Zkušenosti s BMW 325iT: běžec na dlouhé tratě

83 komentářů

paveldoc
2. května • 22:10

díky za článek, mě dlouhé převody v autě maximálně vyhovují, čím delší, tím lepší ,důležité kriterium pro mě komfort je na dálnici, a k tomuhle kombi se parádně hodí, takže určitá cílová skupina zákazníků to žádá. Otázka je, jestli je právě u značky BMW v převaze.U nas ne, ale v západní Evropě v BMW člově běžně potká klobouka nad hrobem.

ka-spel
5. května • 21:36

V Německu téměř samozřejmost. Bavorsko obzvlášť.

Hans
6. května • 17:54

Souhlasim! Moje predchozi E46 325i tocila pri 250km/h uz lehce do cerveneho :-D, takze tady v Bavorsku jsou dlouhe prevody naprosta nutnost!!!

Petr
8. května • 18:01

Co si stezujes aspon procistis motor... me tocil taky pres 5 tis na omezovaci:)

www.autolakovna.net
1. května • 20:37

Tak bych rad upozornil na naprosty nesmysl, ktery je v clanku napsan. Vodoureditelne laky na BMW rozhodne nejsou, vodoureditelna je pouze metaliza, ktera je pod vrchnim cirym lakem, ktery rozhodne vodoureditelny neni, tak je nesmysl psat, ze se auto v mycce poskrabalo kvuli tomu. Poskrabane je pouze od tech kartacu, ktere by se meli menit casteji nez tomu byva, pak jiz nemyji, ale skrabou. Navic na takovem odstinu, co prezentujete je poskrabani znatelne viditelnejsi. Tak priste nepiste nesmysly, kdyz vite kulovy.www.autolakovna.net

ka-spel
2. května • 8:45

Když už se tady nakously vodou ředitelné laky, tak mám dotaz. Minulý týden jsem se bavil se známých garážistou co dělá autoklempířinu a lakýrnickou. Říkal mě, že klasickou barvu (bavil se o metle) už nesežene, že jsou dnes již v obchodech jen vodou ředitelné a ty v domácích podmínkách nepůjde použít. Sušící box si málokterý garážista pořídí a tak tím skončí. Je to tak zlý s aplikací nebo to platí jen pro ty vodou ředitelné metalízy?

www.autolakovna.net
2. května • 23:18

V zasade to tak je, vodoureditelne metalizy, baze, potrebuji ke schnuti podminky, jako je stala teplota a hodne velkou vymenu vzduchu, i v nejnovejsich kabinach si pomahame ofukovackou. Doma to nalakovat stale lze, ale je potreba k uschnuti kazde vrstvy pouzit treba fen na vlasy, jakmile se mokra, ci snad jen malinko vlhka metaliza prelakuje, lak se oloupe, zesedne a podobnei, navic tou nestalou teplotou v garazi chytnete vlhkost jak nic.
Navic vsechny laky co za neco stoji, kvalitni UHS se musi skoro vsechny dnes susit, tak zase investice minimalne do infraku za nekolik desitek tisic kacek. Rozhodne by vam nikdo klasickou metalizu /akryl/ po letosnim Novem roce prodat nemel, jestli ano,jedna protizakonne a hrozi settisicove az milionove sankce.

Tonda
1. května • 16:53

Poslední 2 auta co mám jsou černý. U obou jsem si vydupal, že si je převezmu tak, jak je přivezou, že mi je nesmí mejt. Ani ručně (leštící kotouče taky nadělaj pár záseků). Jedině já sám.
S mytím to zbytečně nepřeháním :-P - a lak jak novej (po 2, resp 1 roce).

bobr
1. května • 12:39

Opravdu skvělý počtení. Díky za něj.

Ivan
1. května • 10:24

Zadní světla kombiku BMW trojkové řady mi připomenou to nejlepší z korejského automobilového designu 80-tých let.

MAR
1. května • 18:54

řekl a s láskou pohledem z okna pohladil nesmrtelné tvary Škody Felicia 1.3 kombi :-))

pepi730
1. května • 8:25

napísané "pocitove a na hodnotenie"pekne-škoda že je z toho v koncovke spravená reklama na predaj auta-škoda:-(

Antiautomat
30. dubna • 19:27

Pekný článok, rád som si ho prečítal....Myslím,že na www.autorevue.cz by mohlo byť pokojne viac takýchto...Gute Arbeit ! ;-)

thomas
30. dubna • 18:09

Zdravím. Jeste sem nedocet první odstavec a písu koment takze se omlouvam jestli sem to neuspechal...
Ale vypada to ze vy tu koupi rozhodne jinak by ste mozna vedel ze 325 at uz diesel i benzin sou 3litry.!!! Sou to kraaasny auta se skvelejma jízdníma vlastnostnostma ale prakticnosti moc nepobrali skoda:( Jinak bych neváhal.

bugs
30. dubna • 19:42

V roku 2006 sa robil R6 2,5 liter, az neskor ho nahradil zosrkteny 3,0 liter s vykonom tiez 218 koni

jkl
1. května • 8:41

No ono keď už sme pri tom, tak do E90 a E91 (sedan a combi) sa ešte stále dávajú vo verziách 325i motory s objemom 2,5l. Priškrtené trojlitre vo verzii 325i sa dávajú zatiaľ len do coupé a cabrio (tiež 125i coupe)...

thomas
1. května • 17:53

mozna ze na slovensku jo, ale v CR podle udaju vyrobce zadny novy 2,5litry touringy v nabídce nejmene rok nemaj..

Martin
1. května • 11:53

Tohle má přesně 2,7l...jsem to měřil šuplerou a potom pro kontrolu pivní sklenicí (0,5l) jednoho rozstřelenýho báwa(těch zbylejch 0,2l pomocí chemických nádob) . Stačil jeden válec, pak jsem to znásobil 6...

jkl
1. května • 14:11

To si slušný pacient... Ja vychádzam z údajov automobilky, kde píšu objem 2497cm3 a verím im viac než Tebe... Nič v zlom, ale to by si nemohli dovoliť uviesť iný objem aký je v skutočnosti... Na to by sa veľmi ľahko prišlo a mali by z toho problém...V akej polohoe bol piest keď si to meral?? Bol tam vôbec??? Si si istý, že si sa nesekol pri meraní a pri výpočtoch??? Inak pohár od piva je naozaj exaktný nástroj na meranie objemu valcov v motore... :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
1. května • 16:46

To se pletete pane! Objem je pokaždý jiný, ono jde o to, jak se borec do toho soustruhu moc opře. Má to bejt 2,7, ale u toho prezentovanýho teda těch 2,497l....

puck
1. května • 22:25

som sa pobavil :-) hehe tento vtipek si zapamatam, a skusim ho niekedy s vaznou tvarou niekde predniest

Martin
1. května • 23:15

Opět moment!! Vtípek...přece víte, že nejdražší a nejkvalitnější auta mají obrovský podíl ruční práce. Automobilky na tom staví svojí prestiž. Světla aut se vyfoukávají ručně v sklárně. Motor se dělá komplet ručně (a třeba u ferrari se dokonce konstruktéři pod hlavu motoru podepisují), lak se na nanáší několika vrstvami ručně štětcem (to dělaj ti největší borci, stejně jako ti, co vyklepávaj a ohýbaj plechy do finálních tvarů)) interiér baby sešívaj...co se dělá strojově jsou hlavně součásti, kterým člověk nevěnuje moc pozornosti. Matky, šroubky, podložky i pérový. Taková automobilka BMW, nebo Mercedes je vlastně obrovská manufaktura x desítek podružných průmyslových provozů!!
Až si do zadní části zarazíte jehlu, mějte trpělivost a pochopení. Lidi jsou chybující. I v BMW.

Paegas
30. dubna • 19:38

Ano to je pravda, 2.5l BMW 3er ani neexistuje...

WRguy
30. dubna • 20:19

thomas, Paegas: Oba víte hovno, ale hlavně že vykřikujete moudra. První ročníky E90 325i byly šestiválce o objemu 2,5 litru, což je autorův případ. Že v dalších letech BMW dvaapůlky z 3er stáhlo a nahradil je přiškrcený třílitr, je věc jiná.

thomas
1. května • 0:50

to kdo ví jaky hovno by sme se neshodli mr. WRguy. Bohužel mam zkušenosti pouze s novějšími 2 a 3litry od BMW. Ale po přečtení clanku mi bylo jasné že pan Brokeš ví čím jezdí.

Martin
30. dubna • 17:13

Clanok je podla mojho nazoru velmi vydareny a bola to prijemna obmena oproti klasickym kratkodobym testom tohto servera(cim nechcem tvrdit ze by som si nerad precital aj tie). Dlhodobe skusenosti su ale vzdy zaujimavejsie.Zaujimalo by ma vsak ake auto si autor clanku zadovazil ako nahradu. Mozete sa nam zdoverit? ;)

Pavel
30. dubna • 15:26

Auto zapomněl dodat jednu věc - BMW jsou velmi poruchové. Sám jsem měl (mám) BMW jako modlu sportovního elegantního auta. Pořídili jsme nakonec X3 s 3L diesel (verze 150 kW, 410 Nm). Dnes má 2.5 roku, 90 000 najeto, dvakrat menenou spojku a diferencial xDrivu (BMW haldex :-) ). Stejné problémy má i minimálně řada 3 (určitě minulá a podle informací od kolegy i současná verze).Takže BMW srdcovka, ale začínám si připadat, jako že to bude Další Alfa Romeo - parádní sportovní auto, ale musíme počítat s tím, že budete pravidelně navštěvovat servis. Všechna ta technika je parádní, ale spolehlivost je také hodnota. Každý podle svého gusta.

Venca
1. září • 9:45

No tak s tim nejak nesouhlasim, mam e46 najeto 175800 325xi a ´´ BMW HALDEX´´ funfuje perfektne.... a vim od lidi z BMW, ze tenhle dil je nadprumerne spolehlivi!!!

M. Brokes
30. dubna • 15:30


tak v tom pripade mate asi smulu. ja sice byl v servisu hned na zacatku kvuli tem rachotum, jinak jsem za celych 70t menil jen olej a brzdy. provozni porucha zadna.

M. Brokes
30. dubna • 15:32

a jeste dodam, ze nez jsem auto odstavil, nechal jsem mu udelat mimoradnou prohlidku spojenou s vymenou vsech naplni a celniho skla a nic, zadna chyba. dokonce i vsechny dily podvozku jsou podle servisu 100%. na spolehlivost si ja opravdu nemuzu stezovat.

Petr
30. dubna • 19:45

Souhlas - m8m najeto cca 90.000 po dvou letech - kromě -pardon za to slovo "nasrávacího" rachotu od N1 mříže jen běžná údržba. Snad jediná věc - vyměnil jsem na záruku "ošahanou" řadící páku (mám jen M volant, řadička je základní "rádoby hliník" z plastu.) Jinak celkově spokojenost, dlouhodobá spotřeba 7,4 a to auto absolutně nešetřím - dojezd na nádrž cca 750 km (320 dT). Kdybych ale měl vybírat dnes (v případě, že by to byla opět trojka) tak bych si zvolil silnější motor (asi 330D nebo 335i), zcela jistě Xdrive + automatickou převodovku, a asi bych si odpustil drncající sportovní podvozek, který nemá rád rozsekané české silnice + bych chtěl pamět na sedadla (pokaždé, když mi je někdo při mytí, nebo v servisu rozhodí, dlouho hledám svojí ideální pozici).

Marty
30. dubna • 13:20

Zdravím,
docela mě zaráží, jak může auto při průjezdu zatáčkou s náhonem na zadní kola být nedotáčivé.Mám BMW E36, 316 a v životě jsem nepoznal nedotáčivost.Zkoušel jsem i Masarykův okruh a není nad to regulovat prujezd zatáčkou pomocí volantu a plynu.Mimochodem jsem za můj řidičský život zažil dvě pekelné situace na silnici a podvozek auta mě z toho vždy dostal ven.Myslim, že bavoráci mají docela vychytaný podvozek.I když mám dojem, že hodně výrobců tak od roku 95 na to "kašle" a hledí jak auto postavit za nejlevnější peníz a to přínaší méně kvality.
Přeji mnoho štastných km a hlavně bez nehod!
P.S. měl jste si koupit M3.

Patros
2. května • 1:06

Tiež som mal 316i Coupé E36 ... a ked som prvý-krát testoval 330i E90 v marci 2005 nechcel som verit nakolko nedotáčavé to na RFT bolo... a to sa opakovalo s všetkými E90 a E91 s ktorými som doteraz jazdil... 320d, 325i, 330i, 335i Coupé... E90 je na fabrických pneumatikách a výrobcom dodávaných podvozkových komponentoch viac nedotáčavé ako by som predpokladal...

Petr
2. května • 8:51

A co cekas? Na RFT a zaklad je staveny tak, aby se ti s tim nevysekala manzelka, ale 335i bez RFT na 18" je lahudka na cestovani. Predci libovolnou A5 a dokonce i S5...viz testy...dobry ridic odhali limity auta, novinari nikoli... casto se velmi posmeju nad jejich hodnocenim jizdnich vlasnotsti. Nekdo kdo ma jako sve soukrome auto obyc oktavku a nedej boze kombi...nemuze z principu hodnotit jizdni vlasnosti lepsich aut... nedokaze odlisit na limitu nuance mezi audi a a BMW. Vysledky testu jsou pak paskvil. Toto je jeden z nich.. nechapu jak si muzete dovolit tohle vydat.

Bond007
4. května • 23:44

No ja Ti nevim, ale s 335i na 18" bez rft v coupe jsem na norschleife jel a byla to porad tragedie ;) mozna by to chtelo trosku nadhled a soudnost ;-)

Petr
6. května • 16:52

No tak to nevim na cem jsi zvykly jezdit... 335ka je velmi solidni auto. Na Severni smycce jsem s 335kou nejel, ale porad se mi zda o tridu ovladatelnejsi nez A5.

Radek Ondrášík
30. dubna • 16:43

Každé auto je nedotáčivé. A to jak předokolky, tak zadokolky. Tak s motorem vpředu, vzadu a klidně i uprostřed. Je to základní vlastnsot všech vozů a je irelevantní jakou má koncepci. Rozdíl mezi nimi je pouze v tom, jak velká ta nedotáčivost je.Jinak se mi moc nechce věřit, že by stará 316i bylo auto, které má velkou schopnost utrhnout plynem a volantem zadek, jde to u ni daleko hůře, než u předokolek. A v rámci toho, že i to BMW má motor vpředu, byť za koly, tak nedotáčivosti ej tam více než dost.

Patros
2. května • 1:34

Moju starú E36 316i Coupé som "utrhol" plynom iba na mokrom (vtedy ale kedykoľvek, na to si aj pri "obyčajnej" 316i bolo treba dávať pri štarte na zelenú a odbočovaní na križovatke pozor...) ... alebo aj nechtiac na snehu... na suchom asfalte iba ak bol niečím znečistený (napr. piesok)... ale na vine bol iba relatívne nízky krútiaci moment + výkon 1,6 l štvorvalca... podvozok "an sich" išiel do pretáčavého šmyku veľmi ochotne...

mikes
30. dubna • 21:49

K tomu jen zbyva jen dodat, ze ta nedotacivost je u nekterych tak mala az je z toho negativni nedotacivost, tedy pretacivost, ne? ;-)
Ted vazne, urcite bych netvrdil ze je kazde auto nedotacive, podle stylu jizdy se do nedotaciveho smyku muze dostat asi kazde, ale standardni charakteristika to asi nebude.

Petr
2. května • 8:47

Mi prijde ten clanek, jako paskvil nekoho kdo si koupil kombik na runflatech a byl zklamany, protoze cekal ze bude mit strelu. Pokud vymeni podvozek a kola...tak se toho moc nezmeni. Ale autorovi bych dopurucil sednout do Koktavky RS nebo A4 a rad se vrati do sveho poskrabaneho BMW. TAdy neni nic subjektivniho... e9x ma nejlepsi pdovozek mezi konkurenci ... motory taktez...o rizeni nemluve. Autorovi bych doporucil spise Audi, podle toho co jsem cetl mu sedne lepe:)

Radek Ondrášík
1. května • 17:42

Uvědomte si, že v autě fungují setrvačné síly a jejich směr je před zatáčkou v podélném směru s vozem. Vytočením kol se směr této síly postupně mění, ale nejde lineárně s tím, jak vytočíte kola. Vnější hrany předních kol jsou přetěžovány a vzniká ona nedotáčivost. Ta je pouze větší a menší, ale je tam vždy. Ať u kamionu, který má vše vpředu, tak u Formule.

M. Brokes
30. dubna • 15:03


problem je v celkovem naladeni podvozku. prirozene je e90 naladena do bezpecnejsi nedotacivosti. samo, ze se da prinutit do driftu (u 325i v podstate jen na mokru ci snehu), ovsem da to praci a neni to tak prirozene jako u e36 resp e46.ano, udelal jsem chybu, mel jsem si rovnou koupit ojetou e46 M3, ted uz to vim...

Tomas B
30. dubna • 13:58

Moc hezky napsaný článek! Jen jestli jsem to pochopil - vaše BMW by na Nordschliffe zajelo určitě lepší čas než Golf GTI? Přít se nechci, ale jste si jistý? To že má BMW lepší podvozek, chápu, ale GTI ho nemá zrovna špatný, výkon 160KW vs. 147kw, točivý moment 250NM vs. 280NM, hmotnost cca. 1560kg vs. 1370kg. Já bych to viděl na plichtu.
P.S.: nejsem zaslepenec VW:-D:-D:-D

M. Brokes
30. dubna • 15:09


vlastni zkusenost tak pravi. pri jednom kole se na me na zacatku, kdyz jsem jeste nemel zahrate gumy, se na me jeden hoch s GTI prilepil. tak jsem ho pustil a kousek mi poodjel. pak jsem zrychlil a dojel ho. na vyjezdech ze zatacek to byla plichta, ovsem v zatackach jsem byl o velky kus rychlejsi. ovsem predjet ho jsem moc nebyl schopen, dokud neuhnul jednomu o hodne rychlejsimu ridici a v te chvili jsem se prosmykl taky. a velmi rychle jsem ho pak ztratil z dohledu.jasne, mohl byt horsi ridic, ovsem ja taky nejsem buhvi jake eso.

Tomas B
30. dubna • 15:26

jen jestli nejste moc skromnej;-)

Hazoš
30. dubna • 12:51

Po dlouhé době jsem si rád něco takového přečetl protože se to číst opravdu dalo! Podle mě krásně napsané a rozhodně úplně jiným stylem a s úplně jiným přístupem k psaní. Jinak je paráda že se najdou i lidi kteří takto hodně cestují, já tedy spíš jenom cestuji ale to kvůli sportu. Pokud bych si představoval svůj budoucí život tak bych se asi hodně ztotožnil s autorem- pěkný auto, rodina, cestování a ještě nějakej domeček a byl bych šťastnej člověk :-).
Majiteli přeji buď ať je časem s autem spokojenější a nebo ať se mu povede ušetřit na M3 v sedanu...a taky ji uživit. A taky spousty šťastně ujetých km.
Jediné co dost překvapilo mě je to že v kombinovaný spotřebě jedete "jen" za 8litrů. To jsem čekal daleko víc!

duuri
30. dubna • 10:55

velmi pakny clanok :) aj ked "Bring Mich in Werkstatt" dakujem klobuk dole...

Paegas
30. dubna • 9:52

Mám také e91. Ano je blbost od toho čekat nějaký supersport v sériovém nastvaní jako čekal autor článku, ALE např. u Audi máme za stejnou cenu model A4 s Octavia podvozkem ;) Pokud chtěl autor nějaký dobrý sport od BMW za podobnou cenu měl koupit Z4. Ale když holt si koupí rodinné auto se sportovním zaměřením, nemůže čekat, že to bude špička i na okruhu, to je prostě naivní.. Ale nejvíce mě překvapilo tvrzení, že s autem nemůžete ani do myčky :D Navíc od doby Sierry jsem vyzkoušel již mnoho aut, ale zpracování interiéru u 3er je jedno z nejlepších. Německá preciznost a a všem je jasně vidět vysoká cena. Opět nechápu autora. Připadá mi, že je nespokojen s autem, protože chtěl koupit něco jiného a tak přehání kde se dá. Na druhou stranu runflaty jsou opravdu strašné - nutnost vyměnit..

Skyline
30. dubna • 11:24

Zatimco z autora citim zdravy nadhled, z tebe urazenou jesitnost cloveka, kteremu nekdo kritizuje modlu. Nevim, proc by si mel majitel pochvalovat kvalitu zpracovani, kdyz mu auto vrzalo a servis to opravoval na nekolikrat? Spis je tady videt stesti/smula na kus, kdy ty jsi spokojen a on ne, to jen znamena, ze mate pravdu oba, na zaklade rozdilnych zkusenosti. Bud rad, ze to nepotkalo tebe.Jeste k tomu laku obecne, nevim, jak a kde auto umyvas, ale moderni laky (nejen u BMW) staci casto protahnout umelohmotnou myckou jen jednou a skrabancu je tam jak na 5 let starem aute. Tipnul bych si, ze mas auto ve stribrne, ale zkus se nekdy podivat na parkovisti na nova auta tmavsich barev a uvidis sam.

Paegas
30. dubna • 17:29

Jen mi to přišlo divné, protože ať již z fór jako bmwklub apod. tak i od známých a z vlastní zkušenosti, jsem byl přesvědčen, že BMW má precizně zpracovaný interiér. Podle popisu v článku jsem skoro získal dojem, že by se na špatné cestě mohlo auto skoro rozpadnout a měl bych radši volit kvalitnější Fabii. BMW mám rád, ale samozřejmě uznávám, že autor má v mnoha věcech pravdu. Ale s tim interiérem měl nejspíše smůlu :)

matuS
1. května • 13:55

mal som 320dT na testovacke a interier tiez vrzal. auto malo nieco cez 20.000km

acizek
1. května • 12:43

Zdravim, sam mam E90 330d a interier je nestesti. Ve srovnani s predchozi E46 je kvalita zpracovani o nekolik stupnu nize. Podivejte se schvalne take na zahranicni fora E90 a uvidite, ze to nebyl jen jeden vadny kus.
Servis v zaruce rozebral temer vsechno, ruzne podlepovali a tesnili, dostat to do jakztakz stavu stalo hodne nervu a jejihc casu.
Tim nerikam, ze je BMW spatne auto, jen to nove je horsi nez to stare :)

Leon
30. dubna • 12:30

Mam rok starou A4 v tmave modre barve a ten lak je opravdu priserny. Auto mi umyli v mycce primo v servisu, takze ty jemne vlasecnice tam mam uz od zacatku.
Jedno jabko z okna autobusu na predni kapotu a lak poskrabany jak blazen.

ff
30. dubna • 23:56

Ja mam 1er v cerne (pravda neni to metaliza) a po roce je poskrabany jak blazen i pres to ze ho meju jen rucne a opatrne... Predtim sem mel compact a ten byl 7 let stary a nemel ani skrabanec a myl jsem ho v myckach... Neumim si to vysvetlit.

mikes
30. dubna • 10:33

Octavia ma petiprvkove zaveseni prednich kol?!

JiVi
1. května • 3:39

BMW ma vyceprvkove zaveseni zadnich kol?

Hans
6. května • 17:58

... a ramena, jak predni, tak zadni, jsou z vysokopevnostniho hliniku, motor ma blok z hliniku se zatavenymi ocelovymi prvky - mistrovske dilo slevacu z BMW (ale az ten novy 3-litr), kde se vyuzilo zkusenosti z F1.

M. Brokes
1. května • 12:27

samozrejme. nebo si myslite, ze tam je tuha naprava?

Vavroch
30. dubna • 13:17

Nemá, Paegas je mimo.

M. Brokes
30. dubna • 10:11


O sve naivite jsem psal hned v uvodu a nijak jsem se s ni netajil. Presto zkusil jste nekdy e46 v podobne konfiguraci? Co se tyce kvality laku a zpracovani interieru, pisu jen o svych zkusenostech. Mozna nejste tak citlivy, mozna nestudujete kvalitu laku po kazdem myti jako ja, mozna vam nevadi obcasne zarachoceni tu i onde. Ja jsem na tyto veci pedant a vadi mi kazdy skrabanecek a naladu mi kazi kazde zaskripeni. Otazkou taky je, jak stare auto mate. Podle poslednich zkusenosti BMW na interieru asi zapracovalo, protoze auta z lonskeho roku prece jen drzi pohromade o kousek lepe. A co se tyce objektivity - ano, mate pravdu, auto me neuspokojuje, proto ho taky prodavam. Ovsem musim se ohradit proti narceni z nadrzovani. Ostatne v testu je autu vytknuto spousta veci, ktere ale jinym vadit nemusi.

Petr
30. dubna • 19:35

Devastující je ta Vaše modrá - je to nádherná barva - o tom žádná a podle mého soudu nové trojce opravdu sluší, ale je vrcholně nepraktická a je na ní vidět každý škrábaneček.
Máme služební 320dT ve stříbrné metalíze - a myslím že jsem stejně potrefený na kvalitu laku po mytí jako Vy (:-) ) - ale do myčky s ním jezdím bez obav - není nic vidět

M. Brokes
1. května • 12:26

petr: ano, stribrna metaliza a obecne svetle barvy jsou v tomto smeru lespi. ovsem jsem si jisty, ze vas i hansuv lak je taky doskrabany, jen to na nem nejde videt. na druhou stranu nutno rici, ze cim je stribrna praktictejsi, tim je, prominte mi to, nudnejsi. ja pri vybvberu hodne vahal, chtel jsem cervenou metalizu - idealne takovou, jaka se davala na e46. jenze kde ty doby jsou, ta soucasna se mi nelibila. hans: ze nic neslysite je mozna dano vasi motorizaci. sednete z 320d do 325i a budete premyslet, jestli jste motor nenechal v garazi. tim se vas samozrejme nechci dotknout, diesel je vase volba a urcite jste pro ni mel sve duvody.

Hans
6. května • 18:01

Motor (320d) jisteze (bohuzel) slysim. Mysleno bylo nechtene drnceni nejakych plastu. Jinak sametovy 6-ti valec benzin znam z E46. Jinak, i na zdejsi nemecke pomery je M-podvozek moc tvrdy - kolega ho ma a dost to uz "drnca", i kdyz zatacky strihnehe neskutecnou rychlosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
M. Brokes
6. května • 23:16

tak pokud jezdite po nemeckych silnicich a jeste na standardnim podvozku, tak se nedivim, ze vam interier jeste drzi pohromade. me komentare se tykaly aut provozovanych na cestych cestach a velmi casto ve sportovni konfiguraci.

Hans
1. května • 11:45

Take mam E91 320d ve stribrne a nemam s lakem problemy. A co se tyce drnceni plastu take ne. Preve jsem prekonal 100.000km (2 roky a 2 mesice) a nikdy jsem nemel s autem zadne problemy a ani s predchozimi - toto je moje ctvrte BMW (vsechna auta byla vzdy nova). A jeste k zarazeni auta: je to rychly a pohodlny kombik se super technikou (autor popisuje brzdy - jedna se o Cornering Breaking Control, vynalez BMW a je vserii u vsech aut od roku 2002; benzinovy motor ma VANOS a Valvetronik s linearnim zatahem, take v serii u vsech od 2002). Kdo ocekava superspost s kufrem jako v Ducatu se absolutne myli!

Paegas
30. dubna • 17:31

S tím lakem, možná to bude tím, že mám hodně světlý lak, jak poznamenávají některé v diskusi níže. Ale ten interiér se mi nezdá, nejspíš jste měl smůlu na kus. I Dacia či Fabia mají interiér, který se nerozpadá, tohle u BMW snad opravdu normální být nemůže :)

Petriver
30. dubna • 10:41

Mám rád recenze na vozy, které jsou psány na základě dlouhodobých zkušeností. Poměrně mě nudí novinářské recenze, kdy je s novým vozem a syrovým motorem ujeto 300Km, navíc s rizikem tendenčního přístupu daného recenzenta vzhledem k sounáležitosti jeho chlebodárce k výrobci vozu dané značky. Článek jsem si s chutí přečetl a musím ocenit pisatelův nadhled a konstruktivní kritiku.

Jenyk
30. dubna • 9:40

Dobrý inzoš :-). Můžeš se trochu rozepsat o FSD? Také mám drncadlo a přemýšlím o nich.

M. Brokes
30. dubna • 10:18


FSD jsou opravdu zajimave. Nevim ale, co rict vice, nez je naprano v testu. Citelne vylepsi konfort a stabilitu a mirne snizi tu nedotacivost. Jak uz jsem napsal, na D1 se s nimi da jet v pravem pruhu, byt to samo neni nic prijemneho pro auto ci ridice. V tom zvyseni komfortu vidim hlavni prinos, zlepseni jizdnich vlastnosti je bonus navic.

Kankunen
30. dubna • 8:48

Tak tohle bych si vybral, ze všech aut. Sametový motor by porazil i ten interiér. Korejské lampy se mi líbí víc než ty tradiční bavorácké, protože se méně podobají audiňáckým. Přednost by dostal jedině Lexus IS, ale ten není v kombíku.

Monel
30. dubna • 7:25

Co su to RFT pneu?

Péťa
30. dubna • 9:04

Spíš je v článku blbě užíváno "RFT guma" a "RFT pneu", když RFT je run-flat tire, tedy už v sobě gumu má:-), takže neříkáme run-flat pneumatika pneumatika, stačí jednou :-)
Stejně jak "LED diody"...

Mem
30. dubna • 20:31

LED diody, CD disk atd. jsou naprosto správně použité výrazy (tento jazykový jev má i své odborné pojmenování, které mi teď bohužel vypadlo), úsměvné je, jak se tady na AutoRevue neustále objevuje někdo, kdo to řeší ;)

Radek Ondrášík
30. dubna • 10:16

Máte pravdu, ale jsou to obecně požívané výrazy zaběhnuté v běžné mluvě. Nehledejte za všemi výrazy logiku.

mikes
30. dubna • 8:13

Run flat gumy, muzes jet omezenou rychlosti na omezenou vzdalenost i kdyz pichnes, gumy maji vyztuzene bocnice takze drzi i bez vzduchu.

3D4
30. dubna • 3:34

Tak toto je bezpochyby ten nejlepe napsany inzerat na prodej auta, co jsem kdy cetl.. Ne, vazne, velmi hezky napsano, s radosti jsem si to precetl
;-):-D:-D

ka-spel
2. května • 8:27

Tak mě to připadá, že si tady redakce umisťuje inzeráty svých známých. Předtím stará Lancia, teď zánovní BMW.

sss
30. dubna • 4:32

není to vzadu nějaký malý?

M. Brokes
30. dubna • 8:17

na tech fotkach je sedadlo ridice posunuto uplne dozadu a presto za nim zustava alespon minimum mista. do teto polohy si ho samozrejme nastavi jen dvoumetrovy dlouhan. sam ma 180 cm a to si pak za me dle zkusenosti v pohode sedne a vydrzi cely den cestovat osoba o vysce 190 cm.

Pavel
30. dubna • 8:01

BMW má vzadu hrozně málo místa. Pokud je řidič dlouhán,tak normální člověk si vzadu nesedne. Na nohy je tam pak místa tak asi pro tříleté dítě :-(

io
5. května • 8:54

Zalezi na rade. Mam BMW 7 - tam muzes vzadu cvicit.

standa666
1. května • 9:48

tak to je VELKEJ problem. porad jezdim v peti. ja, manzelka, babicka, dedecek a sousedka.....ne vazne misto vzadu podle mne realne fakt nevadi nikomu. kdyz uz tam nekdo sedi, tak nejspis deti.

mikes
30. dubna • 8:42

Hrozne malo mista v porovnani s cim? :-)

Doporučujeme

Články odjinud