hm no z tohoto vyberu by som bral jedine tu krabicu G20, ale hned vsetkymi desiatimi :-D
Názory na ameriky se dost silně liší. Myslím , že obecně budou mít se spolehlivostí problémy skoro všechny. A vím o čem mluvím. Klidně bych k žebříčku , místo některých, přihodil třeba Jeep Willys, Dodge Charger nebo Challenger, nějakej ten Cady by taky ušel. Ono záleží po čem jdete, tady v článku byly vybrány auta za relativně obstojné ceny. Ale pokud chcete skutečnou investici tak asi z tohoto vyberete tak nanejvýš ten Mustang nebo někerej ročník Stigraye a to spíš kolem 63 ne tento ze 70. let.
Chevrolet Camaro/Pontiac FirebirdPerfektní vůz, zejména pokud jste neúspěšný pornoherec. S lysinou. V koženkové bundě. Další.Jeep CherokeeNa pole místo traktoru, proč ne. Kdekoliv kde za něj budete platit povinné ručení - k nezaplacení. Doslova.Chevrolet CapriceEsence „klasické ameriky“. Obří sedan na rámovém podvozku... Esence všeho co je na tomto článku špatně: Hnusné, těžké, morálně zastaralé již v době návrhu. Českým ekvivalentem je T613. Ta alespoň vypadá zajímavě.Chevrolet G20Nic špatného na tomhle... Jen sem tam budete muset odštípnout člena greenpeace, připoutaného ke zpětným zrdcátkům.MustangV pořádku. Tedy je to šrot, ale stylový.Chrysler VoyagerZvláště exempláře z devadesátých let jsou pravé ameriky. Vyrobeny v rakousku. Chevrolet Tahoe/SuburbanExempláře ze začátku století se dnes pohybují v cenové relaci nové Škody Fabia. Nebo mírně ojetého auta střední třídy. Nebo více ojetého auta vyšší třídy. Bože.Chrysler LeBaronKabriolety k americe patří. Zejména ve Wisconsinu a Nebrasce jde o nejpoužívanější auta vůbec.Lincoln Town CarViz Caprice. Ekvivalentem u nás T700.Chevrolet Corvette StingrayZnámý faktem, že motor dával nižší výkon než u původní Corvette. To je důvodo proč je tak levný.OK, spousta lidí tady má určitě klasická americká auta ráda. A já do jisté míry taky. Ale také věřím, že mnimálně na polovinu těchto vozů by Američané sami nejraděj zapoměli.
chm me ten pontiac fajrak proste uchvatil a to uz mam pubertu za sebou :-D to abych si zacal cesat vlasy na lysinu, tu bundu doma mam, akorat to porno bude problem 😁 proste je to pro nekoho jen o image pred ostatnimi, pro me je to krasne vysnene auto za slusne malo penez 😉
Tyoo, ty jsi ale chytrý... nechceš jít do vlády?:-D
Nechci drahý Fero, účelem komantáře bylo v prvé řadě ukázat člověku, jenž jej napsal, že je hloupý, skoro jako ty. Nikoli podpořit mou případnou kandidaturu do sněmovny, či přímé dosazení do kabinetu. I tak, za nabídku děkuji:)
Označit vojtu Dobeše za hloupého, to chce velkou dávku neznalosti, tenhle člověk píše i do zahraničních časopisů a webmagazínů. O amerikách toho ví hodně a to co napsal je v zásadě pravda, akorát ty cenové rozpětí sou mírně mimo resp. za ty spodní hranice sou totální vraždy, které sotva jedou....Nebo pro změnu ty auta skoro nejdou sehnat (Cherokee s 4,0 R6)
V podstatě souhlasím. Ani autor článku, ani Fero si tu větu o hlupácích nezaslouží, rozhodně ne střelenou takhle od boku. Nicméně stojím si za názorem, že autor článku vybral deset aut, z nichž všechna byla vyráběna v relativně velikých číslech, určena většinu čistě pro US trh a jedinou jejich zvláštností je fakt, že v Evropě jsou neokoukaná a to z nich v mých očích, zejména s přihlédnutím k technickému řešení, rozhodně nedělá potenciálně zajímavou investici. A ani zajímavé auto. A taky mi ve výčtu chybí pořádný Pick-up Truck.Jistě dá se na tom naučit opravovat veliké motory, existuje spousta kitů, karburátory, blowery a tak. Nicméně pokud se v tom jeden nechce opravdu zabít, pak je - jak konec konců se mnou souhlasíš - spodní cenová hranice úplně mimo. Prostě si myslím, že v rozmezí 50 000 - 80 000 chceš-li lacinou srandu, jsi na tom výrazně lépe, pokud se rozhodneš pro Evropu nebo Japonsko. Ps: k sepsání púvodního komentáře mne inspiroval zejména fakt, že článek byl tak krásně rozdělen do kapitol.
A jaká by byla vaše top 10 amerik?
s tým sa běžte vysrat
Proc teda radsi nejdes a autorevue.sk? tam je to urcite v jednom clanku..B-]
ty srote... v USA jsem mel 2 mesice Chevy G20 Conversion van z roku 1995, proti puvodni verzi z 80 let minimum zmen... klima, vsechno v elektrice, velky V6, automat... najel jsem s nim za 3 tydny 15000 mil a klidne bych to otocil jeste jednou. neskutecne pohodlne a spolehlive auto, vazne uvazuju ze si ho koupim i v CR.
Mate naprostou pravdu, zrovna jsem mel stesti a nasel jsem Chevy G20 conversion van z roku 1986 od puvodniho majitele, najeto originalnich 63.000 mil, s 6.2 Chevy diesel osmivalcem, ktery zere asi 23 mil na galon, takze jsem si udelal hezke vanoce. Auto je v dobrem stavu, majitel byl dalkovy ridic a dobre o nej pecoval, a cena byla paradni. Moje hlavni auto je 2002 Chevy 3500 6.5 Turbo diesel, ale to je 12mistny van, neni to conversion. Motor je stejny jako v original Hummer vojenskych dzipech, obvykle s tim delam 15-18 mil na galon, podle toho jak jezdim. V 8% stoupani z Phoenixu do Flagstaff v Arizone tenhle van jede bez problemu 90 mil/hod, omezovac vypne v 102mil/hod. Vyhoda velkych aut je to, ze nekolik tun oceli vas spolehlive chrani pred naprostou vetsinou toho, co na silnicich muzete potkat.
Tvym meritkem spolehlivosti je ujetych 15 000 mil? Tim padem je 99,9% aut na cestach spolehlivych :-D blbc tvl
??? dobrá půlka aut byly šroty už když vyjeli z fabriky. Jo a běžte do prdele s kouskováním článků.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.