520d manual, to je aspon usporne a bude dobre jazdit, pricom stale sa da aspon trochu zabavit s max.kontrolou. Nic ine ma z tej ponuky po odchode atmo trojlitra neoslovuje.
No jo ale otázkou je proč dát 1,6 mega za dvoulitr s manuálem v blbě zpracovaném autě. Podle mě slovo WOW cenu 30 000€ nemá.
Co napsat nekomu co se hodnocenim kvality od monitoru deklasuje sam? Asi nic neni treba. :-)
Vůbec do toho nejsem zapálený, ale respekt ano. Ještě dneska, kdybych vzal čtvrtou generaci 5er combi M r2003 v plné palbě, tak je lepší, než nový Passat. Je to jiná liga. Né z hlediska elektroniky (i když Passat nemá elektricky zvětšovací podsedák ani el.hlavové opěrky) a infotaimentu (holt 13let je jasných) ale ten podvozek (vzduch vzadu), motor (V6) a převodovka (po 13ti letech automat bez závady a řadí jako nová) to jsou skutečné parametry a je to o level jinde... No a pomlouvat sedmou generaci pětky, to musí být člověk úplný trotl nebo imbecil. Jak jsem psal v první větě. A navíc, mnoho konkurence ani nemá... Z pohledu toho, že potřebuješ denně jezdit a rychle pravidelně servisovat, tak odpadnou všichni kromě velké trojky, a pak v podstatě není z čeho vybírat, okamžitě víš, co chceš a co ne, každé má jinou filozofii...
BMW nemá motory V6! »V« znamená vidlicový, ale válce u BMW jsou v řadě, takže se značí R6 nebo I6. Ano osmiválce BMW jsou vidlicové, tedy V8.
To Bmw 5 r2003. V dobrom stave je pre mňa zaujímavejšie a určite lepšie než to nove 5xy. Nie len Passat.
No ona ta velká trojka je z pohledu kvality už jen dvojka. V Mnichově z toho zbyl už jen WOW efekt, mluvit o kvalitě zpracování (interiéru především) je dosti směšné a o technické úrovni rovněž. S Stuttgartem a Ingolstadtem už se dávno rovnat nemohou. Motory, no ano, před deseti lety špica, ale dnes???? Za deset let se nikam nepohnuli. A to ještě nekoukáte do ceníku servisu, dílů a příslušenství, tam už se nebavíme o náskoku ale o propasti. A servisní síť resp. její kvalita v CZ, to už je kapitola sama pro sebe.A naopak, Volvo v čínských rukách jim festovně šlape na paty. Sice stejně jako BMW začíná brutálně downsizovat motory, ale na bavory už nebezpečně dotahuje. Kvalitou určitě. Takže se klíďo můžeme dožít toho, že dnešní silná dvojka bude zase trojkou. Ale München nebude členem.
X radku prazdneho tlachani, neco konkretni by tam nebylo?
Koho dneska ještě zajímá BMW s mizernou kvalitou zpracování, čínským designem, zastaralým interiérem, tragickými motory a vylhanou spotřebou?BMW auta jsou trapas.
To jsou zase kecy v kleci od nekoho, kdo s BMW 5 zrejme nikdy ani nejel a uz vubec na nej nema.Design je ciste subjektivni zalezitost. Interier BMW je takovy, jaky by clovek od stroje ocekaval. I kdyz chapu, ze lecjaky umelec ci lekar touzi po interieru jako v galerii nebo na operacnim sale. Mne osobne by napriklad nenapadlo v galerii ci na operacnim sale hledat motor ... ;-)Zastarale motory? Uz pred 10-ti lety mely benzinove radove 6-ti valce BMW blok motoru z magneziove slitiny, piezoelektricke vstrikovani paliva primo do valce, promenlive casovani vetilu na obou vackovych hridelich atd. I za tyto radove 6-valce BMW berzne radi dvouhmotovy stervacnik, coz je napriklad u soucasne generace Superbu velika slava, se kterou dela skodovacky marketing vlny. Co tu mame dale? Aha baterka, ta u BMW bez problemu vydrzi 9 let a i pak ma jeste 40% kapacitu.I s takovym atmosferickym 3 litrovym 6-ti valcem se da jezdit po mimomestskych silnicich za +/- 8 l/100km. Kdyz ovsem nekdo jezdi stylem plnej plyn a brzda, nezvlada brzdeni motorem atd., tak ten muze klidne jezdit i za 12.5 l/100 km. Asi to bude spis v hlave, nez v aute.Samozrejme ze BMW nejsou bezproblemove, ani levne a take podlehaji opotrebeni. Ale stale je to o tridu lepsi auto nez nepremiova produkce. Samozrejme je jasne, ze skodovkar neuveri. Koneckoncu ani nemuze/nechce.
Zaprvé když nepočítám firemní, soukromě vlastním 6 vozidel včetně C classe a LandCruisera, za než jsem zaplatil daň 100%. V porovnání s tím je cena nějaké podě**né pětky od BMW směšná.Zadruhé jste typický člověk, který vnímá BMW podle minulosti. Ano, v roce 2000 bylo BMW super. Bezvadné motory jako výsledek rozsáhlých investic, skvělá a krásná auta. Dnes nemá BMW nic z toho, proberte se, teď je rok 2016 a BMW krutě zaostalo.Zatřetí který řadový atmosférický šestiválec od BMW myslíte? Hahaha, fakt vtipné.
Chapu, ze mate pocit, ze autum hodne rozumite, kdyz jich mate 'tolik'. Bohuzel, veci takto nefunguji. Ani mnohocetne zlomeniny nutne neimplikuji, ze zraneny je vynikajici ortoped ci chirurg. :-D
A nejake konkretni technicke lahudky, kterymi tedy konkurence BMW tak daleko utekla? Bez dukazu jsou to jen takove politicke zvasty apartacika. Ukazte nam, kdo jiny dela a predevsim pak bezne prodava auta s karoserii z kompozitu, kdo pouziva kovane hlinikove tlumice atd.I kdyby jste zaplatil 100000000%, tak vam to k nicemu neni. Ony dane s pravdou tak nejak nesouvisi. ;-) A pocet vlastnenych aut take ne.Netvrdim, ze BMW je nutne to nejlepsi. Jen se ohrazuju, ze rozhodne nezaostala a nezastarala. Ano, dnesni BMW nejsou ta sama jako v roce 2000. Ale to ani MB, kdyz musi brat deiselove agregaty od Renaultu.
Náhodou černé šroubky čumící přes pseudokožené panely tunelu jsou boží. Ty nemá ani auto s dámským urozením na kapotě a dokonce už ani H-traktor.
Mně se zase líbí na bílém x5 černé plastové nýty na lemech podběhů předních kol.
Jojo, skvělé jsou též hadicové vlnovce z hnusné gumy, kryjící kabely mezi karosérií a 5. dveřmi. Proti tomu je i provedení Fabie Combi prémiovka a řešení M-B a Audi, kde žádné vlnovce nejsou a kabely a trubičky vedou v krytu kloubu víka je z úplně jiné galaxie.
Dulezite je ze se tak krasne shodnete. Holt nekdo prijde do salonu a vybere auto bez vlnovce, jinej si jde auta projet a vybere to nejlepe jezdici, a u audi ani MB pak nakupovat nebude. :-D
To jsou kecy. Zavedené "pravdy" o nedostiznosti jízdních vlastnosti BMW. Připomíná mi to kamaráda, který donekonečna prohlašuje, ze Audi je sice rychle v primce, ale naprosto nepoužitelné v zatáčkách. Kdyz to řekl o R8 (něco ve smyslu, ze M3 by byla na okresce rychlejší) uz jsem vybuchl smíchy. :-D
A bude taky HTP? Už k tomu nemají daleko.
BMW M509 Xdrive?
Myslíš dvouválec 0,9l, hexaturbo? Tak ten se podle BMW bude jmenovat 528i
Ty kombinované spotřeby sedí, když se vynásobí dvěma.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.