým autem, pak tak bloncka v knihovně, aston martin a ta pouzitá ženska a Adolf je taky klasika. Vtipné. Je to opravdu smutné, že takové reklamy jsou brány jako ohrožení morálky a nabádání k nevhodnému chování. Naproti tomu reklamy, ve kterých vystupují chlapi jako úplní trotlové a ženské jim musí radit, jaký prášek nebo kapky si mají vzít nebo dokonce jak ta malá svině upozorňuje tatínka, že prázdná rulička od toaleťáku se má spláchnout, to je opravdu hnus a tak si říkám, že až tady budou mít muslimáci většinu, tak tu naši degenerovanou a zženštilou společnost spláchnout raz dva.

Quebe
10. února • 19:21

To, že si společnost myslí, že je něco v pořádku a něco ne, je v pořádku. Ale nějak se mi nezdá, že by nějaký úředníček reflektoval většinový názor společnosti - spíše si myslím, že se to nelíbí jemu, a tak to prostě zakáže.

jindr
10. února • 17:29

To je v naprostém pořádku. Nějaké mantinely musí být. Bezbřehá svoboda je anarchie, to nemůže fungovat ve vyspělé společnosti.

cert
10. února • 9:47

Cenzura zial stale existuje ...

Fantomas
10. února • 12:49

Na druhou stranu ale demokracie neznamená stav, kde si každý může dělat co chce bez ohledu na ostatní.
Máme nějaké vychování, nějaké zákony a nějakou morálku, něco je správné, něco není. Společnost prostě vždy žije podle nějakých pravidel. A při jejich určování a dodržování se bohužel nikdy nedá zavděčit všem, vždy bude někdo, kdo bude mít pocit přílišného omezování a opačně, kdo bude mít pocit, že něco by se rozhodně mělo zakázat.
Každý to prostě vidí jnak, najít tu správnou míru všeho není vůbec snadné.

Ludek_II
13. února • 9:58

Tak zrovna to prase Berlusconi to mělo ještě docela mírné. Tvoří si image prasáckého nadsamce a pak se diví, že mu to někdo vrátí. A ještě se ho někdo pomalu zastává. Neorzumím. :-/

Hlinda
10. února • 20:51

Co vám na těch reklamách připadalo proti pravidlům společnosti? Třeba na té Toyota GT86??
Co demokracie.....? To myslíte, že tato cenzura je v pořádku? V reálu nemáme demokracii, nemáme svobodu slova. Bohužel.

Fantomas
10. února • 21:18

Ale já přece nikde neřekl, že mi to tak připadá, nebo že na těch reklamách vidím něco špatného.
Proč mi podsouváte něco takového?

beda
10. února • 15:12

soudruhu fantomasi
je to jen reklama a o uspěšnosti reklamy hlasují zákazníci pěněženkou
nejhorší na světě je blb co chce lidi chránit před nima samotnejma
bohužel blbost různejch aktivních fantomasů neustále narůstá a otravuje život všem ostatním

Fantomas
10. února • 16:23

Nějak jsem si nevšiml, že bych se snažil někoho chránit. Jen jsem se snažil obecně vysvětlit vám, jednodušším, že někdy věci nemůžou být tak, aby uspokojily úplně každého, a že demokratická společnost je založená na pravidlech, ne na anarchii.
A jak se ta pravidla dodržují/nedodržují, případně vymáhají/nevymáhají, už je jiná věc a každý z nás ji má možnost ovlivnit.

cert
10. února • 13:49

Tymito reklamami nikto nikomu neskodi - su to proste reklamy a tie nikto normalny neberie doslova.
Problem je ze cenzor (nech sa uz nazyva hocijako) ziadnu moralku nenapravil, cenzori sa iba riadia (otrocky - bez rozmyslania) podla nariadeni a to casto podla takych ktore su uz prezite.

Fantomas
10. února • 14:01

Podle čeho tak usuzujete? Podle sebe?
Když jsem byl malý, viděl jsem právě film s Fantomasem a pak se celou noc bál usnout. Dnes mám ty filmy velice rád.
Jen tím chci ukázat, že co se nám může zdát směšně nepodstatné, může jinému přijít nepěkné, nedobré, nebo přímo špatné. Jde jen o nalezení té správné hranice, která by byla přijatelná pro všechny. Neposuzuju vhodnost či nevhodnost těchto reklam, nebo jejich zákaz. Mluvím obecně o principech ve společnosti.
Pokud vám přijde zákaz podobných reklam už přehnaný, obraťte se na naše europoslance a řešte to stejnou cestou. Dejte najevo, že je to už příliš, a že to tak veřejnost nechce. Ovšem uvědomte si, že nejste veřejnost, že jste jen jednotlivec. A jak už jsem vysvětloval, společnost nikdy nejde řídit tak, aby byli spokojení úplně všichni jednotlivci. Takže to, že vy s něčím nesouhlasíte, je vlastně v pořádku a dokud se dost hlasitě neozvete, je to stále v mezích tolerance.

Tomas
28. února • 1:03

A kdo tu vhodnost posuzuje?Právě, že ne veřejnost - jak nadhazujete, ale jednotlivec, přesněji úředník. Veřejnost nepotřebuje patent na morálku od úředníka, v demokracii jen potřebuje funkční (demokratický) zákoník a jeho vymahatelnost. Morálku či kodex nemůžete nařídit - to jsou samoregulační mechanismy.

Hlinda
10. února • 20:58

Kolik je jednotlivec? Jak můžete tvrdit, že se to líbí jen jednotlivcům?
Myslíte, že zmanipulované výsledky průzkumu CVVM to dokazují?
Či to říkali v televizi tak to musí být pravda?
Myslíte, že to co vydává ten proslavený pařížský časopis za karikatury je v pořádku?
A podotýkám, že všichni se bijou za svobodu slova v tomto případě.
A tady se zakazují reklamy, které vykreslují sportovní auta tak, aby bylo vidět co vše umí?Ne. Vše je postavené na hlavu. A to proto, že všichni (politici) řeší jen to co se jim hodí do krámu. :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
10. února • 21:28

Nechápu o čem to mluvíte a proč mi podsouváte něco, co jsem nikde nenapsal. Patrně máte problémy s chápáním textu.
A zeptám se tedy i já - co je podle vás svoboda slova? Když napíšu, že jste debil a vaši rodiče taky, je to svoboda slova?

RR
11. února • 9:41

Pravda je, že třeba karikatury u Forda mi přijdou spíše trapné až urážející, ale nevidim problém v tom že ukazují sportovní auto sportovat. Reklama na sportovní boty, kde běžec běží jak hovado, můžu taky nazvat, že navádí k tomu běhat rychle a skočit někomu pod auto nebo dostat z toho zástavu...Polovna reklam je z doby kdy EU ani neexistovala... jen detail.
Nicméně tu reklamu na M5 mám fakt rád, koukám na ní už snad 10 let a nikdy se mi neomrzí a nikdy mě nenavedla s tim autem jezdit po poušti 300km/h :-D :-D

Fantomas
11. února • 10:07

Názory jsou prostě věc silně subjektivní, každý vidíme svět jinak a každý máme jiný názor na to co je správné a co špatné, co je dobro a co zlo.
Bez ohledu na konkrétní reklamy je nutné si umět přiznat, že na fóru o autech se scházejí hlavně jejich fanouškové a nadšenci, a tedy že názor takové skupiny lidí bude silně zaujatý ve prospěch aut.

Tomas
28. února • 1:07

A to je přesně jedno. Každý si můžeme udělat názor, co je špatné a co ne. A vidět tak svět. A to je základní princip, řekl bych i právo. A nevím, proč si nemůžu udělat názor na základě reklamy, byť sebeblbější. Proč ten názor musí někdo vymyslet za mě.

Tomas
28. února • 1:08

Oprava "a to je přesně ono"

cert
10. února • 14:32

To o prehanani v reklamach je vseobecne uznane aj kontrolnymi organmi (nemyslim cenzorov). Tzn. reklamu nie je mozne brat doslova.

Ked si bol maly nesposibi lsi ziadnu skodu, nebol si plnolety tazke si ani menohol sposobit skodu aj ked by si zakazane reklamy vnimal ako tvrdi ASA.

Organiziacie ako britska ASA (a pod.) nie su podriadene Europarlamentu - takze pripadnou staznostou k "mojmu" EU poslancovi nedocielim nic.

Problemom je, ze rozne statne organizacie vznikaju na zaklade rozhodnuti byrokratov, ktori nie su voleni a takto vzniknute organizacie nemaju ziadnu legitimitu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
10. února • 15:17

Jen jsem se ti snažil ukázat, že i když se ti něco nelíbí, tak z obecného pohledu řízení společnosti to může být v pořádku, prostě spadáš do onoho rozptylu, který je vždy a u všeho.
Kdyby se společnost řídila mnoha individuálními názory, nikdy by k žádné shodě nedošlo.
Co kdo přehání, nebo nepřehání, to je opravdu jen individuální názor. Mám ho taky a v tomto případě i stejný.

Fantomas
10. února • 14:04

Problém může být i v tom, že každý má jiné rozlišovací schopnosti. Při posuzování obecných věcí je ale potřeba umět vidět dál, než do příštího gáblíku.

figura
10. února • 13:08

No, asi takhle. Až bude mít EU vyřešeno Řecko, Itálii, Španělsko. Až bude mít EU vyřešeno vše ostatní. Až se budou ouřadové z EU nudit a nebudou vědět do čeho píchnout, nechť řeší reklamy. Do té doby s vámi nemohu souhlasit. EU a její ouřadové jsou pověstní tím, že z milionu témat si vždy vyberou to nejméně důležité a to řeší.

Fantomas
10. února • 13:54

Jako že morálku a chování budeme řešit teprve až vyřešíme všechno ostatní? A do té doby co? Divoký západ? Ne, díky, takový svět nechci. Vše souvisí se vším, je potřeba starat se průběžně o všechno. Když začnete nějakou stránku lidského života zanedbávat, vrátí se vám to v podobě ještě větších problémů, které pak budete muset řešit ještě razantněji. A když budete dbát i na maličkosti, pravděpodobně tím pozitivně ovlivníte i ty větší věci.
Ostatně - úroveň člověka se pozná právě podle toho, že dbá i na maličkosti. Obchodník nechodí ve špinavých botách, které by si vyčistil teprve až dost vydělá.
Souhlasím s vámi v tom, že EU mívá snahy řešit i věci nepodstatné. Ale rozhodně nesouhlasím, že má jít všechno stranou, dokud se nevyřeší jiné problémy.
Mluvím stále obecně a je to jak jsem říkal - co jednomu přijde důležité, jinému přijde nepodstatné.

Doporučujeme

Články odjinud