10 dobrých ojetin, které vás s celou rodinou pohodlně odvezou k moři

eLzyx  |  09. 06. 2016 18:07

chtěl bych vidět tu V70/XC70 z let 2008-2010 s nájezdem menším jak 60t km.
btw - byla na to svolávačka a není známo, že by nové kladky měly tendenci předčasně selhávat.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  19. 06. 2016 15:20

Kladky možná ne, ale řemen určitě..ten můj za 120 000km(od nova) už 3x..a není to bohužel zdaleka jediná moucha. Volvo nebrat...je to krám.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  02. 07. 2016 13:12

a to byl originální řemen z autorizáku, nebo rovnocenný Gates? Nebo nějaká napodobenina?
Bez problémů dávám 150t km na jeden řemen. Již u čtvrtého Volva.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  09. 06. 2016 18:19

"10 dobrých ojetin, které vás s celou rodinou pohodlně odvezou k moři"

A zpátky taky ??

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  09. 06. 2016 18:29

Když vyloučíš Fordy, tak i zpátky

Odpovědět  |   | 
fero  |  09. 06. 2016 21:52

Ne nemáš pravdu! Kromě škodovek se dostaneš dom vždy!!!

Odpovědět  |   | 
Ellesmérys  |  19. 06. 2016 10:38

No jo každej zarytej odpůrce nějaký značky si musí přihřát polívčičku. Fóry jak ve školce ...

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  02. 07. 2016 09:47

Tak jasně, i stopem se dá dostat domů. Jen to dýl trvá

Odpovědět  |   | 
Petik  |  21. 07. 2016 16:20

Já měl OC1 a byl jsem s ní nadmíru spokojen(TDi 66kW+čip).Když se k motoru a autu chováš jak potřebuje není problém.Je pravda že čím více elekroniky tím větší možnost poruchy.

Odpovědět  |   | 

Jasně, jen v ní vez 4 dospělé osoby, měřící 180cm+ ... nedej bože třeba 1000 kilometrů daleko. Na to to auto vážně není, to je jen mezivesnický cestovatel.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Petik  |  24. 07. 2016 08:57

Když se chce všechno jde.Každé auto má své pro a proti.Pro rodinu s dětmi je to dostačující a ne všichni měří 180+.Za mezivesnické cestovatele se dají považovat auta se spotřebou 8+ a tříhrnky které se té spotřebě blíží.Jasně že do té kategorie můžeš přihodit OC1 ale jen s benzínovým motoremale pokud je v ní přestavba na LPG zase je to rodinné auto i na cestu k moři.

Odpovědět  |   | 
Youda  |  02. 07. 2016 20:34

Máme doma ve vozovém parku i první gen Focuse 1.6 a skvělé auto (jízdně i spolehlivostí), třeba fiat koupený jako nový mu může lecos závidět. Holt, některé modely se povedou jiné jsou tragédie a stává se to i značkám jako MB, VW apod. Měl jsem třeba 3 starší renaulty a nemůžu ani o jednom říct křivé slovo a japonce jsem měl asi 4 a jednoho mám pořád a co se kvality a spolehlivosti týká tak lepší jsem neměl.

Odpovědět  |   | 
audax  |  09. 06. 2016 19:54

keby to vedeli obojsmerne,tak by v nadpise zdôraznili že "k moru a späť domov".....

Odpovědět  |   | 
jo  |  09. 06. 2016 18:56

:D Tak rapidem bych do chorvatska opravdu jet nechtel natoz s oturbenou 1.2htp..dat za benzin vic jak za pobyt a po cestě si davat 2 dny zada dohromady to NE!

Odpovědět  |   | 
Marek  |  09. 06. 2016 21:49

Jen technická přípomínka, která ti asi uníká... HTP je 3hrnek :)

Odpovědět  |   | 
tom  |  10. 06. 2016 09:52

Az se s tim nekdy projedes, tak pak napos neco k veci

Odpovědět  |   | 

Copa benzín, ale je to prostě malý auto. Nejel bych s tím ani napříč republikou, natož někam za hranice...

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  09. 06. 2016 19:24

Mazda 6 GH je dobrá i s dieselem, pokud tedy vezmete novější R2 (2.2 MZR-CD) s až 185k. Turbodmychadlo je nesmrtelné, DPF vydrží 200000 bez problémů, i vstřiky, pokud jezdila na dobrou naftu. Vytahávající se řetěz je hlídán pomocí nejnovějšího software v PCM (začne blikat DPF). Podložky pod vstřiky stačí vyměnit po 100000.

Odpovědět  |   | 
Tarkan33  |  09. 06. 2016 19:34

Nevim proc bych si jako soukroma osoba co ma auto na soukrome jezdeni a najede cca 25 tis rocne mel kupovat do mesta diesel vehicle, ktery je nudny, neni ani komfortni a jsou s tim vysoke naklady vc porizovaci ceny v porovnani s atmosferickym benzinem. Nechapu, ze web o autech se pridava k takovymu nesmyslu.

Odpovědět  |   | 
Suditscher  |  09. 06. 2016 22:00

Jj, na dojíždění do práce cca 70km denně je perfektní malej benzíňáček se spotřebou v solo jízdě 5,5l. Ale jako rodinné auto na výlety a dovolenou ve 4 lidech jezdíme jedině s naftou. Celkový roční nájezd dieslu je cca 10000 km. Nevím, proč by měl být diesel nudný a nekomfortní. Jezdit ve 4 s plným kufrem za 5l taky nevidím jako vysoké náklady, oproti 8l s benzínovou atmosférou (beru porovnání ve stejném, plně naloženém autě). A servis mě u obou aut vyjde ročně na stejné částky.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  09. 06. 2016 22:39

jezdím služebním Focusem 1.6TDCI a nekomfortnost motorizace se projevuje zejména hlučností, resp. dunivostí do kabiny. Pak samozřejmě mizerným výkonem a potřebou neustále řadit. Nekomfortní je i smrad z ranního studeného startu v úzkém dvorku a následné couvání.

Odpovědět  |   | 
tom  |  10. 06. 2016 17:02

Tak nekomfortni je i rannk smrad ze studeneho benzinaku. A navic je to strasnej sajrajt

Odpovědět  |   | 

Aha, takže když jezdíš nejsociálnější naftou s minimálním výkonem a nedostatečně odhlučněným motorem tak je hned každý diesel špatný? Měl bys z 1.2HTP větší radost? Pro mně je třeba zase atmosférický motor nudný, neustále potřeba řazení ... se svojí naftou jednou, dvakrát zařadím a už na řadičku nemusím sáhnout. Od 1400 do 4000 otáček mám stále naprosto dostatečný výkon. S menší atmosférou mezi tím musím 3x zakvrdlat pákou.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  10. 06. 2016 07:54

Ktere auto ti zere 5L nafty ve 4 lidech, prozrad mi prosim.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  10. 06. 2016 08:31

Tak moje zrovna 5 nežere. nicméně... Citroen C6 2,7 HDI, 150 kW, automat 6 stupňů, průměr na dlouhé cesty 7,1-7,3, podle toho, jak moc jede klimatizace... na auto s celkovou hmotností 2,3t naprosto luxusní...

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  10. 06. 2016 11:01

Napr. Fabia III. 1.4TDI . Na 38 l som presiel 720 km. To mas 5.3 l/100 km. Dakujem pekne za taku ekologiu.

Odpovědět  |   | 
st  |  11. 06. 2016 12:12

Třeba jedničková oktávka 1,9 TDI. Takových aut by se našlo více, které bez problémů jezdí v reálu za 5 litrů.

Odpovědět  |   | 
tomtom  |  12. 06. 2016 20:35

Teda narvat do jedničkové octavie 4 lidí na dlouhou cestu, to je docela týrání těch dvou vzadu. Obzvlášť pokud mají nohy.

Odpovědět  |   | 

S tím naprosto souhlasím a nemusí to být jenom jedničková oktávie. Může to být i dvojková oktávie, golf na stejném podvozku, leon... všechno má stejný (nebo velmi podobný) rozvor... hlavně, že vozíme vzduch v megakufru.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 06. 2016 16:21

Třeba Bmw 520d , čtyři lidi 839 km na dovolenou. Průměr podle PP 5.8.
Jeli jsme dvěma auty. Bmw m3 317kW plně naloženo lidmi a nákladem 8.7 podle PP.
Odchylka PP od reality u obou aut 0,06 a 0,1 l

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 06. 2016 18:10

Hele, ale 5,8 není pět... to je fakt dost rozdíl, je to skoro šest litrů.
Naftaři jsou strašní pohádkáři...

Odpovědět  |   | 
stealth  |  11. 06. 2016 18:28

V čem jsou pohádkáři? V tom, že najedu na jednu nádrž 1300 kilometrů? https://youtu.be/ExdTGV3joeY...

Odpovědět  |   | 

Renault Laguna II 1.9dCi 88kW - cesta do Vsetína (z Plzně), průměr 5.3/100 a rozhodně jsme se nijak neflákali :) ... prostě jsou auta, která to umí, protože mají skvělou aerodynamiku, motor i dobře naladěnou převodovku... a samozřejmě jde i o štěstí, jestli máte vítr v zádech, nebo ne. Klima byla samozřejmě vypnutá.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Bobby  |  21. 07. 2016 08:38

Peugeot 406 2,0HDI 80kw. Po dalnici kolem 5L, mimo dalnici se da dostat i pod 4L.

Odpovědět  |   | 
kath  |  25. 08. 2016 20:15

Ja mam s oct 1.9tdi bezne kolem pul litru.

Odpovědět  |   | 
Suditscher  |  21. 07. 2016 11:37

Momentálně Peugeot 5008 1.6HDi. Spotřeba ve 4 s prázdným kufrem 4.6l/100km, s plně naloženým 5.4l/100km. (Po dálnici přidej další půllitr) S předchozím Touranem 1.9TDi to bylo ještě o 0,2l lepší, ale je pravda, že byl starší, bez FAP rsp. DPF a víc smrděl. Jo a ta spotřeba je reálná, počítaná podle tankování. (podle palubáku bych musel mít hybrida. )

Odpovědět  |   | 
jirka  |  11. 06. 2016 09:48

az ti na nafte odejde pevnej filtr vaha turbo vstriky atd atd tak to pak vychazi o dva litry vyssi spotreba takze zadna slava. 'Taky denne lamu ty samy km do prace sedmdesat tam a sedmdesat zpet a jezdim dvoulitrovym benzinovym japoncem se s potrebou od 7.4 do osmi a to na to slapu a nesetrim to

Odpovědět  |   | 

Tyhle plky slýchávám každou chvíli ... mám už třetí naftové auto, všechna předchozí nadále spokojeně bez větších investic jezdí ... a nikdy se nic nepokazilo. Ta auta mají s přehledem přejeto 200 tisíc kilometrů. Žádné turbo, žádné vstřiky, žádné filtry, dvouhmoty, ... nic, vše v pořádku funguje.

To co tu píšete je jen strašák, který se stále šíří a šíří ...
Ano, může se to stát, to nepopírám, ale šance je malá. A pokud je majitel blbec, tak oddělá i atmosférickou naftu, která bude životností ještě odolnější, jak atmo benzin.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 23. 07. 2016 12:24

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 06. 2016 15:20

No nedovedu si představit koupit do MPV benzín, pokud teda neberu nějaký atmosférický třílitr...známý má nového s-Maxe 1.5 ecoboost a kultivovanost je jediné plus...

Odpovědět  |   | 
Vandal  |  09. 06. 2016 21:24

hm, a to napr. taký Avensis s atmo benzínom 1,8l alebo 2,0l nie je spoľahlivý podľa autora? Tento "úžasný" zoznam áut za veľa (na pár výnimiek) teda nestojí...

Odpovědět  |   | 
Suditscher  |  09. 06. 2016 21:45

To by se tam nevešel ten Rapid.

Odpovědět  |   | 

Přesně tak, to je vyloženě echt cestovní vůz ... ale max tak do Tesca na druhém konci města a zpátky. A budu mít na týden splněno.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  09. 06. 2016 21:51

jak to je s insignií 2.0T? Je jich ted po bazarech dost, jak je to spolehlive, spotřeba atd.?

Odpovědět  |   | 
Eee  |  10. 06. 2016 05:56

Insignii v plný výbavě měl kamarád a byla to docela tragédie - vyměnil ji za superab je spokojeny

Odpovědět  |   | 
Jakarte  |  10. 06. 2016 06:06

A ta tragédie spočívá v čem?!

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 06. 2016 06:55

hlavně vnitřní prostor pro posádku je někde na úrovni o třídu menšího auta. Kufrjožkové zase láteří na úzký kufr. Spolehlivost je naopak na poměry Soplu nadstandardní.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  10. 06. 2016 08:43

spolehlivost je nadstandardní i v porovnání s ostatními značkami.

Odpovědět  |   | 
Jakarte  |  10. 06. 2016 09:31

S tím vnitřním prostorem to je sporné. Kolem je všude dost materiálu a to dává pocit bezpečí. Mám dva metry a na prostor si nemohu stěžovat.

Odpovědět  |   | 
Mikes  |  10. 06. 2016 10:39

Vpředu je dost mista i v Citigo, ale zkus někoho normalniho posadit za sebe, mista na kolena max. na urovni nižší střední.
Hromada plastu ve mně pocit bezpečí teda nevyvolá. To spíš ta nadmerna váha pokud to chceš do někoho nabořit. Jede to jako tank. Což se zase projevi na tragickém zrychleni, dvoulitr diesel se zrychlením 0-100 za 11s asi nepotřebuje další komentář.

Odpovědět  |   | 
Jakarte  |  10. 06. 2016 11:19

Nemá cenu Vám oponovat. I v zadu si v pohodě sednu, nad hlavou místo. Není to trhač asvaltu, ale 2.0 Turbo má výkonu dost. Pravda policejnímu Superbu neujede. Tak to by mohlo být mínus.

Odpovědět  |   | 
a  |  10. 06. 2016 20:44

Lze koupit i šestiválec. Dřív dělali i neOPC verzi. Ta je už slušnější než 2,0T.

Odpovědět  |   | 
jakarte  |  10. 06. 2016 21:50

Sestivalec ma o třicet kW vice. To vzhledem k pomeru narustu vykonu a spotreby není moc vyhodne. To radsi OPC.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  02. 07. 2016 19:18

Na otázku spolehlivost, spotřeba je odpověď velikost kufru, prostor na zadních sedadlech. Tragédie.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 07. 2016 10:04

Nauč se česky (nebo si pořádně přečti nač jsem reagoval), neodborníku!

Odpovědět  |   | 
Driver  |  10. 06. 2016 08:29

Redakce stárne. 10let píšou o nudných MPV a najednou jsou v kurzu. Ovšem zatím jen do Chorvatska.

Odpovědět  |   | 
k22  |  10. 06. 2016 09:32

Ten Rapid je opravdu výhra, jediné auto, které j už jako nové svařené ze dvou

Odpovědět  |   | 
tom  |  10. 06. 2016 09:54

??? Nutnost si kopnout, i kdyz je to zcela mimo?

Odpovědět  |   | 
tom  |  10. 06. 2016 09:55

A co ta sportage? Ta je jen pro 2 lidi a bagaz. Stejne jako rapid. Tyhle auta nemají v clanku co delat...

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  18. 06. 2016 18:29

Ve staré jsem neseděl, ale v nové si sednu velmi pohodlně za sebe. Mám 192cm. Rozdíl mezi starou a novou je téměř nulový. Nová má jen trochu tenčí opěradla.

Odpovědět  |   | 
Bobby  |  21. 07. 2016 11:20

Rapid ma vzadu mista prehrsel...

Odpovědět  |   | 

Ano, dvě autosedačky tam dostanete s poměrně solidní rezervou. Souhlasím.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 06. 2016 13:11

...jednotkovy superb, pokojne aj 74kW TDi.
Trochu mu trva kym sa rozbehne, ale potom v pohode.
Na dovolenku predsa nejdeme zavodit.

Odpovědět  |   | 

S tím souhlasím, ale seženete u 74kW TDI alespoň 6 stupeň manuál? Přece jen řev motoru poslouchat 1500km v kuse není úplně příjemné :( ...

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  10. 06. 2016 13:31

V čem je špatná robotizovaná převodovka u Citroenu?

Odpovědět  |   | 
nic  |  10. 06. 2016 14:19

bohužel skoro ve všem, hlavně v životnosti

Odpovědět  |   | 
barbudos  |  21. 07. 2016 10:12

Ta převodovka je špatná hlavně v tom, že je v Citroenu

Odpovědět  |   | 
Lololo  |  10. 06. 2016 14:16

Nejlepsi jet oktou nebo fabkou v LPG. Dojedete sice rozbiti jak svina , ale za hubicku

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 06. 2016 15:16

Jo, a to se vyplatí

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 06. 2016 22:17

BMW 6... LPG... 360 PS... Do Chorvartska za hubičku...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 06. 2016 22:18

BMW 6... LPG... 360 PS... Do Chorvartska za hubičku...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 06. 2016 22:18

BMW 6... LPG... 360 PS... Do Chorvartska za hubičku...

Odpovědět  |   | 

To můžu jet rovnou STOPem a bude to ještě levnější, co říkáte? a nejspíš i pohodlnější.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 06. 2016 15:37

Nemůžu si pomoci, ale celý článek se mi zdá nešťastně pojatý. Objevují se tam různé třídy aut. BMW řady 5, citroen, ford a ty větší auta chápu, nechápu co tam dělá škoda rapid, s tím bych teda k moři dejme tomu 1000km jet asi nechtěl. Zase chybí tam spousta dobrých aut střední třídy - např. nedoceněný FIAT CROMA. Aut by se našlo určitě více. Lepší článek by možná vznikl kdyby se určila cenová hranice ojetina k moři do 150 000 - 180 000kč.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 06. 2016 23:05

Pravdu máš, pro zdejší zadání je FL Croma 2.4 Mjet nepřekonatelná, na dlouhé trasy a pro rozměrnou posádku ideál, navíc kombinace spolehlivosti, dostupnosti dílů a ceny servisu je taky top.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  18. 06. 2016 18:33

Má to jeden háček. Nekoupíš ji. Jako nová se skoro nekupovala, tudíž ani není jako ojetina.

Odpovědět  |   | 
barbudos  |  21. 07. 2016 10:20

To si myslíš špatně, nabídka docela je, žádnou parádu s tím neuděláš, ale auto je pohodlný, spolehlivý a koupíš ho za pakatel. A riziko stočených km proti Octavii...

Odpovědět  |   | 
rammstein  |  21. 07. 2016 12:40

Croma mě přesně taky napadla (2.4 zrovna máme doma), Avensis tam mohl být - ale jak psal už někdo výš, pak by se tam nevešel ten Rapid. A šestiválcový diesel v téhle generaci pětkového BMW bych jako etalon spolehlivosti a dlouhověkosti rozhodně neoznačil. V porovnání např. se stejnou generací třílitru od MB (OM 642 atd.) mají např. vstřiky cca poloviční životnost.

Odpovědět  |   | 
PoliceCollector  |  10. 06. 2016 18:37

A kde jsou Toyoty ?

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  11. 06. 2016 06:47

jsme v cechach, takze japonec az nakonec

Odpovědět  |   | 
majkl  |  11. 06. 2016 04:17

zakladni pravidlo zni ,,, automat ne, turbo ne, cim mene elektroniky tim mene poruchove. nejvetsi drzaky nissan a toyota v benzinu s jednou spojkovou lamelou a mate klid na dalsich 10 let, tak asi tak vazeni....

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  11. 06. 2016 16:41

proč ne turbo?

Odpovědět  |   | 

Protože ho Nissan ani Toyota neumí s delší životností? :D

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Reader  |  15. 06. 2016 08:33

Naprostý souhlas!

Odpovědět  |   | 
Reader  |  15. 06. 2016 08:33

Naprostý souhlas!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 06. 2016 14:54

Přeji všem blogerům a všem motoristům, aby ta jejich ojetina dojela tam i ypět bez závad, spolehlivě a bezpečně. Je úplně jedno čím jedou. Každý ať myslí na to, že má v autě to nejcennější co má, své děti a podle toho ať jede. Pamatujte na šťastného navrátila.

Odpovědět  |   | 
Dandy  |  13. 06. 2016 16:12

Při jízdě na dovolenou,potkávám často u krajnic s otevřenou motorovou částí právě tato prémiova Německá auta kde se stala chyba?

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  18. 06. 2016 18:40

To je prosté vysvětlení. Zatímco jiná auta mají již při určitém počtu kilometrů svůj život za sebou, s německými prémiovými auty, která mají půlmiliony km za sebou, stále nějaký Čech, Turek či Polák se pokouší udělat frajeřinu a dře ho do alelujá.

Odpovědět  |   | 
D O T A Z  |  13. 06. 2016 16:25

A co Peugeot 508 GT SW?
Jake s nim jsou zkusenosti - myslim spolehlivost 2.2 HDi, automaticke prevodovky, sravost elektroniky a dalsich komponent....

Odpovědět  |   | 
lipus  |  15. 06. 2016 14:43

tak loni mě Chorvatska i zpět ve 4 lidech odvezlo Stilo v dýzlu za 20 000,-. na zimákách. Celou cestu naprosto bez problému, spotřeba 5l, místa dost... já jen, že se k moři dá jet ledasčím...

Odpovědět  |   | 
saya  |  18. 06. 2016 08:26

nas do Italie. 2 dospeli, 3 deti, rakev, dle tankovani spotreba 4,9 :). Od te doby najeto dalsich 25000, pouze filtry, olej a ted budou komplet brzdy, jinak nic. Stalo sice 4x tolik, ale nedame na nej dopustit. Mame 1,9 mjet 88kw, 2008 kombik. Nedavno jsme poridili dalsiho Itala, Ulysse, sice par problemu na zacatku, starter a vstrikovaci cerpadlo, ale po vymene s investici cca 10000 je vse bez problemu a cestovani v 7 lidech se spotrebou lehce nad 7 litru je pecka a uz se tesime na vylet do Bulharska v tomhle pojizdnem obyvaku.

Odpovědět  |   | 
Mae  |  18. 06. 2016 16:45

A s jakou průměrnou rychlostí? Tu tady nikdo nezmiňuje. Pokud kolem 100 km/h tak slušné.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  25. 06. 2016 01:06

se 740d x drive cesta do Benatek 4 lidi+ kramy v kufru, rychlost dle predpisu na max. povolene rychlosti prumer 7.2litru nafty.

Odpovědět  |   | 
zara  |  17. 06. 2016 18:25

Letos jsme to k moři vzali olítanou A320

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 06. 2016 18:26

Ta kladka mi ulitla i u V70, takze doporucuju menit. Jedina situace, kdy me auto na ceste vypeklo.

Odpovědět  |   | 
erernjjhzjdtrtt  |  17. 06. 2016 20:54

Tak přemýšlím co je větší hnůj jestli autorevue nebo autoforum

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  02. 07. 2016 19:21

Je to remíza 12,5:12,5.

Odpovědět  |   | 
Lajnák  |  17. 06. 2016 23:19

jedině SAABA 9000 / 95 combi, jinak Volvo, ojetej Pasat, MB (bacha na korozi), BMW 528i (2000), něco z japonska - tam je to vždy sportka, ale Miata by mohla bejt dobra, ale neni pro celou rodinu

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 07. 2016 09:21

Ty sportko, kolik jsi měl Japonců a kolik km jsi s nimi najezdil? Za 17 let a 7 aut jsem kromě pravidelných prohlídek nemusel do servisu a na silnici mne zastavil tak max defekt pneumatiky.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  02. 07. 2016 19:20

Bodejť by jo, když máte každé jenom nějakých dva a půl roku.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 07. 2016 08:33

A nejde spíš o to, kolik za tu dobu najezdí?

Odpovědět  |   | 
Laudonof  |  29. 06. 2016 14:51

Dobré tipy, už jen vybrat z těch deseti :) ale v našich autobazarech se jich určitě najde dost... Hlavně nekupovat od podvodníka-soukromníka, takový nákup zaveze člověka akorát tak do problémů

Odpovědět  |   | 
Mates  |  02. 07. 2016 10:50

Za mě VW Golf IV 1.9 SDI r.v. 2006 Držák jak sviň

Odpovědět  |   | 

K čemu je takové auto dobré? Maximálně jako nějaký dělnický vůz, ale jet s tím 1400 kilometrů do zahraničí? A nohy si dáte kam, do kufru? Autorádio nemá ani smysl pouštět, stejně ho přehluší zvuk motoru a ta rychlost, když jste naložený ... pánečku.

Ale jinak souhlasím, motorizace nesmrtelná. Jen to není vhodné ani do města, ani na dálnici... snad někam na stavbu.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
milde  |  02. 07. 2016 12:54

Teď ještě, zda těch 10 vybraných "skvostů" opravdu k moři a zpět dojede

Odpovědět  |   | 
Youda  |  02. 07. 2016 20:29

Mě by odvezla leda dodávka. Jenže rozpočet 250 je nic moc, ono čím mladší tím větší šunt s závadami díky špatné konstrukci a výrobě (ono common-rail si každých cca 200 tkm řekne o nové vstřiky, DPF a dvouhmoťák což je sranda za 100 litrů). Staré jsou zas ojeté jak šlap.a a jak jsem zatím zjistil při pár prohlídkách tak stočené o statisíce, bourané s mizernou opravou, schnilé a ještě se prodávající diví, že za ty prachy ten šrot od nich nechci Inzeráty nevypadají zle, ale pak jedete přes půl republiky a tam troska v ceně srotu s cenovkou 150 - 200 litrů

Odpovědět  |   | 
Armani  |  03. 07. 2016 13:37

S 350cdi L plná kára bordelu :) 3 lidi Praha-Alicante=6.3L nafty s podporou p.m.Babise.E320CDI stejná cesta 5.1L

Odpovědět  |   | 
jiiima  |  21. 07. 2016 07:51

Rapidem bych nejel ani na nakup natož na dovolenou

Odpovědět  |   | 
 |  21. 07. 2016 12:40

Tak mě k moři odvez a dokonce i přivez jetý Renault GS III 1.9. Plně naložený s využitím všech max. limitů dle předpisů a klimou vyšla spotřeba na 7.6 při nájedu cca 1400km.
To vše při plynulé jízdě bez fornt (nesmíte jezdit Pá-Ne ).

Odpovědět  |   | 
 |  21. 07. 2016 14:21

Pardon, 6.7 a 2600 km

Odpovědět  |   | 

Já mám tenhle motor ve dvojkové Laguně (teda 88kW verzi) a zatím (ťuk-ťuk) maximální spokojenost. 220k najeto a víceméně vše původní (turbo, vstřiky, dvouhmota)... jede parádně, spotřeba perfektní, pohodlí skvělé i na 17" kolech. Tak snad vydrží.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
L  |  21. 07. 2016 15:23

P406 2.0HDi 80kW sedan Brno-Vodice-Brno = 1.600km, 3 dospělí + plný kufr + klima, reálně dle tankování 5,2l/100km. Aktuálně má auto najeto 250tkm, motorově velmi svižné, levné a pohodlné auto. Mění se oleje, destičky + rezavý výfuk, protože stává už 15 let venku, ale jinak super auto.

Odpovědět  |   | 

Trošku mi zaráží, že tam máte psanou klimu. Mě klima přidává skoro půl litru na spotřebě a reakce motoru jsou ty tam...

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Laudonof  |  28. 07. 2016 11:05

Uplne teda nvm ktery bych si vybral ale urcite by se dalo... bazarovy ceny jsou davno prijatelny, takze asi dle aktualni situace a vyberu v konkretnim bazaru

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A