10 aut, která vydržela ve výrobě celá desetiletí

Máte v garáži nebo před domem auto moderní doby, či vůz s rodokmenem? Při dnešním tempu obměny jednotlivých typů nepřekvapí, že roky od novinky k novince se počítají na prstech jedné ruky. Přitom automobilová historie zná vozy, které se velkých proměn vyráběly po několik dekád.

Klepněte pro větší obrázek

10. Wartburg 353: 23 let

Velký rodinný vůz s obrovským kufrem a jednoduchou konstrukcí byl snem každé rodiny milující kempování. Jak do kufrové varianty, tak do kombíku Tourist se dalo naložit neuvěřitelné množství zavazadel. V roce 1965 by se i na evropské poměry jednalo o poměrně moderní vůz, nebýt dvoutaktního motoru montovaného až do konce 80. let 20. století.

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

V roce 1988 došlo k pokusu o modernizaci. Velmi mírně se změnila čelní maska, pod kapotu přibyl benzinový čtyřtakt. Sloučení obou německých států v roce 1991 ale znamenalo konec značky Wartburg. 

Pokračujte na další stranu:

Předchozí KAPITOLY Následující
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků