Zima přeje obchodu s ojetinami

Návštěvnost webových stránek největšího tuzemského prodejce ojetých vozů AAA Auto letos meziročně vzrostla o nadproporcionálních 19 %. „Hlavním důvodem je letošní tuhá zima, která vede zákazníky k tomu, aby namísto osobní návštěvy autocenter vybírali vozy pohodlněji, prostřednictvím internetových stránek,“ uvedl ředitel prodeje skupiny AAA Auto Petr Suchánek. Počet shlédnutých stránek webu www.aaaauto.cz se za prvních pět týdnů letošního roku meziročně zvýšil  dokonce o 31 %. „Obchodování s ojetými vozy přes internet  je dnes výrazně jednodušší díky mobilnímu výkupu a nově i mobilnímu prodeji, kdy je vůz vykoupen nebo prodán přímo u zákazníka, bez nutnosti jezdit na pobočku,“ připomněl Petr Suchánek.

Průměrná týdenní návštěvnost webu www.aaaauto.cz v roce 2008 činila 82 tisíc unikátních návštěvníků, což bylo o 16 % více, než v roce 2007. Průměrný počet shlédnutých stránek za jeden týden v roce 2008 meziročně vzrostl o 10 %, a to na 1 milion 486 tisíc týdně. Modernímu způsobu nakupování přes internet pak napomáhá skutečnost, že u většiny vozů v AAA Auto je možná jejich výměna za jiný do tří dnů po zakoupení. V případě zánovních automobilů, prodávaných pod značkou AAA Premium Auto, se pak lhůta na případnou výměnu prodlužuje až na sedm dní.

Doporučujeme

Články odjinud