Allroad.. legendárně poruchový auto.
Zdravím,nevím od kdy Škoda Octavia patří do střední třídy že by byla na úrovní passatu a seperba. Co vím tak od jak živa patří do nižší střední třídy.
Allroad první generace bylo místo legendy spíše poruchové auto právě díky vzduchovému pérování, páni redaktoři. Takže legenda průserů, to ano.Mi tady chybí Alfa 156, nejkrásnější kombík, jaký byl vyroben! Zato ty vesměs německé krabice sice s nadupaným motorem moc krásy nepobraly, proč jsou to legendy?!
Říkáš že allroad byl historii průseru, a pak zmínis alfou 156... Snad nejporuchivejsi auto s benzínem v moderní dobe
já tu alfu zmínil jako nejkrásnější kombi , tedy legendu designu. Allroad I generace nebylk ničím první ani zajímavý, jen to bylo Audi. Alfa měla poruchové Twinsparky, stejně, jako "úspěšné" 1,8T benzín u Audi či šestiválec 2,5 TDi... :-D
1.8T byly poruchové ? Nějak si nepamatuji.. s tou 2,5 TDI to platí s motory s 110,114 a 120 kW to uznávám ale verze s 132 kW byla fajn. Podle mě nejhorší motor v A6 byl 2.0 s 8mi ventily s 85 kW.. to byl tak líný a nenažraný motor že nejslabší rozumný motor byl 2.3 V5.
No jo, Octavia kombi psala historii zejmena na Litomericku.
Copak, byl jsi v ni pocat?;-)
Chlapce moj zlaty, ked som bol pocaty ja, platilo, ze kto mohol a mal rozum, kupil si Ziguli ;) Hoci aj kombik, ktory vtedy Skodovka nevyrabala.
Nevím, jak u vás, ale u nás Žiguly kupovali komunisti. Kdo měl rozum, si ho právě proto nekoupil.
Tou Octaviou ste to teda dobre zabili :-D Tá ozaj písala historiu, na dvoch trhoch...
Smutné, tolik kommplexů na jedné hromadě:-DOctavia je nejprodávanější combi v Evropě. Chápete význam slova "nejprodávanější"?
Octavia I z clanku urcite nebol najpredavanejsi kombik. Bolo to dobre, jednoduche auto, pracant, ale okrem kufra vo vsetkom podpriemerne.
To plati o kazdej Octavii bez ohladu na rok vyroby ;)
Kombik a naftak, sen kazdyho senochrupa!
Audi Allroad? Radeji Volvo XC70 nebo SAAB 93 Sportwagon ;-)
Přidám pár kombíků, které mimo představených utkvěly v mé hlavě:SAAB 95,Wartburg 353 Tourist,Peugeot 305 a 405,Mazda 626 Combi I.(a skorokombi Renault 4).
A co třeba Trabant 601 Universal, což byla také verze kombi? Který jiný kombík se může pochlubit motorem s pouhými 2 válci a plastovou karosérií? :-D
A vyráběl se 1962-1990, tedy o 10 let déle než to Volvo 245 na fotce č. 28. Ale to nebylo zásluhou nějaké dlouhodobé východoněmecké kvality či efektivity, nýbrž neschopnosti.
Čo je ale dôležité, je že všetky kombíky z toho aj trochu neskoršieho obdobia, boli jednoducho otrasné. Ten dizajn prilepeného ruksaku bol nepekný.Prvý pekný kombík bol asi Laguna II, s opticky sa zvažujúcou strechou, možno aj nejaká Alfa... Ale tieto nemecké čudá a krabice - to musel byť človek ozaj nejaký živnostník, aby si také niečo zadovážil...
Ano, a presne od te doby, co je dulezitejsi, aby to vypadalo bozsky a kchuuul sly kombiky do kopru. Mimo jine i kvuli te svazujici se strese, ktera zabiji to kvuli cemu je kombik kombikem. Kvuli prakticnosti a prostoru. Protoze jelita, co by si nikdy kombik nekoupily mely nejsilnejsi nazor na to, jak ma kombik vypadat.
extremní hnusák byla laguna I, ale jinak když jsi chtěl vozit psy, materiál, lyže apod. tak i nejodpornější kombik je proti sedanu zlatej
Súhlas, toto i Megane I, to bli skvosty.A čo takto US autá s drevenými bokmi?
Nevím, kde jste na to zase přišli, Opel dělal praktická a pohodlná combi už v době, kdy BMW montovalo italské tříkolky a AUDI dávalo do svých aut dvoutaktní tříválce jako Wartburg, Škodovka s motorem vzadu si o kombi mohla nechat jen zdát od šedesátých až do devadesátých let. Opel dělal combi už před válkou, byl vlastně první v evropě a v osmdesátých a devadesátých letech byly jeho combi nejprodávanější auta v Německu.Doporučuji si něco zjistit, aby vaše články nebyly tak jednostranné, když už se tím živíte.
Škodovka vyráběla kombíky i letech 1960-1971. Jednalo se o Škoda Octavia Combi, což byla první generace. Ovšem na fotkách je jiná generace než tahle původní, která měla dělené zadní dveře a jejich spodní část výklopnou dolů. A asi nejdůležitější bylo, že tam tedy nebyla žádná nákladová hrana, podobně jako u kombíků značky Opel a narozdíl od pozdější generace Octavie Combi z 90. let.
souhlas. Opel jako zakladatel segmentu nemůže v takovém výčtu chybět. Modely jako Kaddet E, Astra F Omega A,B bodovali právě skvělými praktickými vlastnostmi, což je u kombi to nejdůležitější.
škodovka vyrábí nejprodávanější kombi v evropě.
Chcelo by to linku... Okrem toho... Rick Astley predal viac singlov ako Rush, ale len absolutny kreten si dovoli tvrdit, ze bol lepsi ako ako kanadski progrockeri.
neumite pouzit google?http://www.express.co.uk/life-style/cars/406204/Oc... ... https://www.youtube.com/watch... (čas 1:05)BTW titulek neni o "nejlepsich kombi" na cemz by se neshodlo ani 10 diskutujicich na tomto serveru. Jestlize se neco roky prodava nejlepe ve sve kategorii (a ted nejde o tridu aut, ale o kombi plosne) tak je to proste oblibeny produkt.
Clanok bulvarneho britskeho dennika obsahuje nicim nepodlozene tvrdenie - chyba link na zdroj.Je to najpredavanejsie za rok, mesiac, atd? Nevieme.A okrem toho je to clanok 4 roky stary.
To je jak hazet perly svinim. Asi nerozumite ani slovensky, protoze byste si vsiml redaktora topspeed.sk, ktery tutez informaci zminuje u recenze O3 FL v roce 2017. Kdyz je nekdo zabedneny holt nepomuze vubec nic.
Neměl by se tam objevit i Opel? Přišlo mi, že jeho kombíci byly jedni z největších.
Máte pravdu taková Omega kombi byl svého času vůz přímo legendární.
Skoro v každém popisku je překlep ...3-[ ... hodně mizerná práce
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.