Ženeva 2016 živě: Známe základní české ceny Volva V90 a S90

Na ženevském autosalonu oznámila značka Volvo základní ceny svých dvou novinek, které brzy dorazí také na český trh. Pokud toužíte po modelu S90, budete potřebovat minimálně něco málo přes milion. Verze kombi startuje těsně nad hranicí 1,1 milionu korun.

Video | Kombi | Ženeva 2016 | Luxusní auta | Premiéry | Volvo

Volvo V90 odhaleno se vší parádou. Prohlédněte si fotky a videa

Přesně řečeno bude nejlevnější Volvo S90 stát 1 039 400 Kč včetně DPH. Volvo V90, opět včetně DPH, vás vyjde minimálně na 1 106 400 Kč. Základem je naftový čtyřválec označený jako D3, který nabídne 110 kW (150 k). 

Oba dva modely používají prakticky identickou techniku jako XC90, která se ale nabízí minimálně s motorem D4 o výkonu 140 kW (190 k). Volvo V90 slaví v Ženevě světovou premiéru, pro S90 je aktuální autosalon evropskou premiérou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volvo V70 2.401
Rok výroby: 2005
Stav: 208 000 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo V70 2.4
Rok výroby: 2008
Stav: 209 064 km
Cena: 205 000 Kč
Volvo V60 2.4
Rok výroby: 2011
Stav: 114 904 km
Cena: 305 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků