Značka KTM míří do MotoGP. Podívejte se na její novou motorku

Značka KTM se vrací do vrcholné motocyklové disciplíny MotoGP. Příští rok jí již čeká plnohodnotná sezóna, nový speciál KTM RC16 budou sedlat jezdci Pol Espargaro a Bradley Smith. Testovacím jezdcem bude Mika Kallio, který stroj představí během poslední letošní velké ceny ve Valencii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
S novým speciálem KTM pro MotoGP budou v sezónách 2017 a 2018 startovat jezdci Pol Espargaro a Bradley Smith. Mika Kallio má roli testovacího jezdce

Pro příští rok se chystá v MotoGP několik změn. Dojde k úpravě jednotných pneumatik Michelin a zmizí aerodynamické prvky na karoserii, které se rozmohly letos. Pro letošní rok je minimální hmotnost motocyklu 157 kg. Pro příští rok se to zřejmě měnit nebude.

Život řidiče | Bezpečnost | Motocykly

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

K pohonu slouží atmosférický čtyřdobý motor o objemu maximálně 1000 cm3. Přesnou specifikaci ale KTM ještě neprozradilo, výkon ve vrcholné kategorii se pohybuje kolem 250 koní. Motocykly používají jednotnou řídící jednotku. Převodovka je šestistupňová sekvenční a maximální rychlost překračuje 340 km/h, samozřejmě v závislosti na zpřevodování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 120 290 km
Cena: 80 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků