Zničili jsme pneumatiku a vydali se na cestu. Test nového výrobku Bridgestone

14 komentářů

JirkaX
21. března • 21:43

Tužší bočnice znamená méně komfortu. Tak to mne neláká.

Antiautomat
22. března • 10:00

mozem potvrdit, mal som balony Bridgestone 195/65. Teraz tam mam Barum Brillantis2, ten isty balonovy rozmer. Su jednoznacne komfortnejsie a to prave kvoli jemnejsim bocniciam. Zasa na druhej strane, je citit ze viac lezu von z rafov pri prejazde zakrut a su zranitelnejsie zboku, takze velmi opartne okolo obrubnikov. Tyzden dozadu si jeden u nas rozmasakroval koleso ked sa vyhybal protiiducemu autu. Inak spokojnost, na uplne obycajny pekac dobra volba. Skor sa obavam, aby tuhsie bocnice nesli na ukor tuhosti behuna, ja tie moje Barumky drzim velmi jemne nadhustene (210/230), pri poklese na nijak dramatickych 190 vpredu je rozdiel v jazdnych vlastnostiach velmi citelny.

milanekjablonecak
21. března • 20:54

Tohle je stejný jako imrvére lepší baterky na elmobil, taky furt delší dojezd, jenže pokud příjde na realitu, tak je výsledek stejnej jako u normálních gum/baterek s všema omezeníma, takže zdar a sláva marketingu, taky musej z něčeho žít, hlavně z nachytání lidí.

Antiautomat
21. března • 19:51

len tak, off topic: preco sa vaz.redakcia rozhodla tak rychle stiahnut clanok o Jawe, asi tak ako je stiahnuty kazdy clano o islamizme na nasich tzv.slobodnych mejnstrimoch? Nehodil sa do kramu? Ale noooooo, co tak spartakiadu poupata, pripadne pochod SS?
Tie iste metody? No pekne.

Antiautomat
21. března • 12:36

''stejně jako u klasických fun flatů''
To slovo FUN to presne vystihuje :-DVyvoj ide jasne: od klasickej na bezdusovu, toto by som videl ako prechod na finale: bezvzduchovu.

jehoVista
21. března • 10:33

Ja bych teda do pneumatiky radsi hrebik nezatloukal. Taky jste mohli dopadnout takhle: https://www.youtube.com/watch...

Mirek
21. března • 10:23

Když už měli tu možnost, potom naprosto nechápu, proč nenapsali zkušenosti a pocity z jízdy s těmito pneumatikami v porovnání ke klasickým pneumatikám, a stejně tak při proražené pneumatice. To, že se nadřeli při zatloukání hřebíku, není zrovna potřebná informace. Naopak by mne zajímalo, za jakých podmínek se ještě pneumatika dá opravit, jaká vzdálenost, při jaké rychlosti.

Fana
21. března • 15:38

Tak jsi to nečetl celé, protože tyto tebou udávané otázky jsou v článku obsažené. Chybí pouze pocity a porovnání. I když i toto tam je tak nějak naznačeno.

Martin Kozak
21. března • 10:33

Vzdálenost a rychlost jsou napsané v článku.

Mirek
21. března • 10:51

Ale nejsou, je tam napsáno, že jsou to mezní údaje, a že po této jízdě již nejde pneumatika opravit. Přečti si to ještě jednou.

Mirek
21. března • 16:30

Pro ty, co neumí číst, tedy chápat."Pokud je otvor do šesti milimetrů, opravuje se tento typ stejně jako klasické pneumatiky. Pokud již ale absolvovaly jízdu bez tlaku, oprava bohužel není možná," vysvětluje Opálka.

Jig
21. března • 8:27

"Málokdy se novináři poštěstí, že u testovacího auta může něco zničit, aniž by to mělo nějaké následky"... aha tak tenhle přístup vysvětluje to, že auta po novinářských jízdách jsou tak zničená. Kde to "profíci" tůrujou za studena, odírají kde se dá, aby pak byli první na rautu a u stolu s "dárky"

Jan Taraba
21. března • 15:22

No hlavně nám jaksi zapomněli sdělit, čím se tedy má lišit od "normálních" runflatů, protože to runflat je.

Niemand
23. března • 5:55

Tak to skús dočítať do konca.
"Rozdíl je v tom, že DriveGuard není tak těžký a tuhý jako pneumatika typu run flaty, není tak drahá a navíc ji lze montovat na prakticky všechna vozidla, která jsou vybavena systémem monitorování tlaku v pneumatikách," A par ďalších drobosti spomenutých v texte.

Doporučujeme

Články odjinud