Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

Už dopředu jsme věděli, že francouzská automobilka pro domácí autosalon něco chystá. Teď máme fotky!

Podobu konceptu TreZor vyzradila redakce časopisu  L'Automobile Magazine.

Renault už dříve vypustil několik obrázků detailů - podle něj má studie nastínit začátek nového designového stylu. Nám tak přelomový nepřijde - vždyť s bumerangovými světly přišel už stávající Mégane. Rozhodně se nám ale novinka líbí!

Dvoudveřové kupé v nabídce značky i po letech slibů stále chybí.

Tajné | SUV | Renault | Nissan | Sportovní auta

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

K vozu zatím nebyly uvedeny žádné technické detaily — s ohledem na výstřednost konceptu a současnou náladu však očekáváme něco ve stylu čtyř elektromotorů, kterým maximálně pomůže malá přeplňovaná jednotka. Moudřejší budeme zítra.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2005
Stav: 162 542 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 124 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek