Zloději v akci: Audi S8 byl v roce 2009 nejohroženější vůz v USA

V roce 2009 vévodila prodejním žebříčkům ve Spojených státech Toyota Camry, tento vůz se také nejčastěji kradl. Ale když se podíváte na žebříček vozů, po kterých v tomto roce zloději nejvíce „toužili“, tak to bylo jinak.

V právě vydaném žebříčku deseti nejohroženějších vozů za rok 2009 se na prvních místech umístily vozy Audi S8 (poměr 8.81 ukradených vozů na 1000 vyrobených), Ford Shelby GT500 a BMW M5.

O čem to svědčilo?

Že zloději toužili po krásných, silných, nadupaných strojích. A to, že v absolutních číslech odcizených vozů nepředstihly vítězící Toyotu Camry či Hondu Accord, mělo jednoduchý důvod: tolik těch drahých krasavců zase na ulicích a veřejných parkovištích nestálo. 

Klepněte pro větší obrázek 
1. místo: Audi S (8,81 ukradených vozů na 1000 vyrobených)
 Klepněte pro větší obrázek
2. místo: Ford Shelby GT500 (8,61 na 1000)
 Klepněte pro větší obrázek
3. místo: BMW M5 (7,58 na 1000)
 Klepněte pro větší obrázek
4. místo: Dodge Charger (6,47 na 1000)
 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
5. místo: Honda S2000 (5,6 na 1000), 6. místo: Mitsubishi Galant (5,11 na 1000)
 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
7. místo: Chrysler 300 (4,57 na 1000), 8. místo: Infiniti M35/M45 (4,32 na 1000) 
 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
9. místo: Cadillac STS (4,28 na 1000), 10. místo: Mercedes CL (3,91 na 1000)
 

 

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků