Nové Porsche 911 GT3 RS za více než pět milionů není jediné ostré Porsche, které se představuje v Ženevě. Pozornost si zaslouží i ostrý Cayman GT4, který si vypůjčil motor z Carrery S, tedy plochý šestiválec 3,8 l vyladěný na výkon 385 koní.
Agresivní bodykit má svou funkci, především aerodynamickou. Na rozdíl od 911 GT3 RS je Cayman GT4 poměrně jednoduchý a má stále klasickou manuální převodovku
S cenou 2 400 000 korun je nový ostrý Cayman v porovnání s 911 GT3 RS o více než polovinu levnější, ale pochybujeme, že bude nabízet také méně než poloviční zážitky. Má třeba klasický manuál a jeho dynamické parametry vypadají tak nějak použitelněji i v reálném světě.
Stovka za 4,4 sekundy stačí, stejně tak maximální rychlost 295 km/h. Porsche Cayman GT4 se nastavením podvozku od běžného silničního modelu dost liší, aby auto lépe fungovalo v plném nasazení na okruhu. Tomu se podřizuje i aerodynamika a třeba účinnější chlazení a brzdy.