1 000 000 Focusů

Ve výrobním závodě Fordu v německém Saarlouis sjel z linky v pořadí již milióntý evropský Ford Focus. Stal se tak prvním modelem Fordu v Evropě, jemuž se podařilo tohoto milníku dosáhnout za méně než dva roky. Jubilejní pětidveřový model – stříbrný Ford Focus Futura 1,8 l.
1 000 000 Focusů
Ve výrobním závodě Fordu v německém Saarlouis sjel z linky v pořadí již milióntý evropský Ford Focus. Stal se tak prvním modelem Fordu v Evropě, jemuž se podařilo tohoto milníku dosáhnout za méně než dva roky. Jubilejní pětidveřový model – stříbrný Ford Focus Futura 1,8 l – věnoval Ford místní dětské onkologické organizaci regionu Homburg / Saar.

Viceprezident evropského Fordu výrobu Rolf Zimmermann k tomu uvedl: ”Pro Ford je vyrobení milióntého Focusu historickou událostí. Nikdy předtím se nám nepodařilo vyrobit milión vozů v Evropě za tak krátkou dobu. Tento úspěch je jednoznačným potvrzením kvality Fordu Focus a zájmu, který u motoristů vzbuzuje. Prostřednictvím Focusu se nám podařilo vyjít vstříc potřebám zákazníků, jak pokud jde o styl, tak i o vynikající jízdní vlastnosti. Jsme přesvědčeni, že design ve stylu New Edge a radost z jízdy, kterou je Ford Focus charakteristický, uspokojuje požadavky zákazníků jedinečným způsobem.”

Podle statistik prodeje osobních vozů za 1. čtvrtletí se Ford Focus stal nejprodávanějším osobním automobilem na této planetě. Po celém světě Ford prodal celkem 228.380 modelů Ford Focus.

Celosvětově prodávaný Ford Focus se vyrábí ve dvou evropských montážních závodech – německém Saarlouis a španělské Valencii. Kromě toho se vyrábí také v montážním závodě v americkém Wayne v Michiganu.

Odrazem obrovských prodejních úspěchů Fordu Focus na celém světě je i téměř 50 ocenění, kterých se až dosud tomuto modelu dostalo. Mezi nimi je například i vítězství v prestižních anketách Evropské auto roku 1999, Auto roku 2000 v severní Americe, cena Zlatý volant v Německu nebo titul ”Produkt tisíciletí”, který Focusu udělila Britská rada pro design (British Design Council).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků