Zvukový generátor Audi již není výsadou 3.0 TDI. K dispozici je také u 2.0 TDI

Audi ještě před oficiálním představením dvakrát přeplňovaného naftového třílitru (313 k) upozorňovalo na zvuk, který bude tento motor produkovat. Jak už určitě všichni dobře ví, výsledek zní jako benzinový osmiválec. Důvodem je přítomnost tzv. zvukových generátorů ve výfuku. Ty ale už nejsou výsadou pouze pro vrcholný diesel. V rámci příslušenství lze tuto věc pořídit například pro A4 s motorem 2.0 TDI.

Testy | Kombi | Fascinace | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Konkrétně si zájemce může pořídit zvukové generátory do modelů A4 a A5 kombinovaných s motory 2.0 TDI, 2.7 TDI a 3.0 TDI. Sada obsahuje jiný středový tlumič, řídicí jednotku, dvě dvojité koncovky výfuku s průměrem 90 mm a samozřejmě elektroinstalaci.

Cena za tuto sadu činí 30 790 Kč bez montáže. Časovou náročnost vypočítali u Audi na 3,5 hodiny.

Testy | Audi

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Výfuk vylepšený o zvukové generátory má u každé koncovky slepé rameno, na jehož konci najdeme jakési hrnce a uvnitř membrány. Přímo do výfuku se tak pouští vylepšený zvuk.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

Audi A4 Allroad 1.968
Rok výroby: 2010
Stav: 165 371 km
Cena: 315 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 230 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2007
Stav: 193 445 km
Cena: 190 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků