10 nejhodnotnějších automobilových značek světa

Společnost Interbrand každoročně zveřejňuje seznam nejhodnotnějších značek, mezi kterými nechybějí ani výrobci automobilů.

Žebříček vydávaný společností Interbrand není zaměřen speciálně na automobilový průmysl. Vyjadřuje hodnotu největších světových značek na základě finančních ukazatelů, povědomí o značce mezi veřejností a dalších kritérií.

Interbrand je konzultační společnost a patří do nadnárodní reklamní skupiny Omnicom Group.

Letos Interbrand zveřejňuje svůj přehled už po čtrnácté. Poprvé mu vévodí americký technologický gigant Apple, jehož značku Interbrand ocenil na 98,316 miliard dolarů. Následuje Google (93,291 mld. USD), tradiční premiant Coca-Cola se letos musí spokojit až s třetím místem a vypočtenou hodnotou značky 79,213 miliard USD. 

Jak si ale v žebříčku nejhodnotnějších značek stojí automobilky? Výčet deseti nejúspěšnějích najdete v našem rychlém přehledu:

Předchozí KAPITOLY Následující
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků