Se vším se dá souhlasit. Zvlášť chápu Citigo, který bylo propadákem od začátku a věštil jsem mu neúspěch, stejně jako hnusnému Maybachu. Moc ale nechápu Accord a Kizashi. V obou jsem jezdil a jsou to povedená auta. A raději spolehlivou Hondu než nevyzpytatelné Audi.
Accord i Kizashi jsou podle mě povedená auta, vhodná pro celý svět kromě ČR (a možná celé Evropy). Nechápu proč, ale sedan se spolehlivým atmosférickým benzínovým motorem tu lidé nechtějí. Na pokrouceném českém trhu má předpoklady k úspěchu jakékoli auto, pokud je to kombík s turbodieslem.
Veyron je pomale auto...aha tak to jsem do ted žil na Marsu asi ... auto ktere da přes 400 km/h a přitom ty Ferrari atd maji maximalku 350 :D. Jo Veyron je pomalej B-]
Peugeot 1007 se v roce 2005 nabízel za cca 400.000,- Kč. No nekupte to. Z dnešního pohledu samozřejmě nesmysl, ale z doby před deseti lety také. Jen pro srovnání, Škoda Octavila stála přes startovala s podobnou cenovkou, Peugeot 307 hatchback po faceliftu v základu od 440.000,- Kč
:-D Zhulená lidé by neměli psát články. B-]
Chybí vám tam VWPhaeton. To je podobný osud jako Veyron, jen si pro něj postavili extra fabriku. Údajně vrcholný model je navíc výbavou 100 let za opicema.
Phaeton je v EU problém. Ale v Čine sa predáva ako teplé rožky. A preto bolo rozhodnuté o ďalšej výrobe.;-)
Tady na autorevue byl před nedávnem článeček s prodeji v luxusní třídě a phaetonů se prodá cca stejně jako sedmiček u bavorské zadnice. Nikde jsem se nesetkal s názorem, že by byla sedmička propadák.
Už se těším na novou převzatou a inovovanou reklamu pro majitele nových Super Superbů!!! " A až s ním přijedete domů před dům, tak bude soused co má krám ze Stuttgartu tááááááákle maličký!!"
Technická poznámka!!! Auto roku v KOCOURKOVĚ již zvoleno!!!! JE TOOOOOOOOOO nový, nádherný, krásný, nejkrásnější a nejlepší SUPERB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!á
Veyron je pomalý...:-)
v prvom rade je hnusny. A tak to aj vyzera.
Citygo je po stranke priestoru, pohodlia a hlavne jazdnych vlastnosti vyborne male auto. Mam na tom odjazdenu dlhsiu cestu a bolo to velmi prijemne prekvapenie. Problem je ale v cene versus vybava, plus par uplne zbytocnych chyb, rozumej snaha usetrit dva centy na par kusoch plastu - no a samozrejme nedostaocna motorova ´ponuka´. Motor 1.0 /silnejsia verzia/ bol pre cestu s polovicne nalozenym autom dostacujuci, na predpisove jazdenie stacil ale prevezte sa a uvidite ze jednadvojka z Rapida sa tam doslova pyta. Takze ako na to:1- pridat do ponuky 1.2MPi z Rapida /a hlavne tu prevodovku/. Razom sa tym z toho stava univerzalne, jednoduche a navyse stale este TSI-free /rozumej problem-free/ vozitko. S tou lahkou vahou a vybornym podvozkom by ta jednadvojka jazdila ako drak.2- nagelovanemu debilkovi s vysokou skolou z excelu /rozumej ekonomicka/ dat cez hubu a pridat tam tych par chybajucich plastov za par centov /za co on bral plat?/3- tomu istemu z horeuvedeneho bodu c.2, ked sa spamata, este jednu a poriadnejsiu za to holoauto v zaklade /pardon ale toto sa uz naozaj dnes nenosi/. 4- a na zaver este deku a poskakat po hlave za tu zakladnu cenu a za to, ze sa s tym za ten dlhy cas nic rozumne nerobilo. No a za Rapida v tomto smere hoci aj tazkymi kanadami.Podobny pristup na tu premnozenu paraziticku haved aplikovat v dalsom stupni globalne.
A proc by s tim něco dělali. ..na octavii kombi se ceka i 3 měsíce, na fabku v kombajnu to bude stejne...no a nový superb asi taky půjde. ..jo holt kdyby tak udělali citigo v kombíku. ..to by byl pro Čechy ficak...-)))
Citigo v kombajnu a s nákladním návěsem! Jo to by bylo něco!!!
Modus? 5 let doma a bez poruchy! Bez jediného problemu, kam na to chodíte? 😈😞
Mám 7 rokem Renault grand Modus a jezdím bez jediné závady . Motor 1,5 dci 50 Kw a spotřebu mám průměrně 4.4 l . Najeto cca 90 000Km . Po předchozí Fabii 1. generace neskutečný balzám na záda i pro delší cestování . Corvatsko ? - není problém. Myslím si z odstupem času , že Modusu chyběl pouze atraktivnější interiér . Na 4 metrech délky prostorově geniálně vymyšlené auto . A dle statistik poruchovosti v SRN jeden z nejlépe kvalitativně hodnocených Renaultů. Ohledně bezpečnosti - viz. crashtest Volvo vs. Modus .Podle mně nedoceněné auto . Které z moderních aut má od řidiče takový přehled o dění před vozidlem jako Modus ??
1,5 dCi MY2007 je už nový motor, nebo je to stále ten, co se zadíral na klice? Já jen abyste neříkal hop, když jste ještě nepřeskočil. Ty dřívější 1.5dCi chcípaly nejpozději ve 150t km.
Pro eLzyx: Motory 1.5 dci se zadíraly na klice jak píšeš převážně jen se silnější motorizací a s kombinací se 6-ti rychlostní převodovkou a pokud je člověk "prase" a honí to za studena olej mění po 30 tis.km, pak asi inženýři z Renaultu udělali někde chybu, že to holt nevydrží. Stačí řekněme nebýt to "prase" a nechat si cca po 100000 km překontrolovat ojniční ložiska-pávne a případně si orig. sadu koupit v Renaultu za 900Kč ;-) Dnešní K9K jsou spolehlivé a motory najdete řadě Nissanů, Mercedesu Citan, Suzuki Jimmy atd.. Sám mám tento motor v Meganu 2006 najeto 210000 km s prům. spotřebou 4,3l, sice s druhou sadou ojničních pánví, ale HOP.... :-D
Ale jen tady v Pepíkově, který je pupkem světa! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
A co nová Fábie 1.0 44Kw, to je super zázrak!!!!
Řitíku, ty lumpe jeden, ty jsi zase utekl z klecového lůžka. Mazej zpět nebo nedostaneš čistou plínku.
JJ náš malý Hatík analfabetík!!!!:-DHi Hi Hi
Někdo má vycházky 24hodin denně bez omezení a někdo až po 18hodině až co mu zaberou prášky na kedlubnu! Kloboučku!!!:-D
To v Kolbence smrdíš až do 18.00???
To s tou Kolbenkou to mela byt jako urazka??? Ani nevis chudacku jak ses tu schodil :-)
Koukám že ti toho opravdu hooodně schází!!!;-) V to případě je ta Kolbenka na 100% na místě!!!
Wuaw. Valim se tu smichy. Krasne se zlobis. Je mi moc lito, ze te tak rozciluju, ale s tim bohuzel nic nenadelam. Tak Ritiku, prasky, par elektrosocku a hajat, at se pan primar zase nemusi zlobit. A nech si zdat nejake pekne sny o autech. Az se vzbudis, budes li hodny, muzes nam to tu zase vykladat. Jsou to moc vesele prispevky. :-)
A co takhle jednou něco o autech, nezapomeň ale na čárky a háčky!!!! Nebo si to nech od někoho opravit!? Po 18 hodině se těším! Hi Hi Hi
Na dementní příspěvky netýkající se dané problematiky této diskuze nemíním reagovat! Mimo jiné je poněkud nízká úroveň některých příspěvků které nejsou ani pravopisně správné což vypovídá i o úrovni některých pisatelů!!!
Mluvis mi z duse. To jsou tvoje prispevky jeden vedle druheho, fnukale.
Dneska po škole, zapomněl jsi domácí úkol nebo tě zapomněli dřív probudit!?? Nebo že by ji vyrobil nějaký zmetek a musel jsi to opravovat!? Tak co ty háčky a čárky to je problém snad pro žáka 2 třídy Základní školy!? Jinak to zkus ještě jednou za domácí úkol! Napiš to ještě 10x!:" To s tou Kolbenkou to měla být jako urážka??? Asi nevíš chudáčku jak ses tu shodil":-) Koukej jak je to jednoduchý, ale je vidět že máš opravdu dosti nedostatečné vzdělání, správně je shodil a ne schodil!!! Ale ty jsi toho schodil asi už hodně!???
A ty mas ktery z tech rezimu? Ale ono je to jedno. Ty je beztak nedodrzujes. A na kterou z tvych 2 hlav beres ty prasky? Ze by na obe? Ale to je take jedno. Ony ty prasky nezabiraji podle toho jaky nenavistny a zamindrakovany kydy tu trousis.
Už bys konečně měl dokončit základku! Český pravopis obsahuje čárky a háčky a ty to ne a ne pochopit! Nebo to je snad nad tvé rozumové možnosti!? Komu není shora dáno, bohužel pak dopadne jako ty! Jedině se to dá ještě chápat že máš sčot z Ruska!? A až tě po 18 hodině vypustí, tak zase nějakou moudrost napiš!? Prosím!!!
ad maybach.."pro Maybach byl nejúspěšnější rok 2003, kdy prodal 99 aut" x "za deset let výroby našlo necelých tři tisíce aut"Ty dva výroky nějak nejdou dohromady.Jinak napadají mne i další kusy; namátkou poslední Croma, Vel Satis (a ještě hůř Avantime), cokoliv od Saabu v tomhle století atd atd
Velká pochvala za to, že článek není klikací na 10 stran!díky za to !!
80% propadáků se dá celkem jistě odhadnout dopředu při představení. Všichni to ví, že je to nesmyslné auto, ale jen výrobce si myslí opak. Třeba na Modus se dalo vsadit že to nepůjde a naopak na Clio, Captur, Kadjar, Espace se dá vsadit na úspěch.
Modus měl smůlu, trefil zrovna blbou éru. Po úspěchu prvních malých MPV se zdálo, že to bude cesta budoucnosti, ale nebyla.
VW Up, City Go mají nudný dizajn. Podívejte se ten chlív v Modusu (není to nic pro slabý nátury) :-O
A kde je Phaeton?
To by tu neprošlo, kopnout dvakrát do koncernu... A navíc do elitního modelu VW...
Do koncernu se koplo dvakrát, Bugatti je taky "naše" :-)
V mnoha těchto případech je problém v chamtivosti výrobců. Zatímco před několika desítkami let by takové počty vyrobených kusů byly normální, nebo dokonce úspěch, dnes je jim to málo.
Proč tady není elektromobilní katastrofa i-MiEV/iOn?
Možná proto, že to žádná katastrofa nebyla...ten vehikl byl dokonce v únoru 2011 zapsán do Guinessovy knihy rekordů jako první elektromobil, kterého se prodalo přes 10.000 kusů...celkově se jich prodalo okolo 30.000, což některé modely v článku výrazně překonává...:-)
Pokud je automobilka nucena zpětně vykoupit od partnerů vozidla, která se nepodařilo prodat ani za cenu pod náklady, tak je to jednoznačně epic fail.
No když je vykoupí za nižší cenu než je prodali tak jsou na tom pořád dobře. Ale Peugeot jim pořád dál platí za patenty co mají. No stejný věci si pak chtěl patentovat šitwagen v evropě a naštěstí mu to neprošlo. Taky se pak mimosoudně vyrovnali materiálně.
Pokud jich vyrobí víc než jsou schopni prodat, je to jejich blbost a dobře jim tak...ale nic to nemění na počtu prodaných kusů...
Od kdy o úspěchu nebo neúspěchu rozhoduje počet prodaných kusů?? :-O Vlastně já zapomněl, v elektromobile worldu nefungují pravidla fyziky a ekonomie jako v normálním světě.Takže když si postavím linku na 200 tisíc kusů nějakého auta ročně, prodám jich tisíc a prodělám kalhoty, jsem na tom podle nekritického fanuška elektromobilů Čendoslava mnohem lépe než třeba Ferrari, které upraví stávající linku na prodej 1000 kusů a všechny vyrobené se ziskem prodá. :-D Sni dál.
Ptal ses proč nebyl i-MiEV uvedený v článku, který se zabývá prodejními propadáky, tak jsem ti odpověděl......a mimochodem do nekritického fanouška mám daleko...ale chápu že se ti u jakékoli zmínky o elektromobilu dělá černo před očima, tak máš potom problémy číst a chápat psaný text...doporučuju články s tímto zaměřením nečíst, bude ti líp...
i-MiEV je prodejní mega propadák a zaslouží si čelní místo na všech podobných seznamech a to co píšeš o kusech je totální blbost. Ukaž mi jiné auto, kde polovina už vyrobených kusů leží na skladě jako neprodejný šrot a každým měsícem se z toho díky stárnutí aku šrot opravdu stává.
Hmm, koukám že v USA v lednu dokonce prodali celé tři kusy.. Pecka! :-D :-D :-D
Informace je snadno ověřitelná, takže Nesouhlasím může kliknout jen absolutní imbecil.
Ja nedaval minus tobe ale tve inteligenci, Pepiku.
Naklikejte mi prosím ještě víc mínusů, třeba to Mitsubishi pomůže :-D :-D
Třeba proto že to licenčně prodávají Peugeotu i se součástkama některýma. Tak je to zachraňuje.
Omyl. Peugeot se pokusil zbavit všech iOnů za cenu pod náklady a část ležáků vesele odprodal Mitsubishi zpět.
Lebo ich este nikto nikdy v premavke nevidel:-D
je mi lito tech citigo a up!kdyby je prodavali za 149.900 s klimatizaci tak to bude super druhe auto do rodiny ale stavajici ceny jsou proste mimo misu. staci trochu pridat a mate normalni auto. tohle ma byt ale druhe auto na jezdeni jen do mesta a to musi stat menenavic stale chybi dvoumistna zkracena verze do mesta za jeste nizsi cenu. tu bych i za tech 149.900 koupil hned. nechci zadni sedadla kdyz je nikdy nevyuziji. auto typu smart za rozumne penize by bylo fantasticke. klidne at ma motor vepredu proste staci zkratit up a za predni sedadla dat kufr. nic sloziteho
za ty současné prachy by to muselo být jinak zajímavé auto, než teď. Mohli by do toho dávat např. 1.0TSI se 100PS. A ty 1.0MPI zlevnit na těch cirka 150-170t Kč.
Křápy z WV citigo a up jsou za 80000 drahé;-)
No nevim, radit Accord mezi propadaky...Co by za takove prodeje za velkou louzi daly v podripskem dolicku cenene koncerny...
V zámoří se prodává jiný Accord, tohle byl (ostatně jako vždy) model přímo pro evropu a přiznejme si, že to byl propadák. Přitom to auto skvěle jezdí, má opravdu kvalitní a hodnotný interíér a ty motory zaky nijak špatné nebyly. Akorát to Honda přestřelila s cenou a u kombi dost poddimenzovala kufr.
V úvodu je ovšem psáno, že se zaměřují především na evropský trh a tady Accord skutečně netáhne.
Přesně tak,ono ty výsledky v roce 2014 budou asi tím, že už je na trhu dost dlouho a čeká se na nástupce. I když musím říct, že taky nebyla moc levná. Ale zas furt lepší než A4 s páčkami pod volantem z Octavie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.