Značka TVR je zpátky. Tady je první fotka nového modelu

Znovuzrození tradiční britské automobilky TVR zřejmě není jen plácnutí do vody. Už je tu první prototyp.

S návratem automobilky TVR je to zřejmě vážnější, než to vypadalo. Co se do věci vložil jistý Les Edgar, šéf nově založené společnosti vlastnící práva na TVR, věci se skutečně začaly hýbat kupředu a už tu máme první návrh designu a prototyp.

Klepněte pro větší obrázek
Prozatím je k dispozici jediná fotografie nového TVR. Více informací a snímků bychom měli mít k dispozici na jaře 2016

Na nových vozech TVR nepracuje nikdo menší než Gordon Murray, slavný konstrukrér vozů formule 1 a také samozřejmě McLarenu F1. Při výrobě nového modelu TVR bude použit koncept iStream právě od Gordona Murraye, který používá uhlíková vlákna. To má pomoci například se splněním přísné americké legislativy ohledně bezpečnosti.

Zajímavosti | Škoda | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Design | Audi | Ostatní značky

Novodobá Škoda 130 RS má 430 koní a stojí sedm milionů

Motor dodá Cosworth, ale prozatím víme jen to, že půjde o osmiválec s výkonem v rozmezí 450 až 500 koní. Ten bude uložen vpředu za osou přední nápravy a pohánět bude samozřejmě zadní kola. Motory už běží na testovacích brzdách a výsledky jsou prý uspokojivé, i když šéf TVR Les Edgar vidí ještě nějaký prostor ke zlepšení.

Na jaře 2016 bychom se měli dozvědět víc informací, zejména konkrétní technické údaje typu zrychlení, maximální rychlosti a dokonce bychom měli znát i cenu. TVR chce začít sbírat předobjednávky, aby se začal projekt sám financovat. První auta by mohla k zákazníkům dorazit zhruba za rok.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků