Zvláštní havárie: nejen řidič tvrdý chleba má

Automobilové závody jsou rychlé, nikdo se nediví, že se každou chvíli při nich odehraje i nějaká nehoda. A nemusí to být jen na trati, velmi záludné jsou i boxy jednotlivých stájí.

Příkladem může být video z nedávného tréninku na závod německého mistrovství cestovních vozů (DTM) v nizozemském Zandvoortu, kde čtyři mechanici přišli ke zranění, jak se říká, "jako slepí k houslím". 

Ralf Schumacher, bratr slavnějšího Michaela, přijel se svým mercedesem do pit stopu, kde mu mechanici bleskově vyměnili obutí a závodník opět vyrazil na trať.

Za zadní spojler jeho auta se však zachytila pneumatická hadice vedlejší party machaniků a tažena odjíždějícím mercedesem katapultovala do výšky čtveřici mužů v overalech. Ti vzápětí dopadli na zem a zprvu to vypadalo na vážná zranění. Závodník si ničeho nevšiml, šlápl na plyn a vyjel k dalšími tréninku.

Mechanici nakonec utrpěli zranění jen lehká, i když celý incident vypadá dosti zle.

 
 

Zdroj: E15.cz

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků