10 nejlepších rychlých aut, která jsme testovali v roce 2014

10 nejlepších rychlých aut, která jsme testovali v roce 2014

Každý rok se na našem parkovišti vystřídá mnoho desítek testovacích aut. Na některá bychom docela rádi zapomněli rovnou, jiné se zaryjí hluboko do paměti. Zde je výběr těch, která jsme vraceli opravdu, ale opravdu neradi.

Původně jsme chtěli vyhlásit i pořadí, ale od toho jsme nakonec upustili. Jedná se totiž o vzájemně nepříliš srovnatelná auta z různých segmentů. Společná je jim schopnost proměnit jízdu v zážitek – ať už díky mimořádné dynamice, skvělé ovladatelnosti, opojení smyslů řidiče nebo všemu dohromady. Pořadí je tedy abecední:

1. Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi 

1. Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi 

2. BMW M235i: Vzpomínka na E46

2. BMW M235i: Vzpomínka na E46

3. Ford Focus ST: S předokolkou bokem 

3. Ford Focus ST: S předokolkou bokem 

4. Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

4. Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

5. Morgan Plus 8: Ryze pekelné svezení 

5. Morgan Plus 8: Ryze pekelné svezení 

6. Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

6. Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

7.-8. Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

7.-8. Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

9. Subaru WRX STI 2015 proti dvěma soupeřům 

9. Subaru WRX STI 2015 proti dvěma soupeřům 

10. Volkswagen Golf R: Nadgolf

10. Volkswagen Golf R: Nadgolf

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků