Přesně kvůli tomu jsem měl strach kupovat auto někde z inzerátu, a raději jsem ho vzal z autobazaru AAA auto, kde jsem měl jistotou, že tachometr nebude přetočený.
Vypočítal jsem, že dovoz auta z Německa už se v dnešní době opravdu nevyplatí, takže je lepší koupit auto tady, z bazaru kde máte jistotou původu auta, a taky záruku na skryté vady, já jsem si takhle koupil auto v autobazaru AAA auto
u azetka se mi nikdy nic takovýho naštěstí nestalo
Ja si zkontroloval svoje auto na zkontrolujsitachometr.cz nebo jak se to jmenuje a kupodivu mi tam mechanik stk napsal vetsi najezd nez to auto melo. Takze ani tyhle zaznamy nejsou tutovy...
Achjo, to je furt to stejný. Nekupujte tohle a tohle auto, protože se hodně stáčí. Měli by místo toho říct, nekupujte v tomhle a tomhle bazaru, protože oj**bává lidi, ale to ne... Takhle na to člověk musí přijít metodou pokus-omyl nebo důkladnou prohlídkou (a často to stejně nepozná). Vyhýbám se třeba esám, ale u regionálních bazarů které nemaj zastoupení po republice to postihnout prostě nejde. Takovej žebříček slušných bazarů by měl smysl!
Je dobře že tu Cebia je a aspoň někdo sleduje trh... vsadím se že většina těch stočenek je prodávana přes inzeráty, nebo v malých bazarech, který auta jen přeprodávají, ale neodkupují B-]
Souhlasím s tebou. Aspoň, e tu nějaká taková firma je.
Taky souhlasím. Trošku výš jsem také něco psal o Cebii)
off topic : nemáte zkušnost a zároveň náhodou neznáte firmu která prověřuje původ země auto a také hlavně fyzické prohlídky aut? Díky
www.cebia.cz koukni je to kvalitni firma ktera ti se vsim pomuze, mam od kontrolovane auto;)
Díky. Byl jsem u nich. ze začátku jsem měl docela strach, ale nakonec všechno pořádku. Profesionální přístup.
Mě pomohla společnost Cebia zkontrolovat ojeté auto a vše v pohodě!!
V pátek mě budou kontrolovat škodovku z Německa tak snad to dopadne dobře.
Tak jak to dopadlo??
Četl jsem hodně diskuzí, že Cebia je opravdu slušná firma. Tenhle měsíc mám s němi domluvenou schůzku ohledně auta, tak uvidíme :)
Co na to naši slavní legislativci? Uzákonit píč***ny, jako 4mm dezén gum nebo idiotskou vestu? Zjevně by trestání šmejdů, co stahujou kilometry, nikomu malou domů nepřineslo. Před nedávnem jsem se byl podívat v AAAčkách v Chomutově. Pár hezkejch oktávek. A světe div se, z dvanácti kousků jich mělo osm najeto plusmínus tisíc kilometrů, 85 tisíc.Kdy už někdo šáhne těmhle zasrancům do xichtu? Jooo, jasný, Cui bono... Hnus.
Auta od koncernu fauvé se stáčet prostě musejí, protože jakmile dosáhnou 150 000 km jsou už po všech stránkách prakticky na odpis a byla by pro člověka, který nechce trávit převážnou část života v servisu jen velkou přítěží a tudíž neprodejná. Tytam jsou časy, kdy temuhle koncernu šlo o kvalitu a spokojeného zákazníka. Kdyby tomu tak nebylo a byl to takový nezničitelný zázrak, jaký význam by mělo tyhle vergly stáčet.
Nesmysl. Jezdím deset let oktávkou, naběháno cca 170 tisíc a nevidím žádnej děs, tebou popisovanej. Jednou za rok oleje, profouknout klima, ruční myčka a fertig. Mimo to proběhla výměna škrtící klapky (7k), brzdných keramik (cca 5k), klimakompresor (13k). Víc nic. Dvojkolka, 140 koníků, solidní nafťáček, na strední a delší nájezdy jako stvořená. Na odpis? Možná jseš milionář, já ne. ;-)
Omyl, naopak stočit si lze troufnout jen auto, které je min. v polovině životnosti a to ve 150 000 KM jsou právě auta z koncernu VW. Těžko stáčet korejské křapky, které jsou tak na 100 000, nebo francouzské, které jsou sotva na 200 000. I když jsem měl mezi známými dvě vyjímky, jedna KIA, co se dožila 220 000 a jeden Peugeot, co se dožil 235 000. Pak se ale začali sypat tak, že jen zoufalec by je opravoval.
Měl jsem k dispozici tři Škoda Yeti a přibližně kolem 150 000 km totální šroty, dokonce po 3.letech koroze všech dveří v rozích a střechy nad dveřma. Věčně servis. Jinak motor 2,0 Tdi. A navíc šlo o auta které spadají do doby podvodů s motory, takže kdoví jaké budou ještě jednou problémy s STK. Ne prostě zklamání.
Na novém uletíte balík jen vyjedete ze salónu. Na ojetém z CZ je 80% aut původ firemní. Oni ví, že za chvíli berou další nové, takže to jsou krámy nejhorší. Těch 20% Původ CZ je polovina bouraček a těch 10% lidí ne prodají, když už do toho investovali, vyplatí se jim si to nechat 15let. Takže není co ojetého koupit. Jedině dovoz. Tam jsou také jedna část auta pro lidi, co koukají na budík, rok a cenu (bourané střepy) a pak jsou auta z dovozu, která jsou perfektní, ale dražší, starší a víc km. To je realita. Každý si může vybrat.
S tímto názorem se dá z velké části souhlasit. Ale jsou i výjimky - např. můj otec měl Favorita, pak Feldu, Fabii I a nakonec Fabii II. Všechny auta prodával vždy v perfektním stavu s nájezdem do 50 t. km. A ten propad ceny taky nebyl nijak dramatický. Vzhledem k malému nájezdu a skvělému stavu je vždy prodal za dobré peníze.
Ani Cebie nedokáže rozeznat auto se stočeným tachometrem. Měl jsem od ní dokonce certifikát o autě, že je v pořádku a přitom jsem po pár letech zjistil, že auto je omlazené o 2 roky a ty km také že nesedí. Zjistil jsem to až po získání údajů z Francie... Naštěstí to auto nijak nepoznamenalo, ovšem dělají to na severe Čech, v Teplicích a okolí...
proto radši kupuju sice "ojeté", ale z auto salonů. a dovozců který dovážejí převážně takovýhle auta je čím dál víc. např na stránce www.auto-story.cz mají pěkný
cebia jede, mam tuhle firmu rad, delaji veci kvalitne a jsou velice prijemni rad se na ne budu obracet kdyz budu kupovat auto od nekoho :)
Ano v Cebii jsou frajeři. Zkontrolovali mi auto z Něměcka. A také jsem si u nich nechal dělat pískování skel plus mám leasing.
Hodně lidi poslední měsíce píše, že Cebia je na kontrolu aut, tachometrů, stáří a tak prý top. Asi jí budu muset vyzkoušet.:-D
Taky o tom poslední dobou slýchám, jak od známých, tak i na netu, určitě ji taky vyzkouším a uvidím, jak prokáží svou kvalitou známost, ale dle slov je mi to prý skvělá firma co si dá na práci záležet
pro mě koupě ojetiny v áčkách je zárukou nestočený ojetiny, jinde bych obavu měl, ale u nich už ne
Už si tam byl? Jak si dopadl? :)
Byl, naprosto komfortní práce.
Dělají tam aji pískování skel?
Ano. To je taky jedna ze služeb co dělají pokud to potřebuješ nutně vědět.
Po přečtení této diskuze zvažuju, že bych Cebii taky jel vyzkoušet. Dle vašich slov by určitě měla stát za to, tak snad tomu tak bude
Určitě bych neváhal a jel ji vyzkoušet. Dají si na své práci záležet a prověří ti ojeťáka s maximální možnou přesností, tak ať máš i ty kladný zkušenosti s nimi po vyzkoušení :)
určitě do toho ji!:)
Docela nechápu lidi co si kupují ojeté auta za 200k+ když mohou mít skoro za tu stejnou cenu nové auto:-|
tak u áček se dá vždy nějaké zánovní najít, které se vyplatí
Páč touží po auto union a ne po embéčku.
ještě by byla zajimava statistika jak jsou stacene benziny a dyslypřepokládám, ze benzinovy auta by dopadly vyrazne lip nez naftovy.ojety naftovy auto muze dnes koupit jen zabednenec nebo naprosty silenec
Zabednenec pise "dysl".
A kdepak máš diakritiku ty, panáčku?
Je to kratší než turbosazomet.
Jak by asi vypadala taková statistika z opačného konce, tedy pokud existují značky/modely, které se vůbec nestáčí nebo existuje u nich jen minimum stočených ojetin?
Už jsi někdy viděl stočený Lexus ? Samozřejmě ne v áčkách.:-) S podivem je, že se právě nejvíce stáčejí auta jako VW , AUDI, BMW , Mercedes a Škoda. Protože každý holoprdeláč se chce předvést, že na to má a zvenčí na ten tachometr není vidět. Kor když to má ještě i zatmavená okna. To je pak hukot na dědině!!
stoceny muze byt kde co :D never nicemu a nikomu
no ojetiny z áček teda jako rozhodně ne, to mám vyzkoušený :D
právě že u nich jsou ty ceny nejvýhodnější, a to ty auta zdaleka nejsou žádné vraky
Na našem trhu Korejci. Ceed a i30 se dostali jen lehce přes 10% stočených aut.
Hele, vášnivý hnůjdejista mpolan se tu pokoušel zaonanovat, než si pořídí novou, oplášťovanou, jakoterénní i20:-D Ale naběhl si, kdo by ty plečky stáčel, když už jsou téměř po smrti.
A to už něco vypovídá. Stáčet se dá totiž jen auto, co vydrží. Hnůjdej a korejský invalidní automobil se po třech, nejpozději pěti letech propadá na dno TÜV tabulky, zatímco já už točím pátou Oktávku TDi s tím, že předchozí šly do světa v ca. 250 tis. (nestočené!) a dalších ca. 150-200 najeli s rozumnými náklady na servis u nových majitelů.Korejci ať pěstují rýži a Francouzi dělají víno a sýry, ale kurňa ať ani nevyslovují slovo automobil B-]B-]B-]
nič v zlom, ale Tvoj príspevok som si musel prečítať 2x, fakt nemôžem uverť, že v dnešnej dobe beha takýto d e bi l po svete, a ešta k tomu má prístup na internet.
Pacho, ty k.o.k.o.t, prečítaj si ho ešta raz B-]Nemôžeš uveriť, že v dnešnej dobe beha takýto d e bi l po svete, a ešta k tomu má prístup na internet? Pozri do zrkadla a uveríš :-))Já jsem dal příklad z praxe, ty jen nadáváš. Přečteš dvakrát a stejně víš prd. Máš vůbec auto, nebo jsi do té internetové kavárny přijel na oslu?
Na tobě je vidět, že se dá žít i s hodně nízkým IQ, znám odst lidí, kterým škůdka vydržela hodně dlouho, ale skor všechno už měli měněný, včetně motoru nebo aspoň hlavy..ty bys taky potřeboval tu hlavu vyměnit :-D
Na první 2x váha vzduchu, na druhé repase turba, třetí nevím, pak někde volnoběžná klapka, na poslední do 320 tis. jen běžná údržba, rozvody, atd. (olej po 30-ti tis!), pak nějaký kabelový svazek. Také záleží, jak kdo jezdí a stará se, to je třeba typický problém těch hlav. A to s tím nízkým IQ, podle toho jak píšeš, no nevím...když před tebe postaví v garáži kýbl vody, vytřeš si podlahu, nebo z něj začneš lemtat?
IQ čeho?
Len blb si kupi auto na ktorom sa neda preverit historia..
Jen blb si myslí že se na ojetém autě dá prověřit historie.
Ono je nepochopitelne, ze si nekdo koupi ojete auto, kdyz muze mit nove za cca 200 tisic.
hlavně ono se vyplatí už u velkobazarů jít spíš po zánovních vozech
ale stejně víc lidí furt jde do ojetin než do nových
Ně každý se spokojí s low costem typu Dacie ve výbavě holobyt, nebo nějakou pidi nákupní taškou ;-)
Přesně, raději si koupím jeté auto s luxusní výbavou a silnějším a spolehlivějším motorem, než nové bez výbavy s motůrkem ze sekačky (eventuálně turbo down. motůrky). Nebojím se ani 200tis.km když to auto najede např. za 5 let po Německu, tak ten motor je na tom líp než auto s 50tis. km které jezdí xx krátkých tras deně po městě :-P ;-)
Ano, ale až na docela časté případy, kdy původní němečtí majitelé bydleli poblíž dálnic a nezahřátý motor vytáčeli do stavu, kdy se kroužky zapekly a ta auta začala žrát víc oleje jak pohonných hmot. Dálniční síť v Německu je rozsáhlá a s většinou úseků s neomezenou rychlostí... ;-)
Nepochopitelné je to jen pro toho, kdo neví co s penězi. Většina obyčejných lidí si kupuje ojeté auto v ceně tří měsíčních platů. A stav km je potom to poslední co u něj řeší :-D
Auto za 3 platy? No nevim kolik obycejni lide berou, ale pokud 20tisic,tak za 60? To si kupuje mozna clovek co ted dostudoval a potrebuje jezdit do prace nebo duchodce co vi že za 2roky odevzda papiry. V mem okoli lidi kupuji bud nova a dojezdi je nebo nejvic auta do 150 a pak je par vyjimek co maji drazsi auta jako treba ja. Za 60 jsem si nekupoval auto ani po škole..to jsem si radsi pujcil od rodiny,ale kazdy to ma jinak a pochopitelně kde penize nejsou neporidi lidi ani toho logana za 160 nebo co to stoji.
Asi máš kliku, možná bereš o hodně víc než dvacet čistého, možná jen můžeš všechny vydělané prachy nacpat do auta. Nikdo ti to nebere.Realita a statistika je ale neúprosná. Tři čtvrtiny prodaných nových aut jsou auta firemní. Jenom čtvrtina nových aut jsou prodeje obyčejným kupcům - soukromým osobám. Velká většina lidí v téhle zemi zkrátka žije z 15 tisíc čistého a za to si nemůže dovolit nic víc než právě tu patnáctiletou ojetinu za šedesát tisíc, ať si SDA bečí jak chtějí.
ale no tak, trochu soudnosti by to chtělo. je pravda, že všichni nemají dost peněz, jsou kraje kde jsou na tom bídně, ale hodně lidí kecá že má stěží na mlíko. držkuje z principu, páč čeká že něco třeba dostane. žiju na sídlišti v okresním městě, okolo bydlí většinou dělnické profese, řemeslníci apod. není to žádný místní Beverly Hills. Ale aní Chánov. Je tu dost rodin co mají malý děcka, takže velmi slušný náklady. A přesto na parkovišti těch tvých 15-ti letých aut za 3 platy je menšina. Když projdu ulice, tak je tu docela dost aut co se aktuálně prodávají v bazaru v rozmezí 120-150 litrů.
Mě to příjde, že téměř všichni diskutující mají neomezené množství peněz a jediný co mají na starosti, tak tady na foru popisovat jak se rozhodujou mezi supem a passatem, protože mondeo je křáp, nedej bože korea, japonsko, itálie nebo francie. Možná by za úvahu stálo ještě půl roku staré Audi, BMW nebo Medo dotažené z německa, protože to je premie a tam ta kvalita je úplně někde jinde...Já teda dal za auto 60 tis. jen jednou v životě a to za Iveco Daily, jenak beru auta levnější a stav tacho je to poslední co mě zajímá. Hold když se někdo narodí chudej a blbej k tomu, ale dá se s tím žít.
Co to je za nesmysl??Za 200 koupíš nový max nějaký meštský prdítko co nejde (o výbavě nemluvě...).Nehledě na to, že 200 není pro každého uplně málo a slušné ojetiny se dají koupit za 1/2, 1/3 ceny... Na pár let poslouží naprosto spolehlivě s minimem inevstic.A pořád se najdou auta, dejme tomu 10 let starý, který jsou dělaný pořádně! - opravíš si to sám v garáži, nebo někdo zkušenější. Nemusíš se srát do servisu, kde tě to vyjde několikrát dráž.
Pekná ojetina bez stočenýho tachometru se hledá opravdu špatně a bohužel neplati pravidlo, že když si clovek připlatí 100 nebo 200tisíc že už se nemá čeho bát. Je uplně jedno jestli kupuje ojeté auto za 100,200,300,400..stále naráží na totalní vraky. Když to není stočený je to bouračka nebo skrytá závada za balík. Moje další auto už bude jedině nový. Bylo mi 30 a nazor že se nový nevyplatí už mě opustil a to jsem se nikdy nespálil. Jen to prostě nebude střední třida od vw, ale nižší střední od korejců nebo frantíků.
No nevím jak kdo a za jakým účelem. Nové jsem si koupil jen jednou, před mnoha lety první Fábii.Nové už nechci, je na tom největší ztráta.Jezdil jsem pracovně 50.000 ročně. Měnil jsem auta co 3 roky. Zásadně Škodovky, protože nebyl problém v pondělí podat inzerát a v pátek si jít pro druhé.Bral jsem vždy cca roční až dvouleté auta od prodejců co je měli na protiúčet a servisovali je. Navíc dávali vždy roční záruku. Nikdy žádný problém, jen běžný servis a za 3 roky zase obměna.Dnes už nejezdím a zůstal mi tu Superb, 11 let , poctivých 240tis km. Bral jsem ho jako roční když měl něco přes 24tis. Takže chce to trochu přemýšlet a za kvalitní ojetinu si připlatit, než hledět jen po té nejlevnější.Ono jako i v jiném, zde platí že vše má svou cenu.
To jsi tomu dal korunu s těmi korejci a francouzi :-DMožná pocitově, ale než nové hnůjdej nebo renault, to radši stočenou oktávku nebo golfa, tedy pokud byly jen stočené a ne zdevastované. Víš proč frantíky a korejce nikdo nestáčí? Protože se stáčí tak z 280 tis. na 150 tis., zatímco ty křapky z Francie a Koreje (ev. Turecka) jsou bezproblémové do 30-ti až 50-ti tis. (když se podaří). Jen si to ti anti-VW ubožáci nikdy nepřiznají.
Neco se ti pali v kuchyni, gayiku.
No vidíš to a někdo to má zase opačně. Jenom při představě, že bych za nový vůz dle svých představ dal nějakých 500 - 800tkč a za pár let u něj citelně spadla cena mě zcela odrazuje si někdy nový vůz koupit a vždycky si raději koupím jetý ve velmi dobrém stavu. Pokud si někdo kupuje nový vůz s tím, že jej úplně vyjezdí, tak se na to asi dívá jinak, což není můj případ. Prostě ty prachy, o které tím přijdu jenom za pocit nového vozu, mnohem raději zhodnotím jinde a jinak. Lowcosty mě nezajímají ani jako nákupní tašky a navíc nemají ani potřebnou výbavu a o kvalitě zpracování těchto aut, kde se šetří už v principu na všem, nemá smysl ani psát. Korejec je použitelný tak do nájezdu 150tkm, pokud to zdárně vydrží a kousneš i dražší servis, ale pak je to už pouze kasička na peníze.
Bože ty jsi ku sprimitiva, i30ky už dnes mají běžně najeto 200-250tkm a jsou pořád OK, jedna i30 má 440tkm a pořád slouží....což o to škůdka nebo vw taky, ale je to servis za těžký prachy...jo, když je někdo blb a chce jezdit v "prémii" tak si zaplatí. Všechny tyhle kdysi slavný zančk yjsou dnes už jen ojeb na hlupáky...
Copak brebto někdo si dovolil plyvnout na ten tvůj korejský zázrak? :-D
Sám si brepta osle, a ještě k tomu pliveš s tvrdým "y".
Mal som firemnu Kiu ceed sw prvej generacie rv2008 ktoru si minuly rok odkupil kolega. Mala najazdene 263000 km. Doteraz bez problemov jazdi s tym motorom so suciastkami "z blata", ktore tu niektori diskutujuci spominaju.
Míval jsem naprosto stejnej názor,ale z toho co se kolem ojetých aut děje už je mi na blití. 800 nedam taky,proto nizsi stredni z F nebo korea.Drahy servis jsou keci ze světa motorů..a i kdyby nikdo te nenuti jezdit do autorizaku nebo do servisu vubec..se starym autem tam prece taky nejezdis.Ceny v ruznych servisech stejne znacky jsou odlisny a nelze to zobecnit. Znam origo servis hyundai kde si muzes privezt svuj olej,svoje tažny a nedělaj ani poznamky do servisky. Ale znam i servis kde te s timhle pošlou do...
Ale ty přece píšeš o novém autě a s tím, aby jsi nepřišel o záruku musíš jezdit do autorizovaných servisů. Samozřejmě značkový Hyundai nebo Kia to být nemusí, ale autorizaci k servisní činnosti dané značky ten servis mít musí. To, že to někdo řeší jinak, třeba svépomocí, je pak už jeho problém při dohadování se o uznání záruky.Mám třeba kamaráda co se zabývá profesně montováním LPG agregátů do aut a má i certifikaci, jako jeden z mála pro ČR i pro konkrétní automobilky jako je Kia, Hyundai, Chevrolet, čili pro ně montuje LPG agregáty i do úplně nových vozů. Zrovna před nedávnem jsem s ním o tom hovořil a chtěl znát jeho názor na to, jak si třeba Korejci rozumí s LPG. Řekl mi, že to není tak strašné, jak se u Korejců traduje a pokud se zvolí správný typ LPG pohonu s nutným přímazem ventilů, tak ty auta nemají problém s LPG jako takovým, ale paradoxně mají problém s kvalitou dílů v motoru jako takových, které se velmi rychle opotřebovávají, protože jsou doslova z bláta. Sedla to paradoxně nebyla, ale třeba klikovka. Řekl mi tedy zcela jasně a na rovinu, že on sám po těchto zkušenostech, když vidí sám, co ty auta mají za problémy i po menších nájezdech s motory by si Korejce nikdy nekoupil, pokud by si to chtěl nechat déle než po dobu záruky. Pokud ano, tak nejpozději před koncem záruky se toho urychleně zbavit, ať se s tím už trápí nějaký naiva, který stále věří ve kvalitu korejských vozů. Nové Škodovky na tom taky nejsou kdovíjak dobře, ale co se kvality materiálu použitých v motoru týče, jsou na tom stále mnohokrát lépe. Až budeš mít vůz po záruce, můžeš si tam samozřejmě montovat díly i ve kvalitě zn. Starline, to je tvoje věc, ale nediv se, že to auto se prostě s čím dál větším nájezdem oproti konkurenci více sype, co se origo dílů týče. Jinak Frantíci jsou na tom podstatně s kvalitou dílů v motorech už daleko lépe než Korejci. Frantíci měli také své období šetření, které dnes dělají zase Korejci, ale dnešní Frantíci už nejsou takové nespolehlivé krámy, jak bývali cca. 10 - 15 let zpět.
Keci v kleci. Šíříš tady lži a pomluvy. Motory Hyundai žádnými takovými neduhy netrpí, zeptej se v autorizovaných servisech. Navíc, proč asi u nás dávají pětiletou záruku bez omezení km a třeba ve Spojených Státech i deset let. Aby v záruce měnili motory jak na běžícím pásu? Nebuď naivní. Mj. Hyundai je druhý největší světový výrobce vysokopevnostní oceli a nemá důvod na ní šetřit. Oproti tomu jsou na tom škodovky s kvalitou použitých materiálů výrazně špatně:http://www.auto.cz/praskla-klikova-hridel-ti... ... U Korejců šla kvalita v posledních pěti letech ohromným způsobem nahoru.
Kolik jsi měl aut na LPG a jak daleko se v této problematice orientuješ? Dle tvého příspěvku očividně zkušenosti máš nulové a stejní hejlové jako ty, ti to odkývaj a pak brečí, nebo se toho v tichosti rychle zbaví, ať se s tím trápí někdo jiný. Nemám potřebu si vymýšlet, ale chápu, že ne každému je po chuti, když zjistí, že má auto s motorem, který má problém s vyšším nájezdem na benzín, natož na LPG. Ale na tohle prostě musí přijít každý sám a nejlépe za své peníze ;-)
Nevím co řešíš s LPG, když sám jsi napsal: "Řekl mi, že to není tak strašné, jak se u Korejců traduje.. ty auta nemají problém s LPG jako takovým". Mě se jedná o ty totální nesmysly, co jsi psal dál: "mají problém s kvalitou dílů v motoru jako takových, které se velmi rychle opotřebovávají, protože jsou doslova z bláta. Sedla to paradoxně nebyla, ale třeba klikovka." Nemáš potřebu si vymýšlet? Tak tu ve svých příspěvcích prezentuješ stále dokola, jako kolovrátek, výblitky dementních, hospodských rádobyznalců aut korejských značek. A když pak relevantním odkazem poukážu na skutečnou "kvalitu" koncernu, včetně škodovky, tak cituji "chápu, že ne každému je po chuti, když zjistí, že má auto s motorem, který má problém" a ne jeden, že je z toho na prášky a kope kolem sebe. V těchto souvislostech by se o těch hejlech dalo polemizovat. :-D
Mohu jenom potvrdit zkušenosti montážníků LPG, že korejské motory (japonské taky) se na montáž LPG nehodí, neboť jsou, jak tvrdí, z bláta. Nechtějí to ani dělat, protože se to pak po...sere a pak se řeší kdo za to může. Totální ztráta času.
Reakce na Zelí | 04. 03. 2016 17:27 | [78.80.205.xxx] - obsahem příspěvku Zelí opět potvrdil typickou zelnatost jeho "myšlení". Něco takového může vyplodit jen de... a Zelí. Naštěstí existují jiné dostupné zdroje informací a nikdo není závislý na tom, co "potvrdí" nějaké Zelí. Jeho "zkušenosti" lze vyčíst i z jiných zelnatých příspěvků v diskusích Autorevue... Co se týče toho "bláta", tak spíše než jako materiál korejských a japonských motorů bych to viděl na "myslící" materiál v hlavě Zelí, což v jeho případě rozhodně nemůže být šedá kúra mozková. Jeho zmínka totální ztráty času, tak toto konstatování je naprosto výstižné pro četbu příspěvků a potvrzování zkušeností Zelí.
Nikdy ses nespalil, ale vsechno jsou to vraky. Tady mi neco nesedi.
No ne každý vydrží a chce jezdit několik měsíců po bazarech (nebo spíš vrakovištích),možná je to i o štestí a já těch aut zase tak moc neměl. Než jsem koupil to současný projezdil jsem 8000kč. Co ti na tom smrdi?
Zlata cebia v tomhle, koupil jsem si za jeji pomoci nekradene a nestocene auto a jsem ji moc vdecny :)
taky jsem s cebii spokojen, prověřila mi auto na výbornou, palec nahoru
Ja nez jsem koupil soucasne auto, projezdil jsem 30 kilometru. Sel jsem jenom po soukromych inzeratech a kdyz jsem se jel podivat na auto, tak uz jsem vedel do ceho jdu(mel jsem detailni fotky, scan technicaku, vypis z cebie) a majitel mi prozradil vsechny drobne neduhy, co kdy delal, menil atd. Kdyz jsem prijel na misto, vse sedelo, takze jsme si placli a bylo to. S autem jezdim 3 roky a naprosto bez problemu. Abych rekl pravdu, tak pred tim jsem se byl podivat v AAA, ale to byla tak otresna zkusenost, ze uz tam v zivote nepachnu.
pretoze historia ide preverit na pockanie a bazarnik to za teba rad urobi ... okrem moznosti overit stav kilometrov pri STK a EK je vsetko spojene s cakanim, telefonovanim, doprosovanim preboha ved kde uz by sme boli kebyze vyrobca zverejni web pre vypis servisnej historie ... este by si sused nieco zistil
ja mýslím, že úplně každé, i nové...
Nediv se, že máš tolik mínusek...Fakt blbost co jsi napsal...
Spíš "každé druhé ojete auto má stočený tachometr"...
já když si vybíral ojetinu na www.aaaauto.cz tak jsem měl malé tušení že to stočené určitě bude, ale potvrdil se opak, nebylo stočený ani o kilometr
z áček nemáš stočenej ani ten nejhorší vrak totiž ;)
divim se že se stačí čím dal vice, když se to dá prověřit, v azetku naštěstí ale jedou ferovku, takže jsem klidny
Cebia mi pomohla pri koupi automobilu a chtel bych ji timhle podekovat moc! :)
já od doby co chodím do áček nemám starost o ojetiny který by mohly být stočený
a jaky auto máš ? Já fábku z www.az-servis.cz a jezdí jako nová
já třeba můžu poděkovat profi personálu u áček že by doporučili který auto je pro mě to ideal
To je jak vystřižené z Rudého práva rok 1985.
Není to uplně přesně napsané.Mělo by být napsáno, že každá druhá je prokazatelně stočená. Dovozy totiž z 90% nelze zjistit.A pak jsou tu auta, která se stáčí průběžně před STK nebo kontrolou v servisu, aby se nemuseli doplácet kilometry leasingovce (limity ročního nájezdu při operativnim) nebo před předáním dalšímu řidiči ve firmě, aby zaměstnavatel nepoznal že si s ním ten člověk jezdil soukromě. A tyto jsou ve skupině nestočeno :)Když kabel na upravu km z číny stoji par stovek,je to dneska povinná výbava každýho kutila.Můžete si myslet,že to nikdo nemá zapotřebí...ale má.
Se nějak vyznáte, asi už jste si to taky zkusil, nebojte se přiznat, mi to vašemu zaměstnavateli neřekneme :-P
Nezapomeňte, že i Cebia má falešné detekce.Například moje auto s 350kkm poctivými Cebia bere jako stočené, protože kdysi na STK zapomněli opsat cifru z tachometru, a tak z původních 210kkm mělo auto najednou 25. Co na tom, že za další roky mělo 290.Cebia je společnost, kterou tyhle detaily nezajímají, a přiživuje se na podvodech tím, že je nekvalitně odhaluje. Mě tím poškozují a defakto mě motivují ke stočení, neboť stočeno už vlastně mám.Nemá smysl koukat jen na kilometry, to je všechno.
Úplně stejná zkušenost, klepli mi o nulu víc. Auto po 14 letech 55 500 km poctivě, při prodeji jsem zjistil, že na STK spěchali, takže mělo auto řadu 29 - 35 - 410 - 45.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.