10 nejprodávanějších aut v USA za rok 2010

Jmeno  |  06. 01. 2011 06:50

Odpovědět  |   | 
Jarda.abc  |  06. 01. 2011 07:15

Je to pomalý, drahý a moc to, žere. O takovém životu se nám ani nezdá.

Odpovědět  |   | 
petr  |  06. 01. 2011 07:36

Je to vše jenom o cenách - jezdím Octavií 2.0i na E85, spotřeba cca o 10proc vyšší ale cena o 9,50/l nižší a hned se jinak dýchá. Jsi na netu, sám si zjisti kolik USD stojí galon benzinu, galon je 3,75litru a kurz nějakých 19Kč/USD

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2011 15:16

tak tak flex-fuel motory jsou v usa dost caste

Odpovědět  |   | 
aaa  |  06. 01. 2011 17:57

Já zase jezdím na LPG. Spotřeba o 10% vyšší, ale o 18kč/l nižší a dýchá se mi lépe než s E85. Jinak na E85 mohu jezdit taky s bonusem 2x vyššího dojezdu (2 nádrže)

Odpovědět  |   | 
fahrer  |  06. 01. 2011 08:54

Je to dostatečně rychlé a ekonomicky únosné. Takže o takovém životě se nám opravdu ani nezdá.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 01. 2011 09:37

Ze ty na neco nemas neznamena, ze je to drahe i pro ostatni. Navic dle tveho prispevku je zjevne drahe cokoliv z nizsi stredni u nas, holt by ses mel vic snazit

Co ti taky uniklo je doprava v USA a proc se prodava tolik pick-upu. Kdyby to v Evrope vypadalo tak, jak tam, bude se jich tady prodavat uplne stejne. To ale bezny cesky pepik nepochopi, protoze ve sve omezenosti vse posuzuje dle sveho retardovaneho pohledu

Odpovědět  |   | 
Marty  |  06. 01. 2011 09:48

Tady máte komplet tabulky a zvlášt rozlišené osobáky a zvlášt suv/trucky

www.allpar.com ...

Odpovědět  |   | 
Kolja  |  06. 01. 2011 11:08

Za to ty jsi inteligent. Je to zřejmé z tvého příspěvku. Lituji tvé okolí.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 01. 2011 12:44

Tak jsi nam ukazal, jak umis blit a ted bys nam mohl predvest nejakou argumentaci k veci, nebyla by?

Odpovědět  |   | 
Dave  |  06. 01. 2011 12:49

Jo jednu bych mel...ze jsi debil...

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 01. 2011 12:53

Tak ses nam predstavil a co dal? Prinesl sis kybl s hadrem, nebo to tady taky nechas neuklizeny, jako jine mistni cune?

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  06. 01. 2011 15:58

Neztrapňuj se

Odpovědět  |   | 
aaa  |  06. 01. 2011 16:19

Já se skylinem souhlasím.

Mám ameriku a jen se směju ostatním lidem, kteří držkují.....´´to žere 30l/100km, moc velké, drahé díly, atd....směju se VÁM

Odpovědět  |   | 
Hunter  |  07. 01. 2011 00:52

Pššt, prozradím ti tajemství: Chevrolet Spark není žádná "amerika".

Odpovědět  |   | 
George  |  06. 01. 2011 17:47

presne tak jak rikas

Odpovědět  |   | 
George  |  06. 01. 2011 17:46

tak si kup fobii 1,2 htp

Odpovědět  |   | 
aaa  |  06. 01. 2011 18:05

Kde potřebuješ jezdit 250km/h....na našich silnicích asi těžko. Jsou o hodně levnější než podobné neamerická auta stejných hodnot.
Co znamená ´´´moc to žere´´? Jestli je pro tebe cca 15l/100km s např 5,7 HEMI v 2,5t autě s automatem a 4x4 moc, tak máš divné myšlení.
Já považuji např. 1,2HTP za žrouta. Po dálnici 12-13l

Odpovědět  |   | 
Toper  |  06. 01. 2011 21:54

Na dálnici při nějakých 130 nemůže žrát HTP 13 litrů... Chtěl bych vidět tak rozdrbaný motor, nebo spíš toho řidiče?

Odpovědět  |   | 
George  |  06. 01. 2011 22:49

Htp po dalnici 130 km/h ? To musi ze zadu hodne foukat vitr.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  07. 01. 2011 09:55

A jet tam sám řidič :o)))

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 11:21

Já jich tedy potkávám požehnaně.

Odpovědět  |   | 
Johny HD  |  08. 01. 2011 22:56

HTP tolik při 130 nežere, to až při 140 - 150. Při 130 jede tak za 10-11. Jestli chceš s HTP jezdit rozumně,nesmíš přelézt 100-110 km/h, to se dá v klidu do 8 l.HTP je absolutně nevhodné na delší dálniční jízdy,jednak díky spotřebě,druhak díky nízkému výkonu a do třetice díky konstrukční chybě specielně HTP s 51 kW,kterému se při delší jízdě v otáčkách přehřívá olej a tak se občas někde rozsype.Však i škodovka doporučuje střídat jízdní režimy a občas snížit otáčky,aby se olej stačil uchladit.

Odpovědět  |   | 
hrkbrk  |  25. 01. 2011 15:42

Bohuzel, 12-13 je prehnane, ale 9-10 je bohuzel realita. mel jsem 1.2 HovnoToPojede ... Zlaty vseuzitecny AM pick up ... Ano, v dobe ecomotoru atd. se muze zdat 15l/100, ale tak to necham prestavet na plyn a pak uz se bu jen smat az pojedu na chalupu s celou rodinou a ctyrkolou na korbe, tem, co co potkem po cesta bo se tam holt se zdechlim HTP, nizkym BMW a MPV bez 4x4 proste nedojedou. CHA

Odpovědět  |   | 
Johny HD  |  08. 01. 2011 22:45

Až budeš velký a budeš na něj třeba mít, tak si ho kup a uvidíš. Kdo se nesveze, nikdy nepochopí...

Odpovědět  |   | 
Alík  |  06. 01. 2011 07:03

A kde je slavný a opěvovaný Prius?

Odpovědět  |   | 
philcol  |  06. 01. 2011 08:17

Ten mají doma hlavně celebrity a těch zase není tolik.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 01. 2011 08:32

Slavneho a opevovaneho Priusu se prodalo 140k ks. To je na urovni Acury (133k) a o 40% vic, nez prodalo Audi vsech svych modelu dohromady. Takze samozrejme, ze je opevovany, na USA je to uspech nevidany.

Odpovědět  |   | 
Roran  |  06. 01. 2011 11:28

Ten fusion vypadá dost zajímavě americkej, pěkný. Akorát že interier je totalni skoda octavia II s mensimi doplnky

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 01. 2011 12:55

Vsak je to taky uplne stejny low-end, jako ta Octavia, tak co bys chtel? Za 400k kc tezko muzes v teto velikosti cekat neco lepsiho.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  06. 01. 2011 13:44

Jestli je Octavia low-end, tak podrž pádlo... To pak máme v nižší střední třídě vlastně jen low-endy, pak Lexus CT200H, BMW 1 a skončili jsme
Navíc vyslovit v téhle diskusi, že VW je low-end... začni počítat s osobními útoky

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2011 13:59

klasicka "skajlajnovska" provokace + mindrak z koncernu.. nic vic nic min

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 01. 2011 14:05

Cekal jsem, ze prvni prijde nekdo z klaunu toper/goes/zeli/tom a jako obvykle, trefa Je na vas kluci spoleh

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2011 19:41

tak nevim koho myslis, ja koncernem ted nejezdim, dokonce malem i na japonce doslo, ale dopadlo to jinak... a nijak fanaticky se nazapojuju, jen jsem nepochopil to tvoje rejpnuti do skodovky, kdyz to bylo tak nejak mimo tema...
a jinak k tomu fanatismu, jezdil jsem jak koncernem, japoncema, BMW, Volvem...a ze by mel nekdo extra navrch...moc nee

Odpovědět  |   | 
Toper  |  06. 01. 2011 21:59

Jsi taková směšně křečovitá loutka s malým ...mindrákem.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  06. 01. 2011 19:05

Však on myslí americky. Moje auto se v USA bere jako střední třída...taková americká octávka. Ale u nás ( v TP) se bere jako vyšší střední třídy/limuzína.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 01. 2011 14:03

Osobni utoky uz davno nepocitam, luzru a fanatiku vseho druhu je tady vic nez dost

Odpovědět  |   | 
mitom  |  06. 01. 2011 17:21

já myslim že jedini kdo můžou oktu považovat za něco jinýho než low-end jsou typičtí čeští tajrtlíci... HA! octáfka v dieslu! SEN!

Odpovědět  |   | 
Marty  |  07. 01. 2011 09:59

jasně, auto jako Oktávka stojí v usa 24 tisíc a je to tam něco naprosto vobyčejnýho a to to má často lepší výbavu a narodzíl od okty V6ku. A víc místa vzadu.

Takže sorry, oktávka je skutečně low end, z kterýho se tu stal sen českýho národa, díky stádnosti.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 01. 2011 11:12

kolik amerických sedanů třídy Octavia nabízí turbomotory? Sorry, ale dnes napsat - tohle auto he lowend, protože nemá 6V, je ryzí nesmysl. Technologicky pokročilejší jsou prostě turbomotory.
Že za cenu Octy je ve státech k dispozici "mnohem více auta" nemá cenu rozebírat.
Jenže z tvého trzení vlastně vyplývá, že Octa je lowend, protože je drahá
Sorry, od kdy je lowend drahý?
Já myslel, že co je lowend, middle a highend, se určuje podle technologií, kvality a volby materiálů!

Odpovědět  |   | 
kamil  |  07. 01. 2011 15:25

Co je na trubomotorech technologicky pokročilého ? Vždyť jde jen o to nafoukat tam víc vzduchu a navíc je to "technologie" stará desítky let a taky je desítky let používaná. To je jako napsat, že technologicky pokročilý je motor, který dokáže spalovat benzín/naftu (dle výběru každého soudruha).

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 16:05

Technologicky opravdu moc. Stačí se podívat na turbo staré 20 let, z čeho je vyrobené, jakých max otáček dosahovalo, kolik foukalo a jak dlouho vydrželo.
Srovnej s novými.
Tam vidíš ten technologický pokrok.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 01. 2011 18:04

První elektromobil byl zkonstruován již v roce 1835. Tak co je na hybridech a I-onu tak technologicky pokročilého ? Stejná logika...

Odpovědět  |   | 
trent  |  07. 01. 2011 15:47

Turbomotory do toho nepleť. Prostě po nic není taková poptávka. Nebo nebyla. Tak tam prostě nejsou. Za to si všimni, že většina aut má 6 až 8 válců. Je to věcí trhu.
A co se týká cen... zase se to porovnává pohledem z našeho prostředí. Pro nás je Octavia relativně drahá, ale za hranicema je to normální dostupné auto.
To je asi jako když u nás platí fabia combi za rodinný vůz. Což je taky pěkná pitomina. Pokud se mi to budeš snažit vyvrátit, doporučím ti jen se rozhlédnout po českých silnicích a kouknout se kolik jezdí těchto vozů optřených třeba dětskou sedačkou.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 01. 2011 18:00

Ale ano, cena Octavie je i dnes (u nás) řekněme vyšší než průměr třídy. V Anglii to naopak je (pravděpodobně) slušná cenová nabídka.
Stejně tak zcela souhlasím s tím, že Fabia je u nás bohužel rodinný vůz. Souhlasím i s tím, že to je celkem pitomost. Ale dětské autosedačky to opravdu nedokazují Když bude žena jezdit po městě a vozit děti do školky, tak tam ta autosedačka bude a bude to rodinný vůz?
Vlastně nevím, co jsi mi tím chtěl říct.

Odpovědět  |   | 
trent  |  07. 01. 2011 15:38

No snad nemyslíš, že octavia nebo golf jsou na západ od nás nějaký high-end?
To jen u nas panuje názor, že octavia je lepší jak passat a superb je mercedes.

Odpovědět  |   | 
fake  |  06. 01. 2011 14:46

Dobře, Octavia II je low-end, co potom patří do mid a high-end...myšleno v kategorii nižší střední třídy.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 01. 2011 14:57

to fake: Octávia - low, Golf - middle, A3 - hight

Odpovědět  |   | 
fake  |  06. 01. 2011 15:19

jo no, ono se dnes vlastně kvalita auta posuzují dle znaku jinak jsou tyhle 3 uplně odlišná auta

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 01. 2011 15:41

to fake: Zkusím tě nakopnout, abys tady ze sebe nedělal nadále pitomce. Zkus se na ty modely podívat z širšího hlediska. Tzn., že při zařazování do low-middle-hight ber v potaz další aspekty, nejenom "kvalitu".

Odpovědět  |   | 
fake  |  06. 01. 2011 15:57

Já beru, že image a celkový dojem z Octavie a Audi A3 je jinej, ale nemyslím si, že se to dá takhle škálovat. Když se vrátíme o pár let zpět a porovnáme Octavii I s Golfem IV, tak je to na pár drobností stejné auto a předpokládám, že je to tak i teď, akorát se více rozcházejí v dizajnu.
A teď co znamenají ony záhadné značky low-end, mid-end, high-end?
Low-end je vždy základní nebo řekněme startovací model, který je levný, ne příliš vybavený. Na značce ale přitom až tak nezáleží. Tohle platí u všeho a u aut taky.
High-end je pravej opak, tedy top. No a mid-end je logicky mezi něma.
Octavia II rozhodně není žádnej low-end i když některé modely jsou lowendové když to bereme z širšího hlediska, ale totéž má i Golf. Audi A3 bych řadil o něco málo výš, podle toho taky ty ceny. Ani jedno z nich ale není high-end. Tyhle kategorie patří jiným vozům.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 01. 2011 16:14

to fake: Golf R, Audi S3, RS3 je co? To je ku*va middle/hight. Nabídne ti snad něco z toho Octávie? Ne, proto low. Neřeš ani tak modely, ale samotné automobilky. Celá Škoda je v rámci koncernu low-end, proto ti taky nabídne jen omezené fičury. VW ti nabídne o něco víc a proto middle. Audi ti nabídne to nej a proto hight.

Odpovědět  |   | 
fake  |  06. 01. 2011 16:19

Tak to stačilo říct rovnou, že řešíme automobilky celkově.
V tom případě je jasné kdo kam patří.
Jinak píše se high, ne hight. To jen tak na okraj

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 01. 2011 16:35

jo teď na to koukám, s tím "t" to vypadá komicky. Nějaký šotek či co.

Odpovědět  |   | 
dexterer  |  06. 01. 2011 16:26

Audi ti nabídne taky middle, jenomže za high peníze!!!

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 01. 2011 16:43

to dexter: Abych pravdu řekl, tak já všeobecně tohle stupidní dělení nemusím. Prostě buď mi to daný auto vyhovuje nebo ne, buď splňuje moje kritéria nebo ne, tečka. Jestli je to low-end, mainstream, supermainstream, prémie apod. chujoviny je mi úplně u prdele. Tuhle problematiku chápe, respektive řeší, jen promile fandů. Zbytku populace je to fuk, páč ani netuší, že něco takovýho existuje.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 01. 2011 11:25

Takže když koupím Octavii Scout, tak jezdím v lowendu a chlápek vedle s Golfem v zálkladu má middle a soused odvedle s Audinou s 1.6kou má highend? Jó to je pojetí...
Tak to potom v Octavii ale máme prémiové motory, protože 1.8TSi vyvinulo Audi
A páčky pod volantem jsou taky prémiové, stejně jako sdružený ovladač světel.
Nebo je to naopak a platí že do prémiových Audi se dostaly lowendové díly ?
Já myslel, že tohle dělení je spojováno s techmologiemi, kvalitou výroby, konstrukcí vozu a volbou materiálů!
materiály Šokda = materiály VW
technologie Škoda = technologie VW (ano, VW nabízí často více možností)
kvalita Škoda = kvalita VW (s tím, že podle vnitrokoncernových auditů vykazovaly často vyšší kvalitu závody Škody)
Octravia = Golf + kufr
Ale přece nebudu tvrdit, že Golf je middle jen proto, že jej můžu koupit i jako GTi, kdežto Octavia zde nic nenabízí.
Naopak se můžu směle podívat na korejce, kteří nenabízí v nižší střední 4x4, xenony, dvojspojkové skříně... To je lowend!
A ne že za cenu Octavie v základu mám plně vybavené Cédéčko. Naopak, oproti plně vybavené Octavii to Cédéčko bude mít poloviční výkon i výbavu

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 01. 2011 19:33

Octavia lowend je, stejne jako vsechny skodovky. Vusde na zapade je na ni i tak nahlizeno. To jenom tady si par jedincu mysli, ze je Skoda buhvico.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  06. 01. 2011 21:59


To by mě zajímalo, co jsou potom na západě korejci. Na to snad už ani není označení.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  06. 01. 2011 23:03

korejci... to je moc sirokej pojem. Predstav si, ze hnup s Oktavkou 1.9TDI z roku 1999 mluvi skarede o korejcich a nema tuseni o Equus VS 460. O cem to pak je?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2011 09:34

Snad nechces srovnavat 3. nejvetsi automobilku sveta s portfoliem od minivozu az po velka SUV a luxusni vozy s lokalni levnou znackou. Evropa pro korejce neni, resp. donedavna nebyla primarnim trhem. To ze jsou v CR vnimani jako low-end je dano davno prekonanou historii - podivej se na Optimu, novou Sportage, Genesis, Genesis Coupe - to jsou auta, ktera u low-end znacek budes hledat marne.
Hyundai v Evpore predbehl Toyotu, to jen na okraj.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 11:25

Jak jsem tušil, korea je luxusní zančka a škodovka lowend. Leda pro tebe.

Směrem na západ jsou všichni korejci to nejchudší, co si člověk může vybrat. Takovou pověst tam mají, tak je všichni berou a ještě hodně dlouho brát budou. Protože jejich produkce ještě nedávno nebyla nic jiného, než katastrofa na kolečkách a změna vnímaní se neodehraje behem dvou tří let.

Nelži si do vlastní kapsy, když jezdíš v korejci, smiř se s tím, že se na tebe okolí dívá skrze prsty.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 01. 2011 11:55

to Toper: Tohle je přesně příklad toho, co jsem psal včera. To rozdělování na low-middle-high je úplně k ničemu. Jak může být automobilka, teď to myslím všeobecně, ale dosaď si tam třeba Hyundai, která nabízí motory V6 a V8, technologický fičurky, atd. brána jako low-end? Nabízí snad něco z toho Škoda? Na druhou stranu, co může Hyundai postavit třeba v nižší střední proti 1.8 TSi a 2.0 TSi? Nic. Je to automaticky low-end? Jednoduše je to celý postavený na hlavu.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 12:05

Shimi, tohle bys měl napsat především Péťovi.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2011 13:24


Tak nevim kdo si tady lze do kapsy - v korejci nejezdim, jelikoz tady nenabieji vuz, ktery by vyhovoval mym potrebam. Je uplne jedno v cem jezdim, s tim, jak jsou v civilizovanem svete vnimany jednotlive znacky to nema nic splecneho. To, ze ty jezdis Skodou a utesujes se, ze je to nejake hogo fogo auto nic nemeni na vyse napsanem.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 13:47

A což teprve takový Fiat! Ten nemá prakticky nic v třídě nad kompaktem a nidko si ho za lowend nedovolí označit.

Ne, Péťo, jak zde paslo už pár lidí, lowend odlišuje především kvalita samotného auta, cenová politika a vnímání značky. Ne to, co si myslí nějaký český Péťa.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2011 19:59

No vzdyt o tom ti cely cas pisu - v civilizovanem svete je Skoda vnimana spravne - jako low-end.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 21:11

Tvá definice civilizovaného světa je ve své podstatě směšná.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 01. 2011 11:29

Tak mi vyjmenuj alespoň jednu disciplínu, ve které nová Sportage deklasuje své lowendové evropské soupeře... a vynechej cenu

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2011 20:01

Tak konkretne proti Sportage Skoda nema co nabidnout - ne na yetiho jsem nezapomnel, to je ovsem konkurence SX4, ne Sportage.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 01. 2011 20:27

to Petr: No, jak se to vezme. Faktem je, že třeba kufrem je Yeti na chvostu, ten je opravdu žalostně malý. Ale pokud se podíváme na zbytek, tak to zase tak jednoznačný není. Vnitřní prostor srovnatelný, 4x4 mají oba, motorově 1.6 GDi vs. 1.4 TSi, 2.0 CVVT vs. 1.8 TSi, 1.7 CRDi vs. 2.0 TDi 81 kW, 2.0 CRDi vs. 2.0 TDi, takže taky srovnatelný akorát s tím, že na 2.0 TDi 125 kW nemá Kia alternativu a turbomotory budou mnohem příjemnější než atmosféry, ale to je na preferencích každého. Světlá výška 172 mm / 180 mm ve prospěch Yetiho. Výbavy zkoumat nebudu, ale předpokládám, že +/- srovnatelný. Takže? Úsudek ať si udělá každý sám.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2011 20:39

Mluvim o velikostni tride - Yeti je o tridu niz - srovnej si rozmery - Yeti je o cca 20 cisel kratsi, navic co se vnitrniho prostoru tyce, je o 8 cm uzsi, coz uz je hodne znat.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 01. 2011 20:51

to Petr: Však ti to píšu, že to je to jediný, kde Yeti ztrácí. Díky tomu, že je tak krátký má tak malý kufr. Zbytek je plně srovnatelný. Sportage klame tělem, zvenčí opticky tank, ale uvnitř je to prcek.

Odpovědět  |   | 
trent  |  07. 01. 2011 15:50

No třeba golf 4 a octavia 1 se nijak zásadně neliší. Ovšem odlišují se třeba určitými prvky výbavy. Co bylo v golfu téměř běžné v octavii třeba snad ani nebylo.

Odpovědět  |   | 
fake  |  07. 01. 2011 16:25

Co třeba? Já mám Octavii 1.8T 4x4 sedan ve verzi elegance z roku 2001.
Výbava na tu dobu klasická v této cenové třídě:
elktro okna a zrcátka (vyhřívaná), 2x airbag, litá kola, manuální klíma, centrál na DO, 8x repro, světle hnědá barva interiéru.
Nemám Climatronic, xenony a elektrické vyhřívané sedadla v kůži, ale to ne proto že by je do škodovek nedávaly.
Co takové nabízel golf lepší v té době? Možná R32 měl lepší motor, jinak nevim.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 01. 2011 18:08

middle se stává z lowendu přesně v době, kdy na vůz ve fabrice nalepí mystické logo VW

Odpovědět  |   | 
George  |  06. 01. 2011 17:55

Fusion se mi libi a nejen fusion. Americky modely se mi libi mnohem vice nez nuda z Evropy.
,,Vozy" typu 1,4-1,6 nebo Tdi opravdu nemusim a mam na ne spise alergii. Nic se nevyrovna poradnymu zvuku benzinoveho sesti nebo osmivalce. Amici to moc dobre vedi a ja taky.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  06. 01. 2011 19:08

Hmm, že by majitel US car?
To ti při pohledu na neamerické auto naskočí pupínky po celém těle?

Odpovědět  |   | 
George  |  06. 01. 2011 17:57

Fusion se mi libi a nejen fusion. Americky modely se mi libi mnohem vice nez nuda z Evropy.
,,Vozy" typu 1,4-1,6 nebo Tdi opravdu nemusim a mam na ne spise alergii. Nic se nevyrovna poradnymu zvuku benzinoveho sesti nebo osmivalce. Amici to moc dobre vedi a ja taky.

Odpovědět  |   | 
Ludo  |  06. 01. 2011 20:20

Také sdílím stejný názor, US verze Fusion je super, stejně jako luxusní "pikapy", které v Evropě nikdo neumí.
K tématu nahoře: Koktavka vždy byla, je a nejspíš asi pořád bude předražený Low-End s jizdními vlastnosmi Low-End a nulovou výbavou.
Nerozumím lidem, kteří mají začouzenou Koktavku TDI jako modlu. Pravděpodobně nezkusili nic jiného.
Down-sizing je nesmysl a nafta patří do kamen! To v US vědí dávno.

TDI? No Thanx!

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2011 21:07

tak tohle už je na nějaké prášky... ta potřeba se vymezovat a ještě navíc plácat blbiny

"K tématu nahoře: Koktavka vždy byla, je a nejspíš asi pořád bude předražený Low-End s jizdními vlastnosmi Low-End a nulovou výbavou."

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2011 21:08

.......... a že zrovna US auta jsou vzorem jízdních vlastností a kvality.....

Odpovědět  |   | 
George  |  06. 01. 2011 21:38

Napr.new cadillac cts 3,6 l ?

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2011 22:00

tak pokud se bavime o tom samem... za sedan 3,6 kolem 1,3mega... tak to j teda fakt "nadhera" ale je to o vkusu a preferencich.........
mě se třeba líbí nové Volvo S60, BMW 5GT a když zavřu oči a zapomenu na interier tak Subaru Legacy a Outback

Odpovědět  |   | 
Ludo  |  06. 01. 2011 22:32

Jsem rád že jsme konečně našli společnou řeč :o)
Sám mám Legacy a bohužel vypáleno do mozku. Ale pokud budu někdy měnit, tak přichází v úvahu i BMW.
To jsou pro mě modly jako pro jiné Octavia. Bohužel poslední dobrá Octavia byla kolem roku 1962.

Odpovědět  |   | 
George  |  06. 01. 2011 22:56

New. impreza,legacy se mi docela libi a vim,ze v jizdnich vlasnostech jen tezko v dany tride hledaji konkurenci,ale nemecky auta, to je nudny a fadni. To vazne nemusim.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  06. 01. 2011 22:57

a kde jsi vzal cenu 1,3mega? 3.6 RWD stoji v prepoctu s 19% dani cca 940 tisic. druha vec je clo, ale ani tak to neni 1,3mega. Navic design, proti tomu je pokakane BMW nebo 4kruhy uplna opicarna. Jeste snad mercedes se snazi vyrabet zajimave auta (ale ne ty s oznacenim D na zadi...)

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2011 23:10

cena: cadillaceurope.com ...
na designu se neshodnem.... a palivo at si tam kazdy leje co chce, me to zily netrha... ani porsche v nafte... je mi to fuk

Odpovědět  |   | 
bubák  |  07. 01. 2011 16:20

njn, evropský ceny. v dolarech je usa cena cts-v afaik kolem 60 tisíc $. a tady? přepočteno pomalu 100 tisíc $

Odpovědět  |   | 
Toper  |  06. 01. 2011 22:02

Je nutné vybrat vždy to nejlepší? Chceš snad americkou prémii srovnávat se škodovkou? Zaslouží si to ten Caddy?

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 01. 2011 22:09

omlouvám svou troufalost jsem jen ovce s VW vypáleným v mozku......

Odpovědět  |   | 
Marty  |  07. 01. 2011 10:02

Mam ameriky 7 let a žádné vážné rpoblémy s kvalitou sem nezaznamenal. Tak si nech t ymoudra.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  06. 01. 2011 21:52

Zajimalo by me kolikata skoncila asi Skoda Fabia

Odpovědět  |   | 
Toper  |  06. 01. 2011 22:04

Škodovka se tam jaksi neprodává, takže nijak skončit ani nemohla.

Odpovědět  |   | 
George  |  06. 01. 2011 22:47

Fobie se tam neprodava. Byla by tam stejne jen pro srandu.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 11:27

Ty s vlastní fóbií si tu taky pro srandu.
Ale co, oživení diskuze je třeba.

Odpovědět  |   | 
George  |  07. 01. 2011 19:00

Mozna si me ty ,,inteligente" nepochopil ! Tzv. fobii nazyvam s.fabie. Ok?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 21:14

Ano, chápu, že zde prezentuješ své auto fóbie, ale jinak dobře bavíš. Sice trošku nuda a křeč, ale když na víc nemáš...

Odpovědět  |   | 
George  |  07. 01. 2011 21:22

Proc ta agresivita ? Najdi si me prispevky a mozna ti to i dojde. Mozna...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 21:29

No čtu to.
Nejdřív cpeš škodovku do USA (ó, jaká blbost, ale asi to měl být vtip),
pak něco o tom, že HTP dá 130 jen s větrem v zádech, hm, další vtip, kterému bych se asi měl zasmát, nebo co.

Jak říkám, asi tu chceš bavit, ale zapadáš do šedého průměru antikoncernových patrónů, kteří nejsou ani vtipní ani znalí.

Odpovědět  |   | 
George  |  07. 01. 2011 22:02

Zato ty jsi vtipny a znali. Urcite jezdis v Tdi. Nebo se mylim? Usuzuji tak podle tveho smyslu pro ironicky humor a nadsazku.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  07. 01. 2011 22:38

Možná bys mohl nastudovat rozdíl mezi trapným klišé a ironickou nadsázkou.

PS: Poradím, pro jedno potřebuješš aspoň nějakou inteligenci.

Odpovědět  |   | 
Dave  |  06. 01. 2011 23:05

Ani se američanům nedivím, že vede zrovna truck. Sám jsem v USA strávil rok a měl možnost pravidelně řídit několik automobilů a jednoznačně nejkomfortnější, nejpoužitelnější a nejlépe říditelný (až na parkování, s kterým však v USA nejsou problémy). Konkrétně jsem jezdil s GMC Sierra a rozhodně to nebyl takový mastodont (kolem 3 tun) jako jsem čekal. Řízená bylo přesné a snadné, akcelerace díky 6,75 litrovém 8 válci a cca 370 koním hodně slušná, a zvuk naprosto nádherný. Pohodlný jak na dálnici, tak v terénu. dozadu (jednalo se o pick up s nadstavbou) by se s nadsázkou vlezl rodinný dům. Pořizovací cena cca 25 000$, což není pro američany zase tak moc peněz. Spotřebu 15-25 l na sto nikdo neřeší, protože cena benzinu byla cca 2$ za galon, což v te době bylo asi 8 kč za litr.Takže neodsuzujte auta, která jste nikdy neměli možnost řídit, obzvlášt v jejich domácím prostředí. Ono řídit Ferrari v mongolsku a ve švýcarsku bude taky rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  07. 01. 2011 10:40

To ze s parkovanim neni problem vysvetlujte treba obyvatelum San Francisca, kde parkovani na den stoji vice nez pokoj na noc v levnem hotelu v nejakem prdelakove a kde za spatne zaparkovani respektive nepochopeni jednoho ze 180 pravidel parkovani upravujici stoji 340USD.

Odpovědět  |   | 
George  |  07. 01. 2011 22:43

Takze traktorista z tdickem. Jo,jo..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 60 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A