Ženeva 2016 živě: Toyota C-HR je stejně radikální jako koncept

Toyota si na ženevský autosalon přivezla malý crossover pojmenovaný C-HR. Vzhled auta, které bude bojovat o zákazníky zejména s Nissanem Juke, je velmi radikální a příliš se nevzdaluje loňskému konceptu stejného jména. Interiér nového modelu jsme si v Ženevě prohlédnout nemohli a není ani na oficiálních fotografiích. 

Toyota tvrdí, že při ladění jízdních vlastností usilovala o navození stejného pocitu z jízdy, jaký poskytuje „moderní hatchback segmentu C“. Proto má – na rozdíl od mnoha zástupců stejné kategorie – víceprvkovou zadní nápravu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota C-HR je malý crossover, namířený hlavně proti Nissanu Juke; vedle hybridní verze nabídne Toyota i přeplňovanou benzinovou dvanáctistovku

Vedle hybridního hnacího ústrojí z modelu Prius dá Toyota C-HR zákazníkům na výběr i nový přeplňovaný motor 1,2 l 85 kW z Aurisu. Vedle manuální převodovky si budete moci zvolit i variátorovou skříň CVT, popřípadě i pohon všech kol. Na některých (neupřesněných) trzích chce Toyota nabízet nový model i s motorem 2.0 a CVT. O dieselu zatím řeč není. 

Toyota C-HR se bude vyrábět v Turecku, design však vznikal v Kalifornii. 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků