10 dobrých ojetin, které vás s celou rodinou pohodlně odvezou k moři

117 komentářů

René
17. června • 8:29

Já jsem kupoval auto v autobazaru AAA auto, kde se dá vybrat z velkého množství prověřených aut za solidní ceny. Vše jsem vyřídil přímo autobazaru, takže jsem mohl hned ten den s autem odjet.

Dominik
13. června • 1:01

To máte asi pravdu, takhle jsem o tom vůbec nepřemýšlel. Můžete mi teda prosím poradit, na co se tak a kde ideálně podívat?

René
11. června • 12:14

Auto z dovozu je teda dle mě pěkný risk, protože absolutně nevíte co dovezete a vlastně nemáte už nikdy žádnou záruku ničeho. Za mě raději auto z většího bazaru, které bude prostě prověřené.

Dominik
5. června • 22:10

Poradíte mi někdo prosím, jestli se ještě vyplatí přemýšlet o autu z dovozu? Co myslíte?

Laudonof
28. července • 11:05

Uplne teda nvm ktery bych si vybral ale urcite by se dalo... bazarovy ceny jsou davno prijatelny, takze asi dle aktualni situace a vyberu v konkretnim bazaru B-]

L
21. července • 15:23

P406 2.0HDi 80kW sedan Brno-Vodice-Brno = 1.600km, 3 dospělí + plný kufr + klima, reálně dle tankování 5,2l/100km. Aktuálně má auto najeto 250tkm, motorově velmi svižné, levné a pohodlné auto. Mění se oleje, destičky + rezavý výfuk, protože stává už 15 let venku, ale jinak super auto.

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:42

Trošku mi zaráží, že tam máte psanou klimu. Mě klima přidává skoro půl litru na spotřebě a reakce motoru jsou ty tam...

21. července • 12:40

Tak mě k moři odvez a dokonce i přivez jetý Renault GS III 1.9. Plně naložený s využitím všech max. limitů dle předpisů a klimou vyšla spotřeba na 7.6 při nájedu cca 1400km.
To vše při plynulé jízdě bez fornt (nesmíte jezdit Pá-Ne :-D ).

21. července • 14:21

Pardon, 6.7 a 2600 km B-]

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:41

Já mám tenhle motor ve dvojkové Laguně (teda 88kW verzi) a zatím (ťuk-ťuk) maximální spokojenost. 220k najeto a víceméně vše původní (turbo, vstřiky, dvouhmota)... jede parádně, spotřeba perfektní, pohodlí skvělé i na 17" kolech. Tak snad vydrží.

jiiima
21. července • 7:51

:-D Rapidem bych nejel ani na nakup :-D natož na dovolenou :-O

Armani
3. července • 13:37

S 350cdi L plná kára bordelu :) 3 lidi Praha-Alicante=6.3L nafty s podporou p.m.Babise.E320CDI stejná cesta 5.1L

Youda
2. července • 20:29

Mě by odvezla leda dodávka. Jenže rozpočet 250 je nic moc, ono čím mladší tím větší šunt s závadami díky špatné konstrukci a výrobě (ono common-rail si každých cca 200 tkm řekne o nové vstřiky, DPF a dvouhmoťák což je sranda za 100 litrů). Staré jsou zas ojeté jak šlap.a a jak jsem zatím zjistil při pár prohlídkách tak stočené o statisíce, bourané s mizernou opravou, schnilé a ještě se prodávající diví, že za ty prachy ten šrot od nich nechci :-D Inzeráty nevypadají zle, ale pak jedete přes půl republiky a tam troska v ceně srotu s cenovkou 150 - 200 litrů :-(

milde
2. července • 12:54

Teď ještě, zda těch 10 vybraných "skvostů" opravdu k moři a zpět dojede :-)

Mates
2. července • 10:50

Za mě VW Golf IV 1.9 SDI r.v. 2006 Držák jak sviň

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:39

K čemu je takové auto dobré? Maximálně jako nějaký dělnický vůz, ale jet s tím 1400 kilometrů do zahraničí? A nohy si dáte kam, do kufru? Autorádio nemá ani smysl pouštět, stejně ho přehluší zvuk motoru a ta rychlost, když jste naložený ... pánečku.Ale jinak souhlasím, motorizace nesmrtelná. Jen to není vhodné ani do města, ani na dálnici... snad někam na stavbu.

Laudonof
29. června • 14:51

Dobré tipy, už jen vybrat z těch deseti :) ale v našich autobazarech se jich určitě najde dost... Hlavně nekupovat od podvodníka-soukromníka, takový nákup zaveze člověka akorát tak do problémů

Lajnák
17. června • 23:19

jedině SAABA 9000 / 95 combi, jinak Volvo, ojetej Pasat, MB (bacha na korozi), BMW 528i (2000), něco z japonska - tam je to vždy sportka, ale Miata by mohla bejt dobra, ale neni pro celou rodinu

Peter
2. července • 9:21

Ty sportko, kolik jsi měl Japonců a kolik km jsi s nimi najezdil? Za 17 let a 7 aut jsem kromě pravidelných prohlídek nemusel do servisu a na silnici mne zastavil tak max defekt pneumatiky.

neodborník
2. července • 19:20

Bodejť by jo, když máte každé jenom nějakých dva a půl roku.

Peter
3. července • 8:33

A nejde spíš o to, kolik za tu dobu najezdí?

erernjjhzjdtrtt
17. června • 20:54

Tak přemýšlím co je větší hnůj jestli autorevue nebo autoforum :-|

neodborník
2. července • 19:21

Je to remíza 12,5:12,5.

Karel
17. června • 18:26

Ta kladka mi ulitla i u V70, takze doporucuju menit. Jedina situace, kdy me auto na ceste vypeklo.

zara
17. června • 18:25

Letos jsme to k moři vzali olítanou A320B-]

lipus
15. června • 14:43

tak loni mě Chorvatska i zpět ve 4 lidech odvezlo Stilo v dýzlu za 20 000,-. na zimákách. Celou cestu naprosto bez problému, spotřeba 5l, místa dost... já jen, že se k moři dá jet ledasčím...

saya
18. června • 8:26

nas do Italie. 2 dospeli, 3 deti, rakev, dle tankovani spotreba 4,9 :). Od te doby najeto dalsich 25000, pouze filtry, olej a ted budou komplet brzdy, jinak nic. Stalo sice 4x tolik, ale nedame na nej dopustit. Mame 1,9 mjet 88kw, 2008 kombik. Nedavno jsme poridili dalsiho Itala, Ulysse, sice par problemu na zacatku, starter a vstrikovaci cerpadlo, ale po vymene s investici cca 10000 je vse bez problemu a cestovani v 7 lidech se spotrebou lehce nad 7 litru je pecka a uz se tesime na vylet do Bulharska v tomhle pojizdnem obyvaku.

Lojza
25. června • 1:06

se 740d x drive cesta do Benatek 4 lidi+ kramy v kufru, rychlost dle predpisu na max. povolene rychlosti prumer 7.2litru nafty.

Mae
18. června • 16:45

A s jakou průměrnou rychlostí? Tu tady nikdo nezmiňuje. Pokud kolem 100 km/h tak slušné.

D O T A Z
13. června • 16:25

A co Peugeot 508 GT SW?
Jake s nim jsou zkusenosti - myslim spolehlivost 2.2 HDi, automaticke prevodovky, sravost elektroniky a dalsich komponent....

Dandy
13. června • 16:12

Při jízdě na dovolenou,potkávám často u krajnic s otevřenou motorovou částí právě tato prémiova Německá auta :-) kde se stala chyba?

bafunak
18. června • 18:40

To je prosté vysvětlení. Zatímco jiná auta mají již při určitém počtu kilometrů svůj život za sebou, s německými prémiovými auty, která mají půlmiliony km za sebou, stále nějaký Čech, Turek či Polák se pokouší udělat frajeřinu a dře ho do alelujá.

Zelí
13. června • 14:54

Přeji všem blogerům a všem motoristům, aby ta jejich ojetina dojela tam i ypět bez závad, spolehlivě a bezpečně. Je úplně jedno čím jedou. Každý ať myslí na to, že má v autě to nejcennější co má, své děti a podle toho ať jede. Pamatujte na šťastného navrátila.

majkl
11. června • 4:17

zakladni pravidlo zni ,,, automat ne, turbo ne, cim mene elektroniky tim mene poruchove. nejvetsi drzaky nissan a toyota v benzinu s jednou spojkovou lamelou a mate klid na dalsich 10 let, tak asi tak vazeni....

Reader
15. června • 8:33

Naprostý souhlas!

Reader
15. června • 8:33

Naprostý souhlas!

eLzyx
11. června • 16:41

proč ne turbo?

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:35

Protože ho Nissan ani Toyota neumí s delší životností? :D

PoliceCollector
10. června • 18:37

A kde jsou Toyoty ?

eurohujer
11. června • 6:47

jsme v cechach, takze japonec az nakonec

Michal
10. června • 15:37

Nemůžu si pomoci, ale celý článek se mi zdá nešťastně pojatý. Objevují se tam různé třídy aut. BMW řady 5, citroen, ford a ty větší auta chápu, nechápu co tam dělá škoda rapid, s tím bych teda k moři dejme tomu 1000km jet asi nechtěl. Zase chybí tam spousta dobrých aut střední třídy - např. nedoceněný FIAT CROMA. Aut by se našlo určitě více. Lepší článek by možná vznikl kdyby se určila cenová hranice ojetina k moři do 150 000 - 180 000kč.

rammstein
21. července • 12:40

Croma mě přesně taky napadla (2.4 zrovna máme doma), Avensis tam mohl být - ale jak psal už někdo výš, pak by se tam nevešel ten Rapid. A šestiválcový diesel v téhle generaci pětkového BMW bych jako etalon spolehlivosti a dlouhověkosti rozhodně neoznačil. V porovnání např. se stejnou generací třílitru od MB (OM 642 atd.) mají např. vstřiky cca poloviční životnost.

Karel
12. června • 23:05

Pravdu máš, pro zdejší zadání je FL Croma 2.4 Mjet nepřekonatelná, na dlouhé trasy a pro rozměrnou posádku ideál, navíc kombinace spolehlivosti, dostupnosti dílů a ceny servisu je taky top.

bafunak
18. června • 18:33

Má to jeden háček. Nekoupíš ji. Jako nová se skoro nekupovala, tudíž ani není jako ojetina.

barbudos
21. července • 10:20

To si myslíš špatně, nabídka docela je, žádnou parádu s tím neuděláš, ale auto je pohodlný, spolehlivý a koupíš ho za pakatel. A riziko stočených km proti Octavii...

Lololo
10. června • 14:16

Nejlepsi jet oktou nebo fabkou v LPG. Dojedete sice rozbiti jak svina , ale za hubicku :-)

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:31

To můžu jet rovnou STOPem a bude to ještě levnější, co říkáte? :-) a nejspíš i pohodlnější.

Petr
18. června • 22:18

BMW 6... LPG... 360 PS... Do Chorvartska za hubičku...

Petr
18. června • 22:18

BMW 6... LPG... 360 PS... Do Chorvartska za hubičku...

Petr
18. června • 22:17

BMW 6... LPG... 360 PS... Do Chorvartska za hubičku...

R
10. června • 15:16

Jo, a to se vyplatí :-D

Jakub
10. června • 13:31

V čem je špatná robotizovaná převodovka u Citroenu? :-|

barbudos
21. července • 10:12

Ta převodovka je špatná hlavně v tom, že je v Citroenu

nic
10. června • 14:19

bohužel skoro ve všem, hlavně v životnosti

Antiautomat
10. června • 13:11

...jednotkovy superb, pokojne aj 74kW TDi.
Trochu mu trva kym sa rozbehne, ale potom v pohode.
Na dovolenku predsa nejdeme zavodit.

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:30

S tím souhlasím, ale seženete u 74kW TDI alespoň 6 stupeň manuál? Přece jen řev motoru poslouchat 1500km v kuse není úplně příjemné :( ...

tom
10. června • 9:55

A co ta sportage? Ta je jen pro 2 lidi a bagaz. Stejne jako rapid. Tyhle auta nemají v clanku co delat...

Bobby
21. července • 11:20

Rapid ma vzadu mista prehrsel...

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:29

Ano, dvě autosedačky tam dostanete s poměrně solidní rezervou. Souhlasím.

bafunak
18. června • 18:29

Ve staré jsem neseděl, ale v nové si sednu velmi pohodlně za sebe. Mám 192cm. Rozdíl mezi starou a novou je téměř nulový. Nová má jen trochu tenčí opěradla.

k22
10. června • 9:32

Ten Rapid je opravdu výhra, jediné auto, které j už jako nové svařené ze dvou ;-)

tom
10. června • 9:54

??? Nutnost si kopnout, i kdyz je to zcela mimo?

Driver
10. června • 8:29

Redakce stárne. 10let píšou o nudných MPV a najednou jsou v kurzu. Ovšem zatím jen do Chorvatska. :-D

kolemjdoucí
9. června • 21:51

jak to je s insignií 2.0T? Je jich ted po bazarech dost, jak je to spolehlive, spotřeba atd.?

Eee
10. června • 5:56

Insignii v plný výbavě měl kamarád a byla to docela tragédie - vyměnil ji za superab je spokojeny

Jakarte
10. června • 6:06

A ta tragédie spočívá v čem?!

LOL
10. června • 6:55

hlavně vnitřní prostor pro posádku je někde na úrovni o třídu menšího auta. Kufrjožkové zase láteří na úzký kufr. Spolehlivost je naopak na poměry Soplu nadstandardní.

neodborník
2. července • 19:18

Na otázku spolehlivost, spotřeba je odpověď velikost kufru, prostor na zadních sedadlech. Tragédie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
3. července • 10:04

Nauč se česky (nebo si pořádně přečti nač jsem reagoval), neodborníku! :-D

Jakarte
10. června • 9:31

S tím vnitřním prostorem to je sporné. Kolem je všude dost materiálu a to dává pocit bezpečí. Mám dva metry a na prostor si nemohu stěžovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mikes
10. června • 10:39

Vpředu je dost mista i v Citigo, ale zkus někoho normalniho posadit za sebe, mista na kolena max. na urovni nižší střední.
Hromada plastu ve mně pocit bezpečí teda nevyvolá. To spíš ta nadmerna váha pokud to chceš do někoho nabořit. Jede to jako tank. Což se zase projevi na tragickém zrychleni, dvoulitr diesel se zrychlením 0-100 za 11s asi nepotřebuje další komentář.

Jakarte
10. června • 11:19

Nemá cenu Vám oponovat. I v zadu si v pohodě sednu, nad hlavou místo. Není to trhač asvaltu, ale 2.0 Turbo má výkonu dost. Pravda policejnímu Superbu neujede. Tak to by mohlo být mínus.

a
10. června • 20:44

Lze koupit i šestiválec. Dřív dělali i neOPC verzi. Ta je už slušnější než 2,0T.

jakarte
10. června • 21:50

Sestivalec ma o třicet kW vice. To vzhledem k pomeru narustu vykonu a spotreby není moc vyhodne. To radsi OPC.

eLzyx
10. června • 8:43

spolehlivost je nadstandardní i v porovnání s ostatními značkami.

Vandal
9. června • 21:24

hm, a to napr. taký Avensis s atmo benzínom 1,8l alebo 2,0l nie je spoľahlivý podľa autora? Tento "úžasný" zoznam áut za veľa (na pár výnimiek) teda nestojí...

Suditscher
9. června • 21:45

To by se tam nevešel ten Rapid. :-D

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:26

Přesně tak, to je vyloženě echt cestovní vůz :-D ... ale max tak do Tesca na druhém konci města a zpátky. A budu mít na týden splněno.

Tarkan33
9. června • 19:34

Nevim proc bych si jako soukroma osoba co ma auto na soukrome jezdeni a najede cca 25 tis rocne mel kupovat do mesta diesel vehicle, ktery je nudny, neni ani komfortni a jsou s tim vysoke naklady vc porizovaci ceny v porovnani s atmosferickym benzinem. Nechapu, ze web o autech se pridava k takovymu nesmyslu.

R
10. června • 15:20

No nedovedu si představit koupit do MPV benzín, pokud teda neberu nějaký atmosférický třílitr...známý má nového s-Maxe 1.5 ecoboost a kultivovanost je jediné plus...B-]

Suditscher
9. června • 22:00

Jj, na dojíždění do práce cca 70km denně je perfektní malej benzíňáček se spotřebou v solo jízdě 5,5l. Ale jako rodinné auto na výlety a dovolenou ve 4 lidech jezdíme jedině s naftou. Celkový roční nájezd dieslu je cca 10000 km. Nevím, proč by měl být diesel nudný a nekomfortní. Jezdit ve 4 s plným kufrem za 5l taky nevidím jako vysoké náklady, oproti 8l s benzínovou atmosférou (beru porovnání ve stejném, plně naloženém autě). A servis mě u obou aut vyjde ročně na stejné částky. ;-)

jirka
11. června • 9:48

az ti na nafte odejde pevnej filtr vaha turbo vstriky atd atd tak to pak vychazi o dva litry vyssi spotreba takze zadna slava. 'Taky denne lamu ty samy km do prace sedmdesat tam a sedmdesat zpet a jezdim dvoulitrovym benzinovym japoncem se s potrebou od 7.4 do osmi a to na to slapu a nesetrim to

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:23

Tyhle plky slýchávám každou chvíli ... mám už třetí naftové auto, všechna předchozí nadále spokojeně bez větších investic jezdí ... a nikdy se nic nepokazilo. Ta auta mají s přehledem přejeto 200 tisíc kilometrů. Žádné turbo, žádné vstřiky, žádné filtry, dvouhmoty, ... nic, vše v pořádku funguje.To co tu píšete je jen strašák, který se stále šíří a šíří ...
Ano, může se to stát, to nepopírám, ale šance je malá. A pokud je majitel blbec, tak oddělá i atmosférickou naftu, která bude životností ještě odolnější, jak atmo benzin.

Brouk
10. června • 7:54

Ktere auto ti zere 5L nafty ve 4 lidech, prozrad mi prosim.

Suditscher
21. července • 11:37

Momentálně Peugeot 5008 1.6HDi. Spotřeba ve 4 s prázdným kufrem 4.6l/100km, s plně naloženým 5.4l/100km. (Po dálnici přidej další půllitr) S předchozím Touranem 1.9TDi to bylo ještě o 0,2l lepší, ale je pravda, že byl starší, bez FAP rsp. DPF a víc smrděl. Jo a ta spotřeba je reálná, počítaná podle tankování. (podle palubáku bych musel mít hybrida. :-D)

Bobby
21. července • 8:38

Peugeot 406 2,0HDI 80kw. Po dalnici kolem 5L, mimo dalnici se da dostat i pod 4L.

kath
25. srpna • 20:15

Ja mam s oct 1.9tdi bezne kolem pul litru.

stealth01
11. června • 16:21

Třeba Bmw 520d , čtyři lidi 839 km na dovolenou. Průměr podle PP 5.8.
Jeli jsme dvěma auty. Bmw m3 317kW plně naloženo lidmi a nákladem 8.7 podle PP.
Odchylka PP od reality u obou aut 0,06 a 0,1 l

mpolan
11. června • 18:10

Hele, ale 5,8 není pět... to je fakt dost rozdíl, je to skoro šest litrů.
Naftaři jsou strašní pohádkáři...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:20

Renault Laguna II 1.9dCi 88kW - cesta do Vsetína (z Plzně), průměr 5.3/100 a rozhodně jsme se nijak neflákali :) ... prostě jsou auta, která to umí, protože mají skvělou aerodynamiku, motor i dobře naladěnou převodovku... a samozřejmě jde i o štěstí, jestli máte vítr v zádech, nebo ne. Klima byla samozřejmě vypnutá.

stealth
11. června • 18:28

V čem jsou pohádkáři? V tom, že najedu na jednu nádrž 1300 kilometrů? https://youtu.be/ExdTGV3joeY...

st
11. června • 12:12

Třeba jedničková oktávka 1,9 TDI. Takových aut by se našlo více, které bez problémů jezdí v reálu za 5 litrů.

tomtom
12. června • 20:35

Teda narvat do jedničkové octavie 4 lidí na dlouhou cestu, to je docela týrání těch dvou vzadu. Obzvlášť pokud mají nohy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:18

S tím naprosto souhlasím a nemusí to být jenom jedničková oktávie. Může to být i dvojková oktávie, golf na stejném podvozku, leon... všechno má stejný (nebo velmi podobný) rozvor... hlavně, že vozíme vzduch v megakufru.

Pedro
10. června • 11:01

Napr. Fabia III. 1.4TDI . Na 38 l som presiel 720 km. To mas 5.3 l/100 km. Dakujem pekne za taku ekologiu.

Phoenix
10. června • 8:31

Tak moje zrovna 5 nežere. nicméně... Citroen C6 2,7 HDI, 150 kW, automat 6 stupňů, průměr na dlouhé cesty 7,1-7,3, podle toho, jak moc jede klimatizace... na auto s celkovou hmotností 2,3t naprosto luxusní...

eLzyx
9. června • 22:39

jezdím služebním Focusem 1.6TDCI a nekomfortnost motorizace se projevuje zejména hlučností, resp. dunivostí do kabiny. Pak samozřejmě mizerným výkonem a potřebou neustále řadit. Nekomfortní je i smrad z ranního studeného startu v úzkém dvorku a následné couvání.

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:16

Aha, takže když jezdíš nejsociálnější naftou s minimálním výkonem a nedostatečně odhlučněným motorem tak je hned každý diesel špatný? Měl bys z 1.2HTP větší radost? Pro mně je třeba zase atmosférický motor nudný, neustále potřeba řazení ... se svojí naftou jednou, dvakrát zařadím a už na řadičku nemusím sáhnout. Od 1400 do 4000 otáček mám stále naprosto dostatečný výkon. S menší atmosférou mezi tím musím 3x zakvrdlat pákou.

tom
10. června • 17:02

Tak nekomfortni je i rannk smrad ze studeneho benzinaku. A navic je to strasnej sajrajt

Shr3k
9. června • 19:24

Mazda 6 GH je dobrá i s dieselem, pokud tedy vezmete novější R2 (2.2 MZR-CD) s až 185k. Turbodmychadlo je nesmrtelné, DPF vydrží 200000 bez problémů, i vstřiky, pokud jezdila na dobrou naftu. Vytahávající se řetěz je hlídán pomocí nejnovějšího software v PCM (začne blikat DPF). Podložky pod vstřiky stačí vyměnit po 100000.

jo
9. června • 18:56

:D Tak rapidem bych do chorvatska opravdu jet nechtel natoz s oturbenou 1.2htp..dat za benzin vic jak za pobyt a po cestě si davat 2 dny zada dohromady to NE!

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:13

Copa benzín, ale je to prostě malý auto. Nejel bych s tím ani napříč republikou, natož někam za hranice...

tom
10. června • 9:52

Az se s tim nekdy projedes, tak pak napos neco k veci

Marek
9. června • 21:49

Jen technická přípomínka, která ti asi uníká... HTP je 3hrnek :)

sokar
9. června • 18:19

"10 dobrých ojetin, které vás s celou rodinou pohodlně odvezou k moři"A zpátky taky ??:-D

audax
9. června • 19:54

keby to vedeli obojsmerne,tak by v nadpise zdôraznili že "k moru a späť domov".....

Vana666
9. června • 18:29

Když vyloučíš Fordy, tak i zpátky :-)

Youda
2. července • 20:34

Máme doma ve vozovém parku i první gen Focuse 1.6 a skvělé auto (jízdně i spolehlivostí), třeba fiat koupený jako nový mu může lecos závidět. Holt, některé modely se povedou jiné jsou tragédie a stává se to i značkám jako MB, VW apod. Měl jsem třeba 3 starší renaulty a nemůžu ani o jednom říct křivé slovo a japonce jsem měl asi 4 a jednoho mám pořád a co se kvality a spolehlivosti týká tak lepší jsem neměl.

fero
9. června • 21:52

Ne nemáš pravdu! Kromě škodovek se dostaneš dom vždy!!!B-]

Petik
21. července • 16:20

Já měl OC1 a byl jsem s ní nadmíru spokojen(TDi 66kW+čip).Když se k motoru a autu chováš jak potřebuje není problém.Je pravda že čím více elekroniky tím větší možnost poruchy.

Petr Maleček (dj.kure)
23. července • 12:12

Jasně, jen v ní vez 4 dospělé osoby, měřící 180cm+ ... nedej bože třeba 1000 kilometrů daleko. Na to to auto vážně není, to je jen mezivesnický cestovatel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petik
24. července • 8:57

Když se chce všechno jde.Každé auto má své pro a proti.Pro rodinu s dětmi je to dostačující a ne všichni měří 180+.Za mezivesnické cestovatele se dají považovat auta se spotřebou 8+ a tříhrnky které se té spotřebě blíží.Jasně že do té kategorie můžeš přihodit OC1 ale jen s benzínovým motoremale pokud je v ní přestavba na LPG zase je to rodinné auto i na cestu k moři.

Ludek_II
2. července • 9:47

Tak jasně, i stopem se dá dostat domů. Jen to dýl trvá B-]

Ellesmérys
19. června • 10:38

No jo každej zarytej odpůrce nějaký značky si musí přihřát polívčičku. :-P Fóry jak ve školce ...

eLzyx
9. června • 18:07

chtěl bych vidět tu V70/XC70 z let 2008-2010 s nájezdem menším jak 60t km.
btw - byla na to svolávačka a není známo, že by nové kladky měly tendenci předčasně selhávat.

Dan
19. června • 15:20

Kladky možná ne, ale řemen určitě..ten můj za 120 000km(od nova) už 3x..a není to bohužel zdaleka jediná moucha. Volvo nebrat...je to krám.

eLzyx
2. července • 13:12

a to byl originální řemen z autorizáku, nebo rovnocenný Gates? Nebo nějaká napodobenina?
Bez problémů dávám 150t km na jeden řemen. Již u čtvrtého Volva.

Doporučujeme

Články odjinud