Jaguar F-Type dostal ještě ostřejší variantu SVR, Pod kapotou je kompresorem přeplňovaný osmiválec 5,0 l, který známe i z „běžného“ F-Typu R. Ovšem v modelu SVR má osmiválec výkon 423 kW (575 k) v 6500 ot./min. a točivý moment 700 Nm v 3500 až 5000 ot./min. To mu stačí na to, aby zvládl akcelerovat na 100 km/h za 3,7 s a ve verzi kupé dosáhl na 322 km/h.
Jaguar F-Type SVR nebude jako zadokolka. Kdo chce dělat rozevláté drifty, určitě si vystačí se šestiválcem v modelu F-Type S s manuální převodovkou a samosvorem
Jaguar F-Type SVR bude ale k dispozici i jako kabriolet a pokud chcete hodně utrácet, seznam příplatků je poměrně dlouhý a obsahuje i takové věci jako karbon-keramické brzdy (úspora až 20 kg) či karbonový aerodynamický paket nebo střecha rovněž z uhlíkových vláken (u kupé).
Konstrukčně vychází model SVR z kupé F-Type R AWD, což neznamená nic jiného, než že standardně bude nejrychlejší F-Type dodáván nejen s osmistupňovou automatickou převodovkou, ale také výhradně s elektronicky řízeným pohonem všech kol. Model SVR se nebude nikdy dělat jako zadokolka.
Komponenty podvozku, brzd a řízení se dočkaly nových dílů a nastavení. Například zcela nový titanový výfuk poskytuje nejen výraznější zvukový doprovod, ale i úsporu 16 kg hmotnosti. Celkem zhubl Jaguar F-Type SVR proti kupé R AWD 25 kg, ale pokud si připlatíte za všechny odlehčené doplňky, může rozdíl činit až 50 kg. I tak ale provozní hmotnost kupé dosahuje hodnoty 1705 kg, u kabrioletu 1720 kg.