Značka KTM míří do MotoGP. Podívejte se na její novou motorku

Značka KTM se vrací do vrcholné motocyklové disciplíny MotoGP. Příští rok jí již čeká plnohodnotná sezóna, nový speciál KTM RC16 budou sedlat jezdci Pol Espargaro a Bradley Smith. Testovacím jezdcem bude Mika Kallio, který stroj představí během poslední letošní velké ceny ve Valencii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
S novým speciálem KTM pro MotoGP budou v sezónách 2017 a 2018 startovat jezdci Pol Espargaro a Bradley Smith. Mika Kallio má roli testovacího jezdce

Pro příští rok se chystá v MotoGP několik změn. Dojde k úpravě jednotných pneumatik Michelin a zmizí aerodynamické prvky na karoserii, které se rozmohly letos. Pro letošní rok je minimální hmotnost motocyklu 157 kg. Pro příští rok se to zřejmě měnit nebude.

Bezpečnost | Život řidiče | Motocykly

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

K pohonu slouží atmosférický čtyřdobý motor o objemu maximálně 1000 cm3. Přesnou specifikaci ale KTM ještě neprozradilo, výkon ve vrcholné kategorii se pohybuje kolem 250 koní. Motocykly používají jednotnou řídící jednotku. Převodovka je šestistupňová sekvenční a maximální rychlost překračuje 340 km/h, samozřejmě v závislosti na zpřevodování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 75 406 km
Cena: 129 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2002
Stav: 116 802 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků