Ženeva 2016 živě: Nástupce Ferrari FF byl odhalen

Také u Ferrari je letos celkem rušno. Sice tato italská automobilka nepřivezla takovou bombu, jakou bylo kdysi LaFerrari, ale i GTC4Lusso stojí za pozornost. Výrazně modernizované FF totiž dorazilo s celou řadou novinek, což ostatně demonstruje i jiné jméno.

Autosalony | Sportovní auta | Ferrari | Ženeva 2016

Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Nástupce FF dostal přepracovanou aerodynamiku, která má být výrazně lepší, než tomu bylo dříve. Upravoval se taktéž interiér, kam se nastěhoval nový multimediální systém a dost změn se týká i techniky.

O pohon se pořád stará dvanáctiválec o objemu 6,3 litru. Jeho výkon narostl o třicet koní, takže teď vůz nabízí 507 kW (690 k). Točivý moment nemá daleko k hranici 700 Nm. Na stovce je italská novinka za 3,4 s a nejvíce upaluje rychlostí 335 km/h. A aby toho nebylo málo, zadní náprava dostala systém natáčení kol. Očekávejte zatraceně zajímavé chování v zatáčkách. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek