10 aut, která vydržela ve výrobě celá desetiletí

Máte v garáži nebo před domem auto moderní doby, či vůz s rodokmenem? Při dnešním tempu obměny jednotlivých typů nepřekvapí, že roky od novinky k novince se počítají na prstech jedné ruky. Přitom automobilová historie zná vozy, které se velkých proměn vyráběly po několik dekád.

Klepněte pro větší obrázek

10. Wartburg 353: 23 let

Velký rodinný vůz s obrovským kufrem a jednoduchou konstrukcí byl snem každé rodiny milující kempování. Jak do kufrové varianty, tak do kombíku Tourist se dalo naložit neuvěřitelné množství zavazadel. V roce 1965 by se i na evropské poměry jednalo o poměrně moderní vůz, nebýt dvoutaktního motoru montovaného až do konce 80. let 20. století.

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

V roce 1988 došlo k pokusu o modernizaci. Velmi mírně se změnila čelní maska, pod kapotu přibyl benzinový čtyřtakt. Sloučení obou německých států v roce 1991 ale znamenalo konec značky Wartburg. 

Pokračujte na další stranu:

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků