10 nejhodnotnějších automobilových značek světa

Společnost Interbrand každoročně zveřejňuje seznam nejhodnotnějších značek, mezi kterými nechybějí ani výrobci automobilů.

Žebříček vydávaný společností Interbrand není zaměřen speciálně na automobilový průmysl. Vyjadřuje hodnotu největších světových značek na základě finančních ukazatelů, povědomí o značce mezi veřejností a dalších kritérií.

Interbrand je konzultační společnost a patří do nadnárodní reklamní skupiny Omnicom Group.

Letos Interbrand zveřejňuje svůj přehled už po čtrnácté. Poprvé mu vévodí americký technologický gigant Apple, jehož značku Interbrand ocenil na 98,316 miliard dolarů. Následuje Google (93,291 mld. USD), tradiční premiant Coca-Cola se letos musí spokojit až s třetím místem a vypočtenou hodnotou značky 79,213 miliard USD. 

Jak si ale v žebříčku nejhodnotnějších značek stojí automobilky? Výčet deseti nejúspěšnějích najdete v našem rychlém přehledu:

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků