Přiblbe rozdělené články na 10 kapitol - přičemž každá obsahuje minimum textu a 3 obrázky - odmítám číst. Pitomce dělejte z někoho jiného
Ten elektromotor je trochu mimo mísu, nebo spíše úplně jiná liga. Ovšem obdivovat jeho krouťák je celkem zbytečné. I kdyby měl krouťák třeba jen třetinový tak tam jednoduše dají třikrát lehčí převod a jinak se nezmění vůbec nic, auto pojede úplně stejně
Jděte s těmi 10 stránkami opravdu do prde......!!!!!!!!!OPRAVDU Zábava
tak na ty další kapitoly neklikejte. Pokud to všichni zabalí na první kapitole (tak jako já), přestanou články kouskovat.
Aha, a co takový 1.6dCi od Renaultu? :) jeden z nejlepších naftových motorů vůbec (spotřeba/výkon/spolehlivost). Nebo předchůdce 2.0dCi?
A co se vrátit do musea a najít nějaký stabylní jednálec?
CHYBA !!! Dobry den, u vsech kapitol mate zasadni chybu ! Zobrazuji se jen dva odstavce textu ! ( pak uz jen reklama ) Prosim o doplneni textu k jinak zajimavemu tematu !
Zase jeden článek na padesáti stránkách.. Seru vám na to, už sem nejdu, děláte z lidí blbce a cvičený opice.. Klikejte si v redakci, hovada!!
A teď si jim pokazil celé vánoce. :-D
Hej, si tu dělá fakt někdo "zadek"? Neschopnost pojmenovat ty kapitoly, místo trapného "1., 2.,..." alespoň název. Diletanti v redakci! se mi chce zvracet. Ne nečtu a nebudu číst tyto vyblitky. Možná to nikdo nečte, protože nebýt blokovačů reklam, tak samotný článek nejde ani vidět. :-/
Nejdříve zkouknu auto.cz, pak kliknu na autorevue. Články jsou celkem dobré. Jenže uspořádání webu je tragické. Nechápu překlikávání jednoho článku na další, další, další, další... A zareklamováno, až je to nepříjemné. V blízké budoucnosti tento web zavrhu úplně. Je to škoda :-/
Nezavrhnete Aleši, je třeba se na to dívat s nadhledem. Vemte si třeba iDnes, je to zpravodajský server z 95% žijící z placených PR článků. Je úplně jedno jestli čtete rubriku Auto, nebo Ekonomika nebo rubriku pro muže, všude je to jen placený PR. Je otázka, zda chcete plýtvat svým časem a svým způsobem relaxovat u "lehkých" článků nad kterými se nemusíte moc zamýšlet nebo jestli třeba přistoupíte na skrytou reklamu a necháte se ovlivnit. Taková je doba a nic s tím nenaděláte. Na druhou stranu, zkuste dnes rozjet server informativního charakteru bez vnějších dotací z reklamy. Je kapitalismus a všichni chceme přežít ;-)
To je nesmysl. A to sem píšu, i když je Dnes konkurence. Reklama je od obsahu oddělená stejně jako u nás. Mohou se objevit nějaké výjimky, ale rozhodně v Česku nenajdete větší specializovaný technický web, který by publikoval neoznačené PR články. A menší taky ne, protože tam by si zase nikdo takový článek nezaplatil.Fakt ne, takhle to nefunguje.Jestli se vám někdy u článku zdá, že vyznívá jinak, než byste ho napsal sám, není za tím žádná placená reklama. Buď má autor jinou zkušenost, nebo naopak zkušenost nemá a papouškuje nějaké firemní materiály, kterými se nechal ovlivnit. Důvodem není, že vydavateli za publikaci takového článku někdo zaplatil.
Pobavil jste mne, pane Lutonský:-D Mohl bych Vám poslat klidně 10 článků, které jsme připravili a vyšly na desítkách webů buď doslovně nebo téměř doslovně. Koukám do přehledu a jeden takový článek vyšel zde na AR dne 28.3.2013. Označený jako PR samozřejmě není... Je ale fakt, že přímo AR se za zveřejnění nic neplatilo. Platilo se PR agentuře, která to zařídila. Tučně se platilo Novinkám.cz za celou samostatnou podrubriku v sekci Auto moto. Samozřejmě bez označení PR.Ještě mi napište, že věříte na Ježíška:-P
Vždyť o tom píšu:>>> Jestli se vám někdy u článku zdá, že vyznívá jinak, než byste ho napsal sám, není za tím žádná placená reklama. Buď má autor jinou zkušenost, nebo naopak zkušenost nemá a papouškuje nějaké firemní materiály, kterými se nechal ovlivnit.Jestli vyšla kopie tiskové zprávy, je to chyba. Máme pro práci s nimi hodně přísná pravidla a od poloviny loňského roku se navíc AR dělá výrazně jinak než dřív.Ale není to placené PR. U nás nikdy a na specializovaných webech myslím taky ne (Novinky nejsou specializovaný autoweb). Na druhou stranu ale píšeme o konkrétních produktech a službách. Když uděláte dobrou nebo zajímavou věc, máte šanci, že se o vás napíše i bez toho, že budete platit PR agentuře.Mohu se zeptat, o jaký konkrétně článek šlo? Nebudu ho stahovat, jen mě zajímá, jak to tenkrát proběhlo.
Máte pravdu. Čitelnost článků je to co mě sem znovu přivádí. Reklamu bych taky ještě zkousl. Ale ať jdou články alespoň rolovat. Aby byl základní komfort při prohlížení.
Tato ich metodika mi pride dost malicherna, trocha s tym pobehaju, zmeraju spotrebu a spravia rebricek... made in USA
Úplně nechápu z článku to "oficiální výsledky jsou bez pořadí" v souvislosti s číslovaným pořadím kde 1 a 2 jsou německé motory a v celém článku se objevuje srovnání s německými motory ;-). Za mě motory umí Italové a Japonci, ale to je věc názoru. Překvapilo mě, ale že se v desítce neobjevil motor 3,6 Pentastar, který slaví docela hodně slušné prodejní úspěchy, napříč značkami. Tuším 1,5 mil prodaných motorů za rok, celosvětově. Hodně hezky vypadá ta 3,5 L Honda vs. spotřeba.
Dobrý den, oficiální pořadí je neočíslované. Zvolil jsem očíslování pro lepší přehlednost i svou orientaci v textu. Žebříček je k nalezení zde - http://wardsauto.com/ward039s-10-best-engines/... ... . WA vyhlašují všechny ankety bez pořadí, takže to, že jsou "na špičce" Audi a BMW, je pouze náhoda, nehledejte v tom nic víc. Děkuji.
to klikání po jedné stránce na druhou je fakt na hovno. Akorát mě to nasere a zkazí mi to náladu. Pokud si někdo myslí, že je to o zvyku, pak bych chtěl mít jeho sebevědomí a věřit, že to lidi vydrží, než si "zvyknou". Aby si pak nezvykli chodit na jiný server...
Na začátku odkazu stránky stačí zaměnit "www" za "m" a je to vyřešeno ;-)
Ak nechcete reklamu tak bojujete sami proti sebe. Reklama platí obsah, správu systému, údržbu, réžiu. Čitateľ neplatí nič, len sa vezie. Čo by som dal za to, ak by sa takto predávali autá - a ani by mi nevadilo, že kým otvorím skrinku spolujazdca, musím pootvárať 5-6 dvierok s reklamou..
Tady nikdo nebojuje primárně proti reklamě.Co je zvrácené, je způsob její implementace. Autorevue vysoce nadřadila množství zobrazované reklamy uživatelské přívětivosti čtení.A vaše přirovnání není přesné. Používal byste byť zdrama auto, které by vás při každé cestě nutilo 10x vystoupit a nastoupit? Já tedy ne, protože to už je hodně za hranou.Můj názor na tuto šikanu čtenářů je, že ho prosadil pravděpodobně nějaký všeznalý bývalý student sociálních věd, který nemá páru o tom, jak dělat business dlouhodobě, neboť z těchto řad se podobní experti na všechno rekrutují nejčastěji. Teď shrábne potlesk za krátkodobý zisk v podobě nárůstu zobrazované reklamy a pláč nad poklesem čtenosti v dlouhodobém horizontu nechá po svém odchodu jiným.
A nebo je tady druhá varianta, že to přinese dlouhodobý vyšší zisk.. ;-)
Podobný způsob "násilného" vytěžování zákazníka si může dovolit společnost v monopolním postavení, za jejíž produkt neexistuje na trhu náhrada a jehož spotřeba je pro domácnost nutná. Autorevue i Mobilmania jsou toho přesným opakem a proto takové chování dává smysl jedině v případě, že majitel potřebuje krátkodobě opticky zvednout výtěžnost na jednoho čtenáře, například před prodejem. Pokud bylo záměrem to takto provozovat trvale, je to sebevražda.
V adresním řádku napiš místo www "m". Je to sice taky otravný, ale máš to po kupě. B-]
omlouvám se jakýsi náznak už se rýsuje dole :-), už tam je kapitola 1-10, ještě to chce dotáhnout
už to tu omílali "x" krát, redakce za to úplně nemůže, co je ale špatně - v hlavičce dané stránky by měly být prolinkované záložky na ostatní strany v rámci článku nebo dole rozbalovací menu, tak jako to mají jiné servery, aby člověk mohl libovolně přecházet.
Ne, to bylo jinak. My v redakci neovlivníme reklamu na AutoRevue – tenkrát se řešila PF lišta na spodním okraji stránky. Všechno, co se týká článků, jde ale plně na naše hlavy.Kapitoly ale jsou dole prolinkované a je tam i roletka pro přeskakování.
Kapitoly nejsou pojmenované. Tím popíráte samotný princip takového dělení článku na kapitoly. Principem totiž je, že se podívám do rozklikávacího menu, a přečtu si jenom to, co mě podle nadpisu zajímá. Nebo si nepřečtu nic, protože mě zajímá jen hrubý obsah (v tomto konkrétním případě by mě zajímalo pořadí jednotlivých motorů, a kecy o nich už ne). Tím, že nemáte pojmenované kapitoly, jasně dáváte najevo, že vám jde o to, aby člověk musel projet všechny kapitoly. Což má jen jeden možný účel - honíte počítadla shlédnutí reklam. A na to vám kašlu.
Demence je lékařský výraz a tady by se hodil. Na každé stránce je odstavec a tři fotkyhttp://m.autorevue.cz/10-nejlepsich-motoru-roku... ... Takové články odmítám a hned přepínám na m
Redakce může-nemůže ... to je mi fuk. Jak vidím článek rozsekanej na kousíčky, prostě zavírám okno prohlížeče a nečtu dál :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.