10 nejhodnotnějších automobilových značek světa

Společnost Interbrand každoročně zveřejňuje seznam nejhodnotnějších značek, mezi kterými nechybějí ani výrobci automobilů.

Žebříček vydávaný společností Interbrand není zaměřen speciálně na automobilový průmysl. Vyjadřuje hodnotu největších světových značek na základě finančních ukazatelů, povědomí o značce mezi veřejností a dalších kritérií.

Interbrand je konzultační společnost a patří do nadnárodní reklamní skupiny Omnicom Group.

Letos Interbrand zveřejňuje svůj přehled už po čtrnácté. Poprvé mu vévodí americký technologický gigant Apple, jehož značku Interbrand ocenil na 98,316 miliard dolarů. Následuje Google (93,291 mld. USD), tradiční premiant Coca-Cola se letos musí spokojit až s třetím místem a vypočtenou hodnotou značky 79,213 miliard USD. 

Jak si ale v žebříčku nejhodnotnějších značek stojí automobilky? Výčet deseti nejúspěšnějích najdete v našem rychlém přehledu:

Předchozí KAPITOLY Následující
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků