Jako Ceska, pardon :)
Ta slecna vedle auta vypada jako Saska, ma velkou rit :-P
A do těch dvou oválných koncovek výfuku co totálně rozesírají všechny hrany a zvlášť pod takovými zadními světly budou vyvedeny oba výfuky z té 1,4 TSI nebo se o druhou koncovku podělí s těmi elektromotory? :-D Takové vize ať si nechají pro společnou masturbaci s Kabaňem, když do toho potom stejně narvou palubku a sedačky z Oktávky.
Abych jenom nehaněl, je to zajímavější než nový Seat Ateca, ale jaká bude realita? A ty oválné koncovky korespondují se znakem pod zadním oknem a tvoříc trojúhelník oválů svým způsobem osvěžují monotónnost přehranované zádě automobilu. Jako by se těch hran sami designéři lekli a prvoplánovou honbu za hranami za každou cenu se snažili trochu zjemnit.Pod milión se slušným dvoulitrem to bude konkurenceschopné auto. Za víc už bych hledal a nepochybně našel jinde.
Tak nevím, ale je to opravdu splácanina všeho možného. Jednu chvilku to je částečně BMW, pak zase rysy Mercedesu GL.., předek Jeep Cheroke, zadek tak nějak hrozně chudý a nevýrazný. Částečně Audi a VW. Pak to bude předražené a chudý příbuzný...
Palubovka alá stodvácá!Bez těch blbejch displejů!!
No co, retro letí, ne?
Já prostě SUVéčka nechápu.Leda že někdo chce sedět vysoko, protože se bojí, nebo se chce vyvyšovat.A platit zbytečně moc za PHM.A před každou zatáčkou brzdit, aby se mu to nepřeklopilo.Kdyby tahle modá příšla o 30 let dřív, to by si každý kupoval Avii? :-)Podle mne za podobné (nebo spíš nižší) peníze se dá koupit kombík střední třídy (v případě Škody Superb Combi), který nabídne myslím prostoru dostatek, k tomu také nějaké jízdní vlastnosti, rozumnou spotřebu, neobludný design, atd...SUV jsou jen taháním peněz navíc z lidí. Maximální vytěžení dostupné platformy a techniky, zabalení do nepraktického módního hávu a prodej výsledku za přemrštěnou cenu.To samé o segment níže: kdo si proboha koupí Yeti raději než Octavii Combi (při nejhorším 4x4 či Scout - i když ani to 98%lidí nevyužije)? A co tím získá? Podivný design, málo prostoru pro lidi i zavazadla, horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřebu, ...
Jirko plkaš nesmysly to bych mohl napsat podle tebe "NECHAPU LIDI CO SI KUPUJOU SPORTAKY"mista pomálu horsi nastupovani vystupovani tvrda prkenice ale i ty maj svoje kouzlo, kazdej podle chuti nejhorsi jsou ti co si hoji za volantem mindráky a je jedno v cem sedi od takových pryč......
Kolego, je to prozaicky jednodušší. Moje nejmilejší auto je MB Vito a celkově všechny MPV od MB. Teď jezdím Jeepem, protože finanční nabídka byla o řád lepší než MB. A proč ? Záda, kolego záda. Bolí, a to už dost dlouho. Neboli sportovní Mazda 323F jsem na sníženém podvozku, to jsem měl před 19-13 lety, od té doby jen MPV a některá SUV. Oktávka je pro mě nepoužitelná. Prostě padat do auta jak do bunkru už pro mě není dobré. A je nás čím dál víc, jak na pravidelných rehabilitacích pozoruji. K čemu budu mít výhodnější auto, když se budu násobně dráž z toho léčit a omezovat.Samozřejmě taky platí, že SUV jsou prolobovány od NWO kvůli podstatně vyšší spotřebě a zvýšení závislosti na ropě.
asi tak. miluju sve vysoke auto, pokazde kdyz do nej prestoupim z nejake nizke jebky.
no proste su aj bohatsi ludia ako si ty
v tomhle případě nejde o peníze, ale o to, že se to prostě lidem líbí. To, že je to opravdu kromě pocitu v podstatě k ničemu je fakt
Asi tak.Já lidem neberu, že si to koupěj proto, že se jim to líbí. Když to jsou ochotni přiznat a neplácaj něco o skvělých užitných vlastnostech, prostoru, variabilitě či dokonce o dobrých jízdních vlastnostech.Ještě že už tak nějak umírá třída MPV - tam ta "variabilita" byla tak skvělá, jak si člověk mohl vybrat, jestli chce víc prostoru pro lidi, nebo pro zavazadla - akorát nikoho moc nenapadlo, že většinou mezi lidmi a zavazadly je přímá úměra (čím víc lidí na víkend/výlet/dovolenou jede, tím je více zavazadel). Pak s tou zadní lavicí mohli šoupat do alelujá, ale furt jim to smysl nedávalo. Když jeli na výlet jen 2 (vepředu), mohli si udělat super místo na zadních lavicích (pro nikoho). A když jich jelo 5, ti vzadu málem přišli o nohy, aby se do kufru aspoň něco vešlo - a zbytek naházeli do auta k přátelům, co mají kombíka.Plus já jsem v tomto ještě striktnější - podle mne se lidem vše potřebné vejde i do neCombi (Octavia, Superb). Nové auto si nekupují socky, takže k moři vezou 3 kufry a na to nepotřebují Combi. Ok, pokud někdo vozí jánevímco, tak to asi využije, ale stejně si myslím, že se kombíků prodává asi tak 10x víc, než je potřeba.Já bych kombík nechtěl (nízká tuhost karoserie, hmotnost, hluk od zadní nápravy, ...), ale bohužel třeba na operativní leasing prakticky nic jiného, než kombík koupit nejde - asi proto, že od těch leasingovek to pak kupujou samí řemeslnící, živnostníci, majitelé konzumů, zahrádkáři, zemědělci, atd...To samé diesely - opět na operák nic jiného koupit nejde. Asi se bojej, že benzín by pak neprodali. Jako že každej asi najede 30tis a víc za rok.
pravidelně čtu na všech autofórech diskuse na téma "proč si proboha někdo kupuje SUV???". Proto si dovolím za sebe odpovědět:A proč ne? bydlím na vesnici na Vysočině, najezdím měsíčně 3500km od dálnic až po polňačky (občas to holt jinudy objet nejde), v normální zimě bojuju se závějema. O víkendech a dovolené vozím 4člennou rodinu a velkýho psa, občas těžkej přívěs. Bolej mně kolena a nechce se mi lézt za volant jako do tanku (dolů), kamarád srazil ve 130km/h divočáka a mondeo byla na sr... Léta jsem jezdil v kombíku (Focus, Legacy, Outback). Pak jsem přesedl výš do Freemonta.A když jsem se na podzim rozmýšlel, zda nový Outback nebo Jeep Grand Cherokee nebo něco ještě jinýho, dlouho jse neváhal (i když Outback je fakt skvělej). A NELITUJU. Jeep je skvělá kombinace auta na silnici i do lehkýho (v mém případě) terénu. I když při parkování na Karláku bych taky radši Smart :-)Takže, proč SUV a ne třeba A4? protože každej máme naštěstí jinej vkus a líbí se nám něco jinýho (nejen vzhled ale i pocit při řízení). Takže úplně stejně dokážu pochopit, když si někdo koupí MB S nebo E a naopak třeba Wranglera... stejně jako někdo se radši dívá na F1 a někdo jiný zase na bugyny. Ani motorkáři nejezdej všichni na cestovním enduru.. :-/A jestli se mi líbi nová Škodovka? uvidíme naživo :-) Každopádně nebudu lidi hodnotit podle jejich auta... ;-)
Když trefíš v tom svém Jeepu divočáka bude stejně na odpis jako to Mondeo. a V terénu by ti dal na prdel i starý PrassatB5 4motion. resp. náhon na zadek kardanem. A co se týče prostoru, tak co jsem zkoušel třeba BMW X5, X6, tak slabotaaa. prostor na zadním sedadle je k smíchu. Jednu dobu jsem jezdiul s Discovery trojkou a do kufru se mi vlezla bečka piva, chlaďák a pár báglů. To zpátky to vezl kámoš BMW330tkou, sedanem a vlezlo se mu to tam taky a ještě měl místo... A naposledy komfort. SUV jsou možná všechno jenom né komfortní. Takže mi nikdy nikdo nevytluče z hlavy, že SUV jsou jen módní hit k hovnu. A pokud někdo potřebuje do terénu, tak si koupí třeba Patrola...
Pokud máš různá auta na různé povrchy, tak asi jo. mně stačí na dálnici i mimo jedno :-) https://www.youtube.com/watch... Ale jinak souhlas, že mezi majiteli SUV je spousta snobů, co ho mají na reprezentaci... stejně jako u majitelů sporťáků..... Můj příspěvek byl o něčem jiným.
Ja nikoho nesoudim a je mi jasny, ze v prostredi, kde zijes, to asi ma smysl.Proste jen rikam, ze 90% lidi ma SUV zbytecne, 90% SUV nikdy neopusti silnici.
Ale já tu nemluvil o terénních schopnostech těch aut...Rodiče bydlí v Brně a stejně uvažuji, že jim koupím právě SUV, protože do něj ve svém věku nebudou mít problém nastoupit na rozdíl od třeba Octavie. Taky je víc oplastovaný, takže máti nebude muset každý škrábanec pořád řešit. Prostě ne každej kdo kupuje auto je mladej, bezdětnej, sedany milující nebo já nevím co... jen jsem tím chtěl říct, že důvodů, pro které lidi vybírají auto je mnohem víc než jen užitná hodnota vs.cena. A myslím, že právě SUV vznikla ne z rozmaru zákazníků, ale protože prostě naplňují to, co lidi od auta chtějí. A že si za to automobilky nechají zaplatit? proč ne?Bohužel se tu totiž zaměňuje SUV a terénní. SUV (nebo lépe dle mého crossovery) jsou prostě jen normální auta s vyšší stavbou a přitom koncepcí normálního interiéru (teď narážím na MPV). A taky jsou samosebou SUV, který se mi vyloženě nelíbí, třeba X6...V podstatě říkat, že nechápu proč někdo kupuje SUV je úplně stejné jako říkat "nechápu, proč si někdo kupuje sedan (kombi, MPV, autobus, vrtulník, družici....)". Vždycky to pro jednoho bude lepší řešení a pro jiného horší.Zaplať PánBůh, že už se nerozmýšlíme jen nad tím, kterýho zaměstnance Mototechny uplatit, abych měl Š120... :-))
Rozumný bohatý člověk si místo do výšky vyhnané Škodovky koupí třeba Audi A4 či A6 Avant, ne?Tzn. tady nejde o bohatství, ale o používání rozumu místo podléhání diktovaným modním trendům. O rozumné preferenci reálných vlastností před náladami.Prostě za stejnou cenu (dejme tomu 1 milion Kč) si raději koupím Superb Combi, než Kodiaq. A do toho Superbu dost možná za ty peníze dostanu lepší motor a výbavu. Prostor budu mít královský, praktičnost také, spotřebu a jízdní vlastnosti jakbysmet.To samé v kategorii níže. Opět raději novou Octavii combi, než naprosto nepraktický a stísněný Yeti s hroznými jízdními vlastnostmi (ve srovnání s tou O3).
A kde jsi přišel na cenu 1 milion? Jestli tohle má stát v podobném duchu jako octavia-yeti, pak jednoduše vychází superb-kodiaq. Cenově bych to viděl na základ od 700 tis. Což by dávalo i smysl v nabídce. Audi A4 Avant začíná na 850 tis. v chudém základu, s nějakou výbavou minimálně milion. Resp. A6 za 1.5 mil. Ty auta si vůbec nebudou konkurovat. A jestli má yeti "hrozné" jízdní vlastnosti, tak jsi nejel nikdy v žádném SUV. Protože je yeti má v ohledu konkurecnce vynikající. Což se o bouchající O3 nedá vůbec prohlásit, ta totiž není žádný zázrak.
vyssie auto je bezpecnejsie ako nizsie s takou istou hmotnostou.mne napr tiez vyhovuje vyssi posadz podstatne viac.. az budem mat na premiove suv, nebudem vahat.
Zepředu to je pěkná obluda :-D ale jinak povedené autíčko :-)
Nevypadá to nejhůř. Ubrat pár lcd televizí, přidat kardan k zadní nápravě s mezinápravovou spojkou, asi bych o tom začal uvažovat. :-P
Nerozumím tomu sčítání výkonů. Elektromotor 40 kW + elektromotor 85 kW + 1.4 TSI = 165 kW. Na 1.4 TSI mi pak zbýva pouze 40 kW.
To jsou šlapací pedály....
Omylem jsem klikl na "souhlasim". Kazdy motor zvlast dava mnohem vyssi vykon, nez je realne dohromady dostat na kola. Proto soucet kw nevychazi.
Hm a taky kapacita baterie udávaná v kW, to je fakt bomba. :-O
Slušné provedení. Možná budoucí alternativa většího auta pro rodinu
Počkal bych na pořádný test. Určitě to nebude za hubičku, proto bych se ptal i majitelů a v servisech.
Nebýt znaku škodovky, řekl bych Peugeot.A palubní deska mi připomíná sedmdesátá léta.
Zcela nový, displayový airbag pro spolujezdce? :-D
Pokud už existují nafukovací displeje, pak by takový displej snad mohl nahradit i airbag. Ale jestli je to obyčejný displej a airbag je ukrytý někde za ním, tak by asi nebylo zrovna příjemné dostat nějaké střepy z rozbitého displeje do obličeje po aktivaci airbagu.
Proc strepy? Treba OLED displeje se snad delaji jenom z plastu.
Jasně, když by došlo k nehodě, tak před spolujezdcem žádný nebezpečný airbag nevystřelí, ale zobrazí se na tom displeji před spolujezdcem. A kdyby to byl holografický zobrazovač, tak ten nafouklý airbag zobrazí i prostoru. ;-)
Při nehodě se zobrazí na displeji dotaz - Přejete si aktivovat airback? :-D
sme v dobe modernej, airbag si aktivujes hlasovo, alebo gestami, alebo ti ho mozu na poziadanie aktitovat dialkovo v callcentre :-D
Nikdo vás jste nepochopili záměr tvůrců - nechali se inspirovat filmy o četnících, kde si předávali řízení přehozením volantu zleva doprava... proto je ta palubka na obou stranách stejná - jen se přepíchne volant a máte z levostranného pravostranné řízení... Škoda, simply clever :-D
Přehodit volant by možná šlo i za jízdy, ale co pedály (viz http://www.autorevue.cz/files/944091918.jpg a http://www.autorevue.cz/files/192301540.jpg ) => to by asi nebylo tak snadné. Že by po tom přehození volantu řidič na sedadle vlevo točil volantem a řidič vpravo šlapal na brzdu a na plyn? :-)
A hned poté - aplikace airback byla ukončena, odesílat/neodesílat :D
Stačí zmeniť palubnú dosku, disky kolies a pridať na dvere kľučky a môže ísť do výroby.Zaujali ma ale hlavne tie svetlá - aj v súvislosti s tým, že podobné by mala mať faceliftovaná Octávka. Keďže sú dvojdielne a pomerne úzke, vyvoláva to vo mne dojem, že by sa tam obyčajné žiarovky nezmestili. Bude mať teda Kodiaq a faceliftovaná Octávka len LED-kové svetlá?
Odhaduji, že bude mít zejména projekční halogeny a v příplatku či nejvyšší výbavě potom buď bixenon nebo LED.
Ozaj by si si toto kúpil?
on se nejmenuje Ozaj, je to josephko
Něco mezi Volvem a Volhou. Ten koncept má zubiska jako kůň , to asi žere seno.
To je proto, že to žere i trávu kolem cesty. To víš, po těch aférkách...
paradne auto pre homosexualov... :-))
Tak to je fajn, že se líbí i v tvé skupině lidí, dpcstb. :-)
to bola staznost, nie oslava.
vzhledem k odlisnemu jazyku a IQ je ti tezko rozumet
ak mas problem porozumiet tak podobnemu jazyku a nevies si pomoct ani internetom, tak ten iq problem bude asi na tvojej strane
Ona se skutecne najde manicka, ktera touzi po x displejich v aute?
Hm, ty chromované, vyceněné zuby jsou fakt nádhera... Škodovácký hnus povýšený na druhou, prima...
Bohužel jsou to nespolehlivá a předražená auta... Škodovkou tam a vlakem dom !!!!
Moc se mi to líbí. Fakt hezká Škoda.
Bravo Skoda! Bravo Jozef Kaban!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.