Značka Abarth bude stavět vlastní sporťáky

Tradiční ladičská odnož Abarth patřící do koncernu Fiat se zatím zabývá především přípravou sportovně střižených verzí odvozených ze sériových modelů jako Punto nebo 500. Podle magazínu Autocar však byl v podstatě potvrzen záměr Fiatu prodávat pod značkou Abarth specifické sportovní vozy, které by jméno Abarth poněkud zviditelnily.

Podobné spekulace jsme zachytili v minulosti již několikrát, nicméně nyní jsou informace konkrétnější a naznačují, že Fiat spolupracuje s továrnou Lotus na novém Abarthu, jenž by mohl sdílet podvozek s následující generací modelu Elise. I z tohoto důvodů by se mělo jednat o lehké, nejspíše otevřené auto s hmotností kolem 1 200 kg a výkonem okolo 200 koní, přesnější údaje zatím nemají zřejmě ani u Fiatu. Ať již ale bude novinka vypadat jakkoli, dočkáme se jí nejdříve za dva roky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Někdejší skici Fiatu na téma otevřený sporťák značky Abarth
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2006
Stav: 216 265 km
Cena: 107 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 300 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 2 příspěvky
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků