10 Amerik, které byste si měli koupit

15 komentářů

Antiautomat
13. května • 14:48

hm no z tohoto vyberu by som bral jedine tu krabicu G20, ale hned vsetkymi desiatimi :-D

defender110
12. května • 6:26

Názory na ameriky se dost silně liší. Myslím , že obecně budou mít se spolehlivostí problémy skoro všechny. A vím o čem mluvím.
Klidně bych k žebříčku , místo některých, přihodil třeba Jeep Willys, Dodge Charger nebo Challenger, nějakej ten Cady by taky ušel.
Ono záleží po čem jdete, tady v článku byly vybrány auta za relativně obstojné ceny. Ale pokud chcete skutečnou investici tak asi z tohoto vyberete tak nanejvýš ten Mustang nebo někerej ročník Stigraye a to spíš kolem 63 ne tento ze 70. let.

Jan
11. května • 11:29

Chevrolet Camaro/Pontiac Firebird
Perfektní vůz, zejména pokud jste neúspěšný pornoherec. S lysinou. V koženkové bundě. Další.
Jeep Cherokee
Na pole místo traktoru, proč ne. Kdekoliv kde za něj budete platit povinné ručení - k nezaplacení. Doslova.
Chevrolet Caprice
Esence „klasické ameriky“. Obří sedan na rámovém podvozku... Esence všeho co je na tomto článku špatně: Hnusné, těžké, morálně zastaralé již v době návrhu. Českým ekvivalentem je T613. Ta alespoň vypadá zajímavě.
Chevrolet G20
Nic špatného na tomhle... Jen sem tam budete muset odštípnout člena greenpeace, připoutaného ke zpětným zrdcátkům.
Mustang
V pořádku. Tedy je to šrot, ale stylový.
Chrysler Voyager
Zvláště exempláře z devadesátých let jsou pravé ameriky. Vyrobeny v rakousku.
Chevrolet Tahoe/Suburban
Exempláře ze začátku století se dnes pohybují v cenové relaci nové Škody Fabia. Nebo mírně ojetého auta střední třídy. Nebo více ojetého auta vyšší třídy. Bože.
Chrysler LeBaron
Kabriolety k americe patří. Zejména ve Wisconsinu a Nebrasce jde o nejpoužívanější auta vůbec.
Lincoln Town Car
Viz Caprice. Ekvivalentem u nás T700.
Chevrolet Corvette Stingray
Známý faktem, že motor dával nižší výkon než u původní Corvette. To je důvodo proč je tak levný.OK, spousta lidí tady má určitě klasická americká auta ráda. A já do jisté míry taky. Ale také věřím, že mnimálně na polovinu těchto vozů by Američané sami nejraděj zapoměli.

weezzoo
2. března • 21:42

chm me ten pontiac fajrak proste uchvatil a to uz mam pubertu za sebou :-D to abych si zacal cesat vlasy na lysinu, tu bundu doma mam, akorat to porno bude problem 😁 proste je to pro nekoho jen o image pred ostatnimi, pro me je to krasne vysnene auto za slusne malo penez 😉

Fero
11. května • 11:32

Tyoo, ty jsi ale chytrý... nechceš jít do vlády?:-D

Jan
11. května • 11:37

Nechci drahý Fero, účelem komantáře bylo v prvé řadě ukázat člověku, jenž jej napsal, že je hloupý, skoro jako ty. Nikoli podpořit mou případnou kandidaturu do sněmovny, či přímé dosazení do kabinetu. I tak, za nabídku děkuji:)

Marty
11. května • 21:43

Označit vojtu Dobeše za hloupého, to chce velkou dávku neznalosti, tenhle člověk píše i do zahraničních časopisů a webmagazínů. O amerikách toho ví hodně a to co napsal je v zásadě pravda, akorát ty cenové rozpětí sou mírně mimo resp. za ty spodní hranice sou totální vraždy, které sotva jedou....Nebo pro změnu ty auta skoro nejdou sehnat (Cherokee s 4,0 R6)

Jan
11. května • 22:21

V podstatě souhlasím. Ani autor článku, ani Fero si tu větu o hlupácích nezaslouží, rozhodně ne střelenou takhle od boku. Nicméně stojím si za názorem, že autor článku vybral deset aut, z nichž všechna byla vyráběna v relativně velikých číslech, určena většinu čistě pro US trh a jedinou jejich zvláštností je fakt, že v Evropě jsou neokoukaná a to z nich v mých očích, zejména s přihlédnutím k technickému řešení, rozhodně nedělá potenciálně zajímavou investici. A ani zajímavé auto. A taky mi ve výčtu chybí pořádný Pick-up Truck.
Jistě dá se na tom naučit opravovat veliké motory, existuje spousta kitů, karburátory, blowery a tak. Nicméně pokud se v tom jeden nechce opravdu zabít, pak je - jak konec konců se mnou souhlasíš - spodní cenová hranice úplně mimo. Prostě si myslím, že v rozmezí 50 000 - 80 000 chceš-li lacinou srandu, jsi na tom výrazně lépe, pokud se rozhodneš pro Evropu nebo Japonsko. Ps: k sepsání púvodního komentáře mne inspiroval zejména fakt, že článek byl tak krásně rozdělen do kapitol.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
aaa
11. května • 23:24

A jaká by byla vaše top 10 amerik?

zasejckapitoly
10. května • 5:31

s tým sa běžte vysrat

Madarsko
10. května • 10:31

Proc teda radsi nejdes a autorevue.sk? tam je to urcite v jednom clanku..B-]

Honza
9. května • 22:45

ty srote... v USA jsem mel 2 mesice Chevy G20 Conversion van z roku 1995, proti puvodni verzi z 80 let minimum zmen... klima, vsechno v elektrice, velky V6, automat... najel jsem s nim za 3 tydny 15000 mil a klidne bych to otocil jeste jednou. neskutecne pohodlne a spolehlive auto, vazne uvazuju ze si ho koupim i v CR.

Radek
23. prosince • 14:45

Mate naprostou pravdu, zrovna jsem mel stesti a nasel jsem Chevy G20 conversion van z roku 1986 od puvodniho majitele, najeto originalnich 63.000 mil, s 6.2 Chevy diesel osmivalcem, ktery zere asi 23 mil na galon, takze jsem si udelal hezke vanoce. Auto je v dobrem stavu, majitel byl dalkovy ridic a dobre o nej pecoval, a cena byla paradni.
Moje hlavni auto je 2002 Chevy 3500 6.5 Turbo diesel, ale to je 12mistny van, neni to conversion. Motor je stejny jako v original Hummer vojenskych dzipech, obvykle s tim delam 15-18 mil na galon, podle toho jak jezdim. V 8% stoupani z Phoenixu do Flagstaff v Arizone tenhle van jede bez problemu 90 mil/hod, omezovac vypne v 102mil/hod. Vyhoda velkych aut je to, ze nekolik tun oceli vas spolehlive chrani pred naprostou vetsinou toho, co na silnicich muzete potkat.

Spolehlivost?
11. května • 16:33

Tvym meritkem spolehlivosti je ujetych 15 000 mil? Tim padem je 99,9% aut na cestach spolehlivych :-D blbc tvl

af
9. května • 19:12

??? dobrá půlka aut byly šroty už když vyjeli z fabriky. Jo a běžte do prdele s kouskováním článků.

Doporučujeme

Články odjinud