Zvláštní havárie: nejen řidič tvrdý chleba má

Automobilové závody jsou rychlé, nikdo se nediví, že se každou chvíli při nich odehraje i nějaká nehoda. A nemusí to být jen na trati, velmi záludné jsou i boxy jednotlivých stájí.

Příkladem může být video z nedávného tréninku na závod německého mistrovství cestovních vozů (DTM) v nizozemském Zandvoortu, kde čtyři mechanici přišli ke zranění, jak se říká, "jako slepí k houslím". 

Ralf Schumacher, bratr slavnějšího Michaela, přijel se svým mercedesem do pit stopu, kde mu mechanici bleskově vyměnili obutí a závodník opět vyrazil na trať.

Za zadní spojler jeho auta se však zachytila pneumatická hadice vedlejší party machaniků a tažena odjíždějícím mercedesem katapultovala do výšky čtveřici mužů v overalech. Ti vzápětí dopadli na zem a zprvu to vypadalo na vážná zranění. Závodník si ničeho nevšiml, šlápl na plyn a vyjel k dalšími tréninku.

Mechanici nakonec utrpěli zranění jen lehká, i když celý incident vypadá dosti zle.

 
 

Zdroj: E15.cz

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek