10 aut, která vydržela ve výrobě celá desetiletí

Máte v garáži nebo před domem auto moderní doby, či vůz s rodokmenem? Při dnešním tempu obměny jednotlivých typů nepřekvapí, že roky od novinky k novince se počítají na prstech jedné ruky. Přitom automobilová historie zná vozy, které se velkých proměn vyráběly po několik dekád.

Klepněte pro větší obrázek

10. Wartburg 353: 23 let

Velký rodinný vůz s obrovským kufrem a jednoduchou konstrukcí byl snem každé rodiny milující kempování. Jak do kufrové varianty, tak do kombíku Tourist se dalo naložit neuvěřitelné množství zavazadel. V roce 1965 by se i na evropské poměry jednalo o poměrně moderní vůz, nebýt dvoutaktního motoru montovaného až do konce 80. let 20. století.

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

V roce 1988 došlo k pokusu o modernizaci. Velmi mírně se změnila čelní maska, pod kapotu přibyl benzinový čtyřtakt. Sloučení obou německých států v roce 1991 ale znamenalo konec značky Wartburg. 

Pokračujte na další stranu:

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků