Ženevská atrakce č. 1: malá SUV na čele s Renaultem Captur

Podle analytiků IHS Automotive bude v roce 2014 patřit modelu Renault Captur, který slaví v Ženevě premiéru, jedno ze dvou čelních míst v segmentu. Současný lídr Nissan Juke spadne na třetí pozici.

Renault Captur je dalším příslušníkem rychle se rozvíjejícího segmentu malých SUV, které si zákazníci oblíbili kvůli vyššímu posezu, lepšímu přehledu a jejich jízdním vlastnotem v horším terénu.

Captur přichází v pravý čas. Zákazníci chtějí změnu a tohle auto ji očividně nabízí. Nahradí model Modus, jehož prodeje spadly loni o 37 procent na 30 315 kusů.
Očekává se, že v roce 20014 si Captura pořídí více než 93 000 zákazníků. 
 
Předpověď prodejů malých SUV v Evropě v roce 2014
 

1.Peugeot 2008103 143
2.Renault Captur93 397
3.Nissan Juke64 685
4.Opel Mokka38 882
5.Suzuki SX433 532
6.Ford EcoSport31 190
7.Chevrolet Trax20 205
8.Suzuki Jimny13 107
9.Fiat 500X5 050

Zdroj: IHS Automotive
 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků