10 faktů, které jste možná nevěděli o značce Mercedes-Benz

13 komentářů

audax
25. října • 15:14

čakal som viac faktov a zaujímavostí o značke mercedes,to,že si dá nejaký bohaty šejk vyzdobiť mercedes zlatom je pomerne nezaujímavý fakt,existujú aj zlatom potiahnuté corvette,bentley a spol,tiež u rôznych bohatých arabov,ktorí majú radi takéto výstrelky ,skôr som očakával zaujímavosti napr. o tom,ako vzniklo meno mercedes/pre niekoho naprosto nezaujímavý známy fakt,pre niekoho nie/,aký bol vzťah medzi Karlom Benzom,Gottliebom Daimlerom a následne vzťah medzi Daimler-Benz a American Simplex,Simplex-Crane a American Mercedes-Simplex,to by možno bolo zaujímavejšie ako výstrelky rôznych arabských šejkov,ale za to redaktori autorevue nemôžu,tie zaujímavosti zhromaždili japonci...bicykle chápem,to už pomerne dlho majú celosvetovo v rukách japonci a ich značka shimano,pod ktorú už dlho spadajú aj také pôvodne typicky americké značky ako scott,výrobcovia prevodov a prehadzovačiek acura,acera a spol,všetko je to už " XY by shimano ",takže to by bol zázrak,keby to zabudli vyzdvihnúť....

Peter
25. října • 13:39

Chybí 11; věděli jste, že některé modely jsou jen převlečené vozy jiných značek?😎

Kuk Vykuk
23. října • 22:46

Za 11. Dailmer má taky svůj Dízlgejt a bude ho to stát 28,5 milionů $"Když už jsme u emisní aféry, pak americká divize koncernu Daimler oznámila, že vynaloží 28,5 milionu dolarů (zhruba 690 milionů Kč), aby urovnala obvinění z porušení zákona o čistotě ovzduší ve Spojených státech. Americká vláda tvrdí, že divize Detroit Diesel v roce 2010 prodala téměř 7800 naftových motorů pro těžká vozidla, aniž by řádně doložila, že splňují emisní normy. Divize v rámci dohody o urovnání s americkou Agenturou pro ochranu životního prostředí (EPA) zaplatí pokutu 14 milionů dolarů a dalších 14,5 milionu dolarů vynaloží na podporu snižování emisí, a to například u školních autobusů. Staří latiníci tomu říkali, že "není míru pod olivami"..."---

neodborník
24. října • 8:24

Tolik řečí a stejně jsem se nedozvěděl, jestli ty motory bude muset taky opravit, protože to je potřeba. Jenom pokuty a nějaké olivy. Myslím, že to patří k úplně jinému tématu, bod nula.

Míra
23. října • 11:12

Ten náhrobek že je z roku 1970?
V roce 1970 vypadaly Mercedesy "kapku" jinak.

Hartge
23. října • 17:35

Kde se píše, že náhrobek je z 1970?

Míra
23. října • 17:38

V původní verzi článku.

Pepa
23. října • 13:26

mozna vizionar. :)

sokar
23. října • 10:33

Ta hvězda neznamená půdu! Ta hvězda znamená, že jejich produkty jsou využívány na vodě, na zemi i ve vzduchu. Prej půda.....;-)

stealth01
23. října • 14:44

No u "géčka" bych se te půdě nedivil. :-)

Dagmarrr
23. října • 10:11

U těch jízdních kol je to tak, že v roce 2005 začali pouze prodávat kola s logem MB. Jejich produkce to nebyla. V době boomu cyklistiky nebyli sami, BMW, Ferrari atd. Ale např. Peugeot opravdu původně vyráběl svá jízdní kola. Dnes si je všichni zadávají pouze u nějakého výrobce. MB nyní např. využívá Rotwild. Obdobné je to i s držáky kol, u MB jsou to Atera, s boxy atd. atd. http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/0... ...

Hartge
23. října • 17:25

MB v minulosti také vyráběl kola jako Peugeot

poznámka
23. října • 10:01

k bodu 9, tím se naopak vysvětluje, proč už MB není tak kvalitní

Doporučujeme

Články odjinud