10 nejlepších motorů roku 2016 podle WardsAuto: hybrid i V8, ale nic od VW

15 komentářů

Zelí
13. prosince • 13:38

I když se to redaktorovi nezdá, technologie vw jsou více méně ve všech oceněných motorech.
Všechny benzínové motory, které používají přeplňování turbodmychadlem a přímým vstřikováním používají technologii, kterou do hromadné produkce prosadil koncern VW.
Piech vrazil v devadesátých letech neskutečné prostředky do vývoje motorů a komponentů, zainvestovali do technologie hromadné výroby všech komponentů jak u sebe tak i u subdodavatelů.
Bez něj by všichni ocenění stále vyráběli své osvědčené benzínové atmosféry s nepřímým vstřikováním. Včetně bmw o amerických a japonských výrobcích ani nehovoře.
A například motor od volva .. benzínový motor s přímým vstřikováním s kombinovaným přeplňováním kompresorem a turbodmychadlem je jen zvětšený motor 1,4tfsi, který vw vyrábí již 10 let, čili jedná se, v případě volva, doslova o jeho čínskou kopii.
Je to podobné, jakoby v žebříčku 10 nejlepších obrazů nebyla originál Mona Lisa, ale velmi povedená kopie od Františka Huňáčka. :-D

Josef
15. prosince • 18:31

Reakce na Zelí | 13. 12. 2015 13:38 | [78.80.205.xxx] – Ach jo, Zelí, ty ses opět předvedl. Něco takového může napsat jen idiot…a Zelí. Můžeš mi (nám), Zelí, sdělit, proč ze sebe „minimálně 5 let“ stále děláš idiota v diskusích Autorevue?

Axel Toronto (xax41)
15. prosince • 10:22

A jdi ty prsko. Podivej se kolik turbomotoru ( i tech s hodne malym obsahem ) meli japonci v dobe kdyz VW delal jeden motor se tremi ruznymi obsahy a jehoz kultivovanost byla jako kdyz zaklepes plechovym kyblem plnym zelezneho srotu.

honza
14. prosince • 10:48

Zelí, představ si, že technologie kulatých kol je taky víceméně na všech autech. Nebýt Egypťanů nebo kdo to vymyslel...

Pepa
13. prosince • 21:38

Až na to,že s kombinací přeplňování turbem a přímého vstřikování přišlo Mitsubishi.http://www.autospeed.com/cms/article.html...
V té době VW byl rád za samotný přímý vstřik.A pak jako kdyby tento motor od Mitsu okopíroval.B-]:-D

Antiautomat
12. prosince • 12:34

A teraz kolko z nich bez jedineho problemu vydrzi 3oo.oookm?
Dokazal to v pohode (navyse s tym najazdom bol stale v perfektnej kondicii) moj prajednoduchy osemventil 1.6 a div sa svete, od koncernu. Poradim panom od koncernu ako na to:
a/ lepsi material /ten moj bol este poctivy/
b/ ziadny maly fukany nezmysel - ak mala fukacka, potom horeuvedeny bod musi byt zohladneny dvojnasobne
c/ prva vymena oleja po 5.ooo, neskor pravidelne po 15.ooo. No a kedze ani jedno z horeuvedeneho ich motory /a mnohe ine/ nesplnaju, spolahlive byt skratka nemozu. Bodka.

Radek
11. prosince • 15:58

Ty hybridní motory od Toyoty jsou opravdu moc dobré, měl jsem možnost vyzkoušet v Priusu a moc mě to nadchlo. Vůbec nechápu jak se můžou dostat do motoru roku v tomto tisíciletí diesl nebo 5 litry, stejně jako foukátka, přece už nejsme na stromech.

s
11. prosince • 16:43

s hybridem zadnou zkusenost osobne zatim nemam,mohl by jsi me trochu popsat jaky ten pohon je, jizdni projev,nebo co ti osobne u nej prislo jako prednost nebo naopak jako nedostatek atd?dik

s
11. prosince • 11:32

to neni nic divneho,ze se mezi nejlepsi motory dostal pouze jediny diesel(zadny chrochtak nikdy nebude mit kultivovanost a tichost benzinu,at uz si diesel fanatici mysli co chteji). a ze se tam nedostal ani zadny motor VW? uprimne,ani se nedivim:-)),jsou na svete mnohem, mnohem lepsi motory,staci technice trochu rozumet,zajimat se o ni, ale hlavne, mit osobni realne srovnani a osobni zkusenosti s ruznymi typy vozu a jejich motory, napric znackami a segmenty.

stealth01
11. prosince • 15:26

A čím to je, ze vw neumí motory? Jsou tam hloupí konstruktéři? Ja si nedělám legraci, fakt me to zajímá. Vzhledem k tomu jak migrují v Německu inženýři od BMW k Audi, od Opelu do vw, od porsche k mercedesu a naopak, tak je mi záhadou, ze právě německý automobilový průmysl ma takového outsidera

Tom
12. prosince • 7:56

Me by spis zajimalo, proc nemci neumi ani podvozky? :-) No v kazdem pripade tam maji pres milion novych talentu, kteri tu proslavenou nemeckou kvalitu vytahnou zase o kousek dolu :-)

Venca
12. prosince • 10:47

Paní Merkelová říkala,že po aféře VW nebude značka Made in Germany poškozena. Proto pozvala krom učitelů a lékařů i několik syrských technických inženýrů,kteří budou zachraňovat VW před krachem.

Antiautomat
12. prosince • 12:45

tam samozrejme nejde o to ktori z nich su lekari a strojari, nejde ani o to, ktori z nich utekaju pred vojnou /mizive percento/ a ktori su odkial. Dolezite je, ze bude lacna pracovna sila. Naco stahovat cele fabriky k otrockej chudobe ked tu otrocku chudobu mozeme zadarmo dostahovat k fabrikam, ze. Ostatne to iste sa robilo za nacistickeho Nemecka, ked mladych ludi z ukrajiny stahovali ro rajchu. Odvazali odtial dokonca aj urodnu zem. Cisty hitlerizmus v podani velkokapitalu, ktory ostatne ma k tmuto velmi blizko a bez jeho by sa adolf k moci ostatne ani nedostal. Des sa n to nalepi nalepka multikulti pomoc tzv. utecencom. Ale dost o politike, ostatne toto vedia uz aj vrabce na streche.

s
11. prosince • 15:47

ja nemyslim,ze je to tim,ze by VW motory neumel,oni samozrejme umi,hloupy taky nejsou,spis si myslim,ze az moc se snazili drzet toho "sveho stareho osvedceneho" (typicky napriklad diesel PD kdyz uz zbytek sveta dlouha a dlouha leta jezdil s mnohem lepsim a vyspelejsim commorailem), a proste jim tak trochu ujel vlak.
k tomu se v soucasne dobe prida vseobecny tlak na financni uspory ve vyrobe (napriklad jednoduche levne a praskajici rozvodove retizky,misto starych osvedcenych dvouradych poradnych retezu,ktere vydrzeli na veky),par motoru s fatalnima zavadama a problem je na svete. pak se vrazi cas,finance a vyzkum do toho,aby se ty starsi technologie nebo vyrobni prusery nejak dali do poradku a odpovidaji a konkurence schopne kvality .ale mezi tim vlak od konkurence ujizdi zase dal.

Mitch
11. prosince • 15:38

VW je proste levnej outfit. To je vse.

Doporučujeme

Články odjinud