Známe finalisty ankety Auto roku 2015 v ČR

První tajenka 21. ročníku ankety Auto roku 2015 v České republice byla vyřešena. Členové odborné poroty vybrali v prvním kole volby z nominovaných vozů pětici finalistů.

Jedná se o modely Ford Mondeo, Mazda3, Mercedes-Benz C, Škoda Fabia a Volkswagen Passat. Porotci, kteří se úvodní fáze výběru zúčastnili ve stoprocentním počtu, budou mít nyní možnost ještě jednou důkladně prověřit jejich vlastnosti během testovacích jízd 11. listopadu 2014 v Hotelu Zámek Berchtold. Následně každý z nich mezi ně rozdělí 25 bodů, přičemž svůj verdikt bude muset také slovně zdůvodnit. Uzávěrka druhého kola volby je 30. listopadu. Auto roku 2015 v České republice bude slavnostně vyhlášeno během závěrečného večera ankety 21. ledna 2015.

Nic se naopak nemění, pokud jde o hlasování veřejnosti. Zde zůstává ve hře nadále všech 31 nominovaných automobilů, rozdělených do pěti kategorií. A to až do půlnoci 31. prosince 2014, kdy se hlasovací brána na webu www.autoroku.cz definitivně uzavře.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků