Značkám Volkswagenu Dieselgate v ČR neškodí, rostou o desítky procent

Aféra známá jako Dieselgate zatím neodrazuje české zákazníky od produktů skupiny Volkswagen. Dokazují to prodejní výsledky, jimž se pochlubila společnost Porsche Česká republika – oficiální dovozce značek Audi, Volkswagen a Seat na český trh.

V říjnu si tyto značky připsaly celkem 3510 nových registrací, což představuje meziroční nárůst bezmála o třetinu – přesně o 29,9 %. Za prvních deset měsíců roku hlásí skupina dokonce historicky rekordní výsledky:

Zobrazit tiskovou zprávu

Podobně je na tom i v ČR nejsilnější značka skupiny Volkswagen, Škoda Auto. Ta má za říjen na kontě 6865 registrací, o čtvrtinu víc než před rokem. Jen za prvních deset měsíců letošního roku Škoda prodala v ČR víc aut (61 789) než za celý rok 2014.

V Evropě zaznamenává VW určitý pokles. Na pěti největších trzích, v Německu, Velké Británii, Francii, Itálii a Španělsku, skupina v říjnu prodala o 2,7 % méně aut než ve stejném měsíci loňského roku, ačkoliv trh se meziročně posunul o stejnou procentní hodnotu – ovšem nahoru.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků