Značka Chrysler v Evropě skončí, nahradí ji Lancia

Spolupráce mezi značkami koncernů Fiat a Chrysler funguje oběma směry, Lancie se budou za oceánem prodávat jako Chryslery, zatímco v Evropě budou Chryslery nabízeny pod značkou Lancia. Tím se snad Fiatu podaří konečně obohatit paletu své prestižní značky o další modely, což se v posledních patnácti letech zrovna nedařilo.

Záměrem je urychleně sloučit stávající prodejní místa značek Chrysler a Lancia, jejichž počet tak naroste z 400 na 1 200, podle dohody totiž vlastní Fiat prodejní práva na Chryslery dovážené do Evropy. Těšit se tak můžeme na nové „Lancie“ v podbě kompaktního sedanu, středního sedanu nahrazujícího stávající Sebring a PT Cruiser, minivanu Voyager a reprezentačního sedanu 300C. Podle plánů by Fiat chtěl v roce 2014 v Evropě prodat plných 300 000 vozů Lancia/Chrysler, vloni zde přitom umístil jen 132 500 Lancií, a to převážně na domácím italském trhu.

Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 139 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 60 000 Kč
Chrysler Voyager 2.776
Rok výroby: 2004
Stav: 219 850 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek