Značka Abarth bude stavět vlastní sporťáky

Tradiční ladičská odnož Abarth patřící do koncernu Fiat se zatím zabývá především přípravou sportovně střižených verzí odvozených ze sériových modelů jako Punto nebo 500. Podle magazínu Autocar však byl v podstatě potvrzen záměr Fiatu prodávat pod značkou Abarth specifické sportovní vozy, které by jméno Abarth poněkud zviditelnily.

Podobné spekulace jsme zachytili v minulosti již několikrát, nicméně nyní jsou informace konkrétnější a naznačují, že Fiat spolupracuje s továrnou Lotus na novém Abarthu, jenž by mohl sdílet podvozek s následující generací modelu Elise. I z tohoto důvodů by se mělo jednat o lehké, nejspíše otevřené auto s hmotností kolem 1 200 kg a výkonem okolo 200 koní, přesnější údaje zatím nemají zřejmě ani u Fiatu. Ať již ale bude novinka vypadat jakkoli, dočkáme se jí nejdříve za dva roky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Někdejší skici Fiatu na téma otevřený sporťák značky Abarth
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků