Zpráva od Ženevského jezera: Octavia Combi bude stát 364 900 korun

Cenu oznámili představitelé Škody při světové premiéře Octavie Combi v Ženevě. Netajili se přitom optimismem. „Nová Octavia Combi půjde stejně úspěšnou cestou jako její předchůdkyně. Ceny zůstávají prakticky nezměněny,“ zdůraznil Petr Pečenka, ředitel Škoda Auto Česká republika.

Oficiálně bude vůz Octavia Combi třetí generace uveden na trh v květnu letošního roku. Ještě v průběhu roku 2013 nabídku rozšíří také Škoda Octavia Combi 4×4 s pohonem všech kol.

Až dosud se v České republice prodalo téměř 145 000 kusů Octavie Combi první a druhé generace, což byla zhruba polovina všech prodejů řady Octavia. Na těchto číslech je dobře vidět, jaký význam má tento vůz pro značku Škoda.

Za 364 900 korun bude k mání model Octavia Combi 1,2 TSI/63 kW ve výbavě Active, oznámili představitelé Škody. 

Kombi | Škoda | Premiéry | Škoda Octavia

Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Vyšší výbava Ambition startuje od 429 900 Kč, cena té nejvyšší s názvem Elegance začíná na 504 900 Kč (s motorem 1,2 TSI/77 kW).

Novinka se chlubí nejdelším interiérem ve třídě a největším zavazadlovým prostorem ve třídě. Jeho objem se oproti předchozímu modelu zvětšil o pět litrů na 610 l. (Není proto divu, že kolega Lukáš Dittrich v Ženevě nepořídil jedinou fotografii bez otevřených zadních dveří...) 

Po sklopení opěradel zadních sedadel vůz odveze dokonce až 1 740 litrů, tedy o 85 litrů více než doposud. Se sklopeným opěradlem sedadla spolujezdce je nyní možno přepravovat předměty do délky 2,92 metru.


 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků