Ženeva 2016 živě: Bentley Mulsanne dostalo prodloužený rozvor

Britská automobilka Bentley, která patří pod koncern Volkswagen, přivezla do Ženevy vrcholnou luxusní limuzínu Mulsanne. Tu jsme si už představili před autosalonem, takže zopakujeme jen to nejdůležitější. Bentley Mulsanne dostal prodloužený rozvor, bohatší výbavu a nové elektronické systémy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bentley Mulsanne vypadá opravdu majestátně. O pohon se stará přeplňovaný osmiválec 6,75 l o výkonu 512 koní a točivém momentu lokomotivních 1020 Nm

Pod kapotou stále pracuje dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 6,75 litru, který v základním provedení nabízí 377 kW (512 k) a masivních 1020 Nm. To stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a nejvyšší rychlosti 296 km/h.

Bentley Mulsanne myslí i na ekologii – osmiválec má vypínání poloviny válců při částečném zatížení. Kombinovaná spotřeba je hezkých 14,6 litru na 100 km. Vůbec poprvé se u vrcholného modelu Bentley objevuje také samostatná verze s prodlouženým rozvorem. Ta poskytuje velmi velkorysý prostor na zadních sedadlech a exkluzivní luxusní sedadla, která v „krátké“ verzi nedostanete.

Zajímavosti | Luxusní auta | Design | Bentley

Kov a dřevo vás už nudí? Tak si do svého Bentley objednejte kámen

Novinkou automobilky je i Bentley Flying Spur V8 S. Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l odevzdává na automatickou převodovku a všechna kola výkon 388 kW (528 k) a točivý moment 680 Nm. To je dokonce o 30 Nm víc, než kolik nabízel původní šestilitrový dvanáctiválec v modelu Bentley Continental GT z roku 2003.

Na 100 km/h zrychlí Flying Spur V8 S za 4,9 sekundy a rozjede se na 306 km/h. I díky systému vypínání poloviny válců má tohle Bentley normovanou spotřebu 10,9 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků