9. Porsche 2,7 H6 Boxer (Cayman)
Porsche se potřetí a naposledy objevilo mezi nejlepšími v roce 2002 s předchozí verzí stejného agregátu, tehdy ještě pouze v roadsteru Boxster. I v nové generaci 981 je pochopitelně umístěn uprostřed, tedy před zadní nápravou. Plochý šestiválec objemu 2,7 l konečně opět boduje, tentokrát po neskutečných dvanácti letech. Vzhledem k prestiži Porsche je tak dlouhá pauza k nevíře...
Cayman se vyrábí i ve verzi S s větším motorem, ale Ward’s ocenil základní boxer 2,7 l
Dvouvačková kapalinou chlazená klasika z Zuffenhausenu dává díky přímému vstřiku a proměnnému časování a zdvihu ventilů VarioCam Plus 205 kW a 289 Nm. I spotřebu má na sporťák velmi slušnou (10,2 l/100 km), nezapomínejme, že mu nechybí start-stop... Cayman v této specifikaci váží jen 1310 kg.
Pokračujte na další kapitolu: