Co dělají v Ženevě Chevrolet Corvette a Chevrolet Camaro? Vždyť se vozí oficiálně do Evropy, Camaro přišlo v nové modernější generaci a i klasická Corvette má za sebou modernizaci a přibyly nějaké ty speciální ostřejší verze. A navíc jsou tyhle klasické „ameriky“ příjemným osvěžením.
Chevrolet Camaro má i dvoulitr s turbem, ale vy chcete osmiválec, protože prostě proto.
V Corvettě nic menšího než V8 nedostanete. A můžete mít i verzi Z06 s kompresorem
Na evropské půdě se představuje Chevrolet Camaro s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 l. Ten má výkon 205 kW (275 k) a točivý moment přes 400 Nm. V nabídce je to nejúspornější Camaro a lákavé je zejména v zemích, kde se daně určují podle emisí.
V Evropě se atmosférický šestiválec 3,6 l neprodává, za to tady máme osmiválec 6,2 l. Ten dostal přímé vstřikování a nový výfukový systém. Upravena byla i hlava motoru pro efektivnější spalování a výsledkem je výkon 339 kW (455 k) a točivý moment 617 Nm.
Chevrolet Corvette má v základu stejný motor jako osmiválcové Camaro SS, jen je naladěný na 466 koní a 630 Nm. Ostrá verze Z06 využívá přeplňování kompresorem. Výkon 625 koní, nastavitelný podvozek a upravená aerodynamika stačí k tomu, aby tohle auto zajelo Nordschleife za 7 minut a 8 sekund. V Ženevě se pak ukázala verze Grand Sport se základním osmiválcem, ale s rozdílným nastavením podvozku zaměřená hlavně na okruhy.