I když se to redaktorovi nezdá, technologie vw jsou více méně ve všech oceněných motorech.Všechny benzínové motory, které používají přeplňování turbodmychadlem a přímým vstřikováním používají technologii, kterou do hromadné produkce prosadil koncern VW.Piech vrazil v devadesátých letech neskutečné prostředky do vývoje motorů a komponentů, zainvestovali do technologie hromadné výroby všech komponentů jak u sebe tak i u subdodavatelů.Bez něj by všichni ocenění stále vyráběli své osvědčené benzínové atmosféry s nepřímým vstřikováním. Včetně bmw o amerických a japonských výrobcích ani nehovoře.A například motor od volva .. benzínový motor s přímým vstřikováním s kombinovaným přeplňováním kompresorem a turbodmychadlem je jen zvětšený motor 1,4tfsi, který vw vyrábí již 10 let, čili jedná se, v případě volva, doslova o jeho čínskou kopii. Je to podobné, jakoby v žebříčku 10 nejlepších obrazů nebyla originál Mona Lisa, ale velmi povedená kopie od Františka Huňáčka. :-D
Reakce na Zelí | 13. 12. 2015 13:38 | [78.80.205.xxx] – Ach jo, Zelí, ty ses opět předvedl. Něco takového může napsat jen idiot…a Zelí. Můžeš mi (nám), Zelí, sdělit, proč ze sebe „minimálně 5 let“ stále děláš idiota v diskusích Autorevue?
A jdi ty prsko. Podivej se kolik turbomotoru ( i tech s hodne malym obsahem ) meli japonci v dobe kdyz VW delal jeden motor se tremi ruznymi obsahy a jehoz kultivovanost byla jako kdyz zaklepes plechovym kyblem plnym zelezneho srotu.
Zelí, představ si, že technologie kulatých kol je taky víceméně na všech autech. Nebýt Egypťanů nebo kdo to vymyslel...
Až na to,že s kombinací přeplňování turbem a přímého vstřikování přišlo Mitsubishi.http://www.autospeed.com/cms/article.html... V té době VW byl rád za samotný přímý vstřik.A pak jako kdyby tento motor od Mitsu okopíroval.B-]:-D
A teraz kolko z nich bez jedineho problemu vydrzi 3oo.oookm?Dokazal to v pohode (navyse s tym najazdom bol stale v perfektnej kondicii) moj prajednoduchy osemventil 1.6 a div sa svete, od koncernu. Poradim panom od koncernu ako na to:a/ lepsi material /ten moj bol este poctivy/b/ ziadny maly fukany nezmysel - ak mala fukacka, potom horeuvedeny bod musi byt zohladneny dvojnasobnec/ prva vymena oleja po 5.ooo, neskor pravidelne po 15.ooo. No a kedze ani jedno z horeuvedeneho ich motory /a mnohe ine/ nesplnaju, spolahlive byt skratka nemozu. Bodka.
Ty hybridní motory od Toyoty jsou opravdu moc dobré, měl jsem možnost vyzkoušet v Priusu a moc mě to nadchlo. Vůbec nechápu jak se můžou dostat do motoru roku v tomto tisíciletí diesl nebo 5 litry, stejně jako foukátka, přece už nejsme na stromech.
s hybridem zadnou zkusenost osobne zatim nemam,mohl by jsi me trochu popsat jaky ten pohon je, jizdni projev,nebo co ti osobne u nej prislo jako prednost nebo naopak jako nedostatek atd?dik
to neni nic divneho,ze se mezi nejlepsi motory dostal pouze jediny diesel(zadny chrochtak nikdy nebude mit kultivovanost a tichost benzinu,at uz si diesel fanatici mysli co chteji). a ze se tam nedostal ani zadny motor VW? uprimne,ani se nedivim:-)),jsou na svete mnohem, mnohem lepsi motory,staci technice trochu rozumet,zajimat se o ni, ale hlavne, mit osobni realne srovnani a osobni zkusenosti s ruznymi typy vozu a jejich motory, napric znackami a segmenty.
A čím to je, ze vw neumí motory? Jsou tam hloupí konstruktéři? Ja si nedělám legraci, fakt me to zajímá. Vzhledem k tomu jak migrují v Německu inženýři od BMW k Audi, od Opelu do vw, od porsche k mercedesu a naopak, tak je mi záhadou, ze právě německý automobilový průmysl ma takového outsidera
Me by spis zajimalo, proc nemci neumi ani podvozky? :-) No v kazdem pripade tam maji pres milion novych talentu, kteri tu proslavenou nemeckou kvalitu vytahnou zase o kousek dolu :-)
Paní Merkelová říkala,že po aféře VW nebude značka Made in Germany poškozena. Proto pozvala krom učitelů a lékařů i několik syrských technických inženýrů,kteří budou zachraňovat VW před krachem.
tam samozrejme nejde o to ktori z nich su lekari a strojari, nejde ani o to, ktori z nich utekaju pred vojnou /mizive percento/ a ktori su odkial. Dolezite je, ze bude lacna pracovna sila. Naco stahovat cele fabriky k otrockej chudobe ked tu otrocku chudobu mozeme zadarmo dostahovat k fabrikam, ze. Ostatne to iste sa robilo za nacistickeho Nemecka, ked mladych ludi z ukrajiny stahovali ro rajchu. Odvazali odtial dokonca aj urodnu zem. Cisty hitlerizmus v podani velkokapitalu, ktory ostatne ma k tmuto velmi blizko a bez jeho by sa adolf k moci ostatne ani nedostal. Des sa n to nalepi nalepka multikulti pomoc tzv. utecencom. Ale dost o politike, ostatne toto vedia uz aj vrabce na streche.
ja nemyslim,ze je to tim,ze by VW motory neumel,oni samozrejme umi,hloupy taky nejsou,spis si myslim,ze az moc se snazili drzet toho "sveho stareho osvedceneho" (typicky napriklad diesel PD kdyz uz zbytek sveta dlouha a dlouha leta jezdil s mnohem lepsim a vyspelejsim commorailem), a proste jim tak trochu ujel vlak.k tomu se v soucasne dobe prida vseobecny tlak na financni uspory ve vyrobe (napriklad jednoduche levne a praskajici rozvodove retizky,misto starych osvedcenych dvouradych poradnych retezu,ktere vydrzeli na veky),par motoru s fatalnima zavadama a problem je na svete. pak se vrazi cas,finance a vyzkum do toho,aby se ty starsi technologie nebo vyrobni prusery nejak dali do poradku a odpovidaji a konkurence schopne kvality .ale mezi tim vlak od konkurence ujizdi zase dal.
VW je proste levnej outfit. To je vse.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.