Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva v podání automobilky Hyundai má jediné hlavní téma - model Ioniq. Dnes korejská automobilka odhalila kompletně celou řadu, která se postupně dostane na náš trh. Nabízet se bude jako Hybrid, Electric a Plug-in Hybrid.

Video | Autosalony | Sedany | Hyundai | Hybridy

Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Ioniq Hybrid a Plug-in Hybrid mají společný motor, a sice spalovací jednotku Kappa 1.6 GDI vybavenou přímým vstřikem paliva, která disponuje parametry 77 kW (105 k) a 147 Nm. Té pomáhá elektromotor, který má v případě hybridu výkon 32 kW a celá soustava údajně nabídne 104 kW (141 k) a 265 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které je připravené na různé verze elektrifikace 

Plug-in Hybrid má silnější elektromotor (45 kW/61 k) a akumulátory s kapacitou 8,9 kWh. V čistě elektrickém režimu zvládne tento model až 50 km a jeho papírové kombinované emise CO2 mají být nižší než 32 g/km.

Nejvíce nejasností panovalo kolem verze Electric, tedy elektromobilu. Ten pracuje s elektromotorem o výkonu 88 kW (120 k) a s točivým momentem 295 Nm. Maximální rychlost je 165 km/h a dojezd Hyundai udává na 250 km. Informace z korejského trhu ale hovoří o dojezdu 169 km a akumulátory mají v obou případech shodných 28 kWh.

Hyundai Ioniq je od základu nové auto, které používá platformu připravenou na zástavbu různých variant elektrického pohonu. Jako první dorazí do České republiky klasický hybrid. Stane se tak už na podzim.

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků