Zwickenpflug BMW M3 Leather Edition: kožené „eMko“

Německá tuningová společnost Zwickenpfluzg sice nepatří mezi ty známější a výraznější (možná zčásti i pro svůj název), ale nyní se blýskla představenými modifikacemi pro BMW M3.

Kromě přidání několika koní navíc bylo hlavním programem ozvláštnit interiér. A jak už samotný název napovídá, nijak jinak než kůží to nebylo. Celý vnitřek je laděn v černo-hnědé kombinaci, přičemž kožené čalounění nyní najdete téměř úplně všude. Aby ovšem interiér nepůsobil příliš jednotvárně, úpravce se rozhodl ozvláštnit sedadla, strop a výplně dveří světlou broušenou kůží.

Další úpravy jsou svým způsobem už jenom okrajové, vždyť standardní BMW M3 ani není třeba nějak zvlášť upravovat. Zwickenpflug přidal ještě 19-ti palcová litá kola BBS a přednastavená řídící jednotka motoru se postarala o zvednutí výkonu o 25 koní/18 kW na hodnotu 445 koní/327 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zwickenpflug BMW M3 Leather Edition
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků