Ženeva 2016 živě: Nástupce Ferrari FF byl odhalen

Také u Ferrari je letos celkem rušno. Sice tato italská automobilka nepřivezla takovou bombu, jakou bylo kdysi LaFerrari, ale i GTC4Lusso stojí za pozornost. Výrazně modernizované FF totiž dorazilo s celou řadou novinek, což ostatně demonstruje i jiné jméno.

Sportovní auta | Autosalony | Ženeva 2016 | Ferrari

Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Nástupce FF dostal přepracovanou aerodynamiku, která má být výrazně lepší, než tomu bylo dříve. Upravoval se taktéž interiér, kam se nastěhoval nový multimediální systém a dost změn se týká i techniky.

O pohon se pořád stará dvanáctiválec o objemu 6,3 litru. Jeho výkon narostl o třicet koní, takže teď vůz nabízí 507 kW (690 k). Točivý moment nemá daleko k hranici 700 Nm. Na stovce je italská novinka za 3,4 s a nejvíce upaluje rychlostí 335 km/h. A aby toho nebylo málo, zadní náprava dostala systém natáčení kol. Očekávejte zatraceně zajímavé chování v zatáčkách. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků