Zmatení čísel? Podle Hyundai ČR údaje o registracích aut za rok 2012 nesedí!

17 komentářů

Kenny
6. února • 21:41

Nevím proč se pořád řeší ten Hnůjdaj, to je jako se pořád dokola bavit o pivu z plastu - fuj!

Alex
6. února • 6:43

Jůndaj si nevidí na spičku nosu a medu bude svorně tvrdit že to je marmeláda. Víme jak to ve fabrice probíhá, to politická scéna a jejich intriky je proti tomu slabý odvar. Absolventi neznalí věci chyceni za pačesy bývalými StBáky, kteří se rádi ohnou jak je třeba kvůli pár korunám. Tak je to tam postaveno. Jo jůndaj ať se nevyjadřuje !!! :-P

Matris
6. února • 14:30

Značky zakládající svůj byznys na nepravdivých tvrzeních ale nejsou jen v nečistých vodách automobilů korejského původu, najdete to i v případě domácích spotřebičů, kosmetiky, oblečení, potravin, léků....., Jen ty hjundajlži víc tlučou do očí.

tvarch
5. února • 15:54

nechtěl to autor přecejen uvést srozumitelněji, resp. bez chyb ? :-|

Neri
5. února • 18:47


ane Vošický doufám, že u společnosti Hjondé dlouho nezůstanete, protože Vy ty statistiky zkreslujete možná ještě více než ty vývozáři, jelikož ty auta se alespoň prodají. Tak se tady nebijete do prsou a netlachejte hovadiny. Serete k dealerum auta, která jsou již zaregistrovaná na Vás Hyundai Motor Czech a ty mají určitě ofiko zákazníka že? Pravda je někde jinde hochu. Pane redaktore a než něco vypustíte projděte si dealery a zeptejte se osobně jaká je realita u Hjondéé. Zdar

miriam
8. února • 11:18

Pokud se podíváte na počet vyvezených vozů do zahraničí, převážně do Německa, tak jistě vidíte, o jaké vozy má Evropa zájem. Fenomén korejců ,alias "český" vůz (uváděno na bilbordech), vyráběn pod taktovkou asiatů, je u nás a na slovensku dočasný trhák. V Evropě jsou na 50tých místech, oproti ČR kde typický čech, masýrovaný nejdražší reklamou v ČR na vozy, uvěří i blábolu o 7mi leté záruce. Milý majiteli korejského vozu, propočítej si po 7mi letech co si asiatům zaplatil za povinné prohlídky a díly, které jak je známo u asijských vozů "koupit levně a servisovat draze" jistě pocítíš. Nic méně korejské vozy za posledních pár let poskočili neskutečným tempem dopředu a jejich marketing v ČR je opravdu účinný, což je na výsledku viditelný fakt.

roomstein
10. února • 16:43

Nesmysl, např.http://life.ihned.cz/c1-58994720-prodej-aut-v-... ... . A český vůz je u nás navždy německá simple skoda , at je to třeba hnusný a jakkoli nevýhodný..

Moik
5. února • 20:12

Nevím, jestli právě takto, ale nic u Hyundai není bez "kdyby" a "ale", takže pochybuju, že zrovna u registrací budou čistí jak lilie. Už jen ta pseudo záruka 7let, která ale neplatí na většinu hlavních dílů, takže je dobrá akorát k tomu, že zákazníka Hyundai donutí jezdit 7 let do značkového servisu...

Petr Hlobil (hlobilp)
5. února • 20:43

kdyby jsi se trosku orientoval, nemusel jsi se ted pekne ztrapnit... pac Hyundai poskytuje zaruku "pouze" na pet let... takze kdyz lzes v tomto, nemam duvod Ti verit cokoliv jineho

Moik
6. února • 20:29

Petr Hlobil: je mi celkem jedno jestli je to 5 nebo 7 let, důležitý je obsah sdělení, což?Srovnávat BMW s Hyundai nebo to obhajovat může opravdu jen ten, kdo se neorientuje a BMW nikdy nepoužíval. Hyundai musí skákat radostí nad účinností svého marketingu. Kdy začneme srovnávat Bentley a Rols s Hyundai???

Mič
5. února • 22:06

Hyndai je proste kram, o tom zadna. Ale uprimne, radeji budu jezdit v kramu, nez koupit auto za nekrestanske penize. Je jasne, ze kdyz srovnas i40 s trojkovym BMW, nebo ceckovym merglem - je to debakl. Ale jezdit se v tom da.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
6. února • 10:51

jasne, takovy kram, ze i majitel nekolika BMW napsal na konkurencnim serveru test, kde pise neco uplne jineho... staci mrknout na web autoforum a test i40

Matris
6. února • 14:27

Ehm, porovnávat H a BMW nové je komické, porovnávat je po 100 000km je tragické a porovnávat po 300 000km je nemožné. Chápu občasné naivní pokusy srovnání třeba Superbu V6 s BMW5, což je přeci jen o něco méně sci-fi, než to srovnávat s i40, ale i přesto to sci-fi je. Pokusy o sebeztrapnění tím, že někdo korejský konzum srovnává s prémiovou třídou, byť i ta není dokonalá (což platí o BMW víc než o ostatních category-members) tu ale pro veřejně přístupnou zábavu jsou a i nadále budou. Stejně jako někoho jistě napadne srovnat Tata Nano s Toyotou IQ a taky to bude švanda k popukání.

Petr
6. února • 17:43

Nechapu, proc slintas nad nejakym BMW ci premiovou tridou..... o co jsou ta auta lepsi, jak ostatni? Mozna o to, ze stoji mnohem vic.. nicmene v soucasnosti se rozdily hodne setreli.... kvalita interieru je temer totozna, napr. VW si s premii v tomto nezada a ani dalsi obycejne znacky nejsou moc pozadu....
Vybava.. dalsi vec... i Golfu mas vybavu jako v premii....
V cem je premie lepsi, ze nabizi vykonnejsi motory.. to je vse.
Tady cituju z konkurencniho webu z testu Hyundai i40 1,7CRDI, Pavel Janda pise, pokud Ti to jmeno neco rika: "Pro představu mohu nabídnout přímé srování - BMW 330i E90 je hlučnější, a to je auto stavěné mnohem více jako trhač kilometrů neomezených německých dálnic."

@moik :
5. února • 20:26

čo tu meleš za blbosti ? Aká pseudo záruka ? zasa píše niekto, kto nemá žiadne skúsenosti...:-O

homer (ten pravej)
6. února • 17:51

všechno co se na autě hejbe lze ze záruky snadno vyloučit

Matris
6. února • 14:19

Stejná pseudozáruka jako tvrzení o nejkvalitnějším českém SUV. Slova Hjondé je třeba vždy brát s velkou rezervou a v Česku to platí dvojnásob. Stačí se detailně začít do záručních podmínek a pak se zeptat skutečných majitelů, jak s nimi H vyběhl například při závadě převodovky v "záruce". A tyhle plky o deformovaných číslech jsou jen další hnůjdajovskou blamáží, společně s prolhanou reklamou.
A mimochodem, pokud pouze 46 vozů prošlo údajným reexportem, zatímco u ostatních to jsou stovky či dokonce tisíce, pak by to svědčilo o jediném: není výhodné na českém území kupovat vozy Hyundai. To bude asi jediná věc, v níž pan hjondé opravdu nelže.

Doporučujeme

Články odjinud