Ženeva 2016 živě: Nový Renault Scénic jezdí standardně na 20" discích

24 komentářů

Rampuch
26. září • 16:06

20 palcova kola nemusi byt draha. Automobilka ma silu to zmenit. Draha jsou kola, ktera jsou atipicka, nebezna v rozmerech. Pokud budou na dvacitkach jezdit vsechny Sceniky, neni duvod, aby cena toho rozmeru padla rychle dolu

Václav
2. března • 18:38

Auto je dle obrázků krásné. Škoda, že nedělají s automaterm také benziňák. Nevím proč se tu všichni zabýváte pouze kolama. Oni to mají určitě vymakaný, vyzkoušený a nečekají na vaše průpovídky o tomtéž

Milo
1. března • 19:14

Je to nádherné auto. Vlastním Scenic II. Ale staré modely mali samostatne vyberateľné zadné sedadlá, čo je pre mňa 100% nutnosť. Týmto ma to sklamalo.

Tonda
6. března • 17:36

Ano dělené sedačky 40/60 je to nejhorší co se mohlo Scéniku stát. Velikost kol řeší jen Ti kteří Scénika nemají.... čekám na nový model a "obyčejné" zadní sedačky jsou veliké zklamání". Pokud nedají dělení zadních sedaček na 40/20/40 alespoň za příplatek tak ho nekoupím. Tady udělali soudruzi z francie velkou chybu :-/

JXY
10. března • 16:23

Čekám na pořádné a přiměřeně levné auto pro tři sedačky v druhé řadě. Je mazec, že do 90% aut 3 sedačky prostě nedáte (chtěl bych radě´ji rovnou 7-sitz, nikdy nevíte kdy vám neplánovaně ukápne ;-) . Někdy by 3 vlezly a zase jsou špatně nachystané pásy apod. Zde snad bude nadějí grand scenic, ale mám pocit z nějakého dřívějšího článku, že se sedačky taky zprzní v duchu peugeot 308 sw. 5008 a grand picasso vypadají na první pohled ok, ale v interieru je pár přešlapů, kvůli kterým o nich již neuvažuji. zůstává jen pár předražených a kodiaq, byť třeba v základu kvůli ceně, asi taky bude zklamáním, a to má 1910mm šířku. Budu překvapen, pokud by na podzim ukázala škodovka interiér espace s tváří range roveru a o 150 litrů lacinější než espace.

Tom
1. března • 17:26

S těma kolama se mi to nezdá. není možné aby základní model měl větší kola jak 17", je to zbytečně drahé a taková kola v základu nemá ani espace ani talisman ani kadjar.

IhjG&53hGGkashjUgt-=-3'\'
1. března • 17:15

Skutecne hezke auto. Neco takoveho aby clovek pohledal. Jsem hodne zvedavy na uzivatelske testy.

OnlyTruth
1. března • 17:10

pekne , interier nie je moj styl ale inak ok , podlamna 20" pojdu len ktomu 160konovemu motoru, menej by sa to ani neoplatilo davat ostatne motory by to trapilo iba..

Bimbo
1. března • 14:52

Crossoverovitost auta nahonena nesmyslenjma kolama.:-/

Bimbo
1. března • 15:12

tak mi to nedalo a nasel jsem Continental EcoContact 5 195/55R20 3900kc za kolo

*(616dgg^6426klfjhfFDgh23
1. března • 17:06

To mi nepripada jako devastujici cena v pripade majitele takoveho auta.

Driver
1. března • 15:09

Naopak. Už bylo na čase, aby auta měla větší kola. Neuvádím pojem disky. Není nic horšího než naložené MPV na měkkém podvozku a kolech R15 jako měl první Scénic ve vyšších dálničních rychlostech. Stačilo trhnout volantem, (jak to rádi činí polovina uživatelů.) (Neuvádím řidičů) a smyk byl jasný. Pořádná kola alespoň obvod 70 cm jsou pak úplně o něčem jiném. Auto je mnohem, mnohem stabilnější, bezpečnější a mimochodem větší kola=větší komfort. Neuvádím disky.

1. března • 16:50

první scenic měl ale 14" B-] Jinak bych po něm asi hned skočil. Dosluhuje mi starší vere, tak jen najít někde pár drobnejch...

Bimbo
1. března • 15:14

to jsou kecy, nehlede na to ze sis spletl obvod a prumer, nebo mozna polomer :-D

&6e56*(hxg&^%-*13-*/37%%4
1. března • 17:05

Nemyslim, ze by to byly zase takove kecy. Vetsi kola totiz zvladaji vetsi diry, coz je na ceskych a slovenskych silnicich pomerne dost dulezita vlastnost. Vetsi pneumatiky jsou sice (podstatne) drazsi, ovsem zase by se na nich melo dat ujet vice kilometru, nez je clovek (ne zavodnik) sjezde. Vetsi kola maji podstatne vetsi gyroskopicky moment, takze je skutecne na praci s rizenim vetsi sila. Ovsem zda je to samo o sobe vyhodou, je otazkou uhlu pohledu.

mpolan
1. března • 18:17

Větší kola možná ano, ale musí ta velikost být dosažena především vyšší pneumatikou. Samotné kolo o velkém průměru, s nižším profilem pneu, je zabiják veškerého pohodlí a plavnosti jízdy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kluc
1. března • 18:56

Zabijákem není velikost kola, ale hmotnost kola. V případě Scénicu se hmotnosti bát nemusíš. Ta kola jsou sice velká, ale jsou zároveň i úzká. Mají jen 185 mm. budou tedy lehká. Teoreticky by tedy Scénic mohl využít výhody většího průměru, Podobně jako BMW i3.

mpolan
1. března • 20:19

Je to v kombinaci. Nezapomínej, že i pneumatika se podílí na pružení a tlumení...

ILKhdygt* l
1. března • 17:13

A jeste bych dodal, ze vetsi kola lepe filtruji nerovnosti vozovky typu 'roleta' nebo 'kocici hlavy'. Ne ze by je vyfiltrovaly zcela (to by se vlastne auto muselo vznaset nad vozovkou bez kontaktu s ni), lec je filtruji podstatne lepe nez treba 14" nebo 15" kola.

An@kIn
1. března • 13:46

Design mému oku lahodí. Obrovský vnitřní prostor je také velkým plus, stejně jako podélný posuv zadních sedadel. Ale ta kola?! Proboha proč ... Zbytečně se tím neúměrně zvyšuje cena obutí a při vyšším ročním nájezdu a tím častější koupi obutí to rozhodně nepotěší ...

karlos
1. března • 14:24

Mě víc vadí chabá nabídka benzínových motorů.
Ale jinak pecka.

mpolan
1. března • 14:51

Nabídka pokrývá 95% zájmové skupiny. K čemu dávat více? Jen proto, aby se člověk mohl přehrabovat tabulkami a chlubit se, že má na výběr z okrajových variant? Zbytečné a neefektivní.

mpolan
1. března • 14:08

20" ve standardu se mi vůbec nepozdává. Jednak to vyžene cenu i základních verzí hodně vysoko (co si budeme povídat, taková kola a pneu už jsou sakra drahá záležitost), jednak by neměli čím odlišit verze. Základ bude nejspíš na menších, ale tahle velká půjdou objednat. Nemluvě už o tom, že to ani nevypadá hezky.

alapli
1. března • 13:30

To je nádhera, zdá se, že velký lidový bratr má problém.:-)

Doporučujeme

Články odjinud